Programvare Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Dette er mine matvaner de siste dagene: torsdag 3 pizzastykker fredag 3 egg lørdag 3 vafler søndag 3 tacoshell Conspiracy any1? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Noe interessant som skjer hos noen? ja, jeg drakk et glass med kald cola torsdag 3 pizzastykker - Mat, men usunt! fredag 3 egg - Kokt eller stekt? lørdag 3 vafler - Ikke mat! Digg på en lørdagskveld kanskje søndag 3 tacoshell - Altfor lite, tacoshell er ikke mettende Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Tre stk. med pedobear som avatar på denne siden. MOAR? no plz........ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg mener at avetaren skal gjenspeile noe hos brukern, så da er det ihvertfall avgjort hos disse 3:P Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 søndag 3 tacoshell - Altfor lite, tacoshell er ikke mettende Jeg vil påstå det er 100% mulig å spise seg mett på tacoshell. Mao: tacoshell er mettende! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg mener at avetaren skal gjenspeile noe hos brukern, så da er det ihvertfall avgjort hos disse 3:P *se på min avatar* ehh...ok Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Haha, herlig diskusjon. Noen fiffige ideer om hvordan man starter den og, Tojo? Glapp ut av pappa at han likte å tjuvkoble biler på bygda når han var liten, men fikk aldri ut av han hvordan Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 tror vi legger den saken død ja CypheroN Er absolutt ikke noe vits å gå videre med, nei. Natta! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 søndag 3 tacoshell - Altfor lite, tacoshell er ikke mettende Jeg vil påstå det er 100% mulig å spise seg mett på tacoshell. Mao: tacoshell er mettende! ikke på kun tre stykker! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Natta Cyph=) Jacob: tror ikke man skal legge ut her hvordan man tyvkobler, er foresten bare og søke litt på google;) Lenke til kommentar
Bango Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Tyvkobling er lett, det er jo allmenkunnskap. Noen ledninger mot noen andre. Skrujern i låsen eller å bruke en tom nøkkel (en nøkkel som tilpasser seg etter låsen) Men da må det være en gammel bil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Samboe må spørre igjen Kommer du fra Alta ?? Eller har du et forholdt til Alta ?? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Nyere biler kan være et rent helvete for og si det mildt. Gamle biler er meget easy;) Endret 26. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Samboe må spørre igjen Kommer du fra Alta ?? Eller har du et forholdt til Alta ?? vi kommer fra Alta opprinnelig, men bor i Vikersund Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en PM til den aktuelle moderator. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Tyvkobling er lett, det er jo allmenkunnskap. Noen ledninger mot noen andre. Skrujern i låsen eller å bruke en tom nøkkel (en nøkkel som tilpasser seg etter låsen) Men da må det være en gammel bil. Tjuvkobling trenger jeg ikke lære noe om. Skal bare inn i den etter noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Nice Alta er jo plassen og bo visst man liker snøscooter Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Nice Alta er jo plassen og bo visst man liker snøscooter Ejg er eni med deg at alta er fin plass å bo !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg