Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ave Maria, gratia plena. Dominus tecum, benedicta du. In mulieribus (?) et benedictur, fructus ventris tu (?) Jesus. Sancta Maria, Sancta Maria. Maria ora pro nobis, nobis beccatoribus. Nunc et in hore mortis nostra. Amen

Den der var slitsom.

Ta den på norsk og?

Hill deg Maria, full av nåde, herren er med deg. Velsignet er du blant kvinner, og velsignet er ditt livs frukt Jesus. Hellige Maria guds mor, be for oss syndere, nå og i vår dødstime. Amen.

Lenke til kommentar
Ta den på norsk og?

Hill deg Maria, full av nåde, herren er med deg. Velsignet er du blant kvinner, og velsignet er ditt livs frukt Jesus. Hellige Maria guds mor, be for oss syndere, nå og i vår dødstime. Amen.

Får memorisere den til dødsleiet mitt :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg er for lat til å gå ut døra for å vaske klær.

Eller, det er egentlig null stress.

Det verste er å sortere alt.

Går f.eks. en blomstrete bokser med marine bakgrunn sammen med en gul t-skjorte? Begge er jo kulørte, men ser for meg at når tar det med en rosa og en turkis bokser, kan det bli en interessant mixup fargemessig.

Var mye enklere da jeg bare hadde svarte klær =/

Lenke til kommentar
Hei alle sammen :) Har alle en fin kveld? Noen som har noe spennende/interessant å si?

Jeg har en nydelig kveld. Starter først i 4-timen i morra, så skal stå opp klokken ti, som igjen betyr at jeg skal sitte oppe til.. lenge! :wee:

Heldiggris :) Dagen min begynner med en historieprøve som jeg ikke har fått lest ferdig på... Det er ikke spennende :( Men god sovemedisin :D

Lenke til kommentar
Jeg er for lat til å gå ut døra for å vaske klær.

Eller, det er egentlig null stress.

Det verste er å sortere alt.

Går f.eks. en blomstrete bokser med marine bakgrunn sammen med en gul t-skjorte? Begge er jo kulørte, men ser for meg at når tar det med en rosa og en turkis bokser, kan det bli en interessant mixup fargemessig.

Var mye enklere da jeg bare hadde svarte klær =/

BLOMSTRETE BOKSER???

cheez...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...