L4r5 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Noen som har peiling på åssen jeg skal få kommet meg inn i en låst GMC Rally 1987-modell uten nøkler og uten å ødelegge noenting? Tror fattern har med seg nøklene nemlig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Natta Wiciwato, Kanin33, Steffengd, Hylo, Ballus, LucidDreaming, JohansenTurbo, fargoth, clvn, A-Jay, BigBlackUndy! *føle seg oversett* Jeg endra den rett etter Natta Natrich Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg skal på teateret imorgen og rigge... Galla på Tirsdag, da laget mitt har TV kamp Haha, blir det som forrige TV-kamp så kan det bli morsomt Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Noen som har peiling på åssen jeg skal få kommet meg inn i en låst GMC Rally 1987-modell uten nøkler og uten å ødelegge noenting? Tror fattern har med seg nøklene nemlig. Aner ikke, men det høres skikkelig Dukes of Hazzard ut. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Natta Wiciwato, Kanin33, Steffengd, Hylo, Ballus, LucidDreaming, JohansenTurbo, fargoth, clvn, A-Jay, BigBlackUndy! *føle seg oversett* Har du ikke blitt vant med det ennå Lenke til kommentar
Bango Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Du kan prøve den ned langs vinduet metoden, om vil starte den er det litt verre. Men er lett å komme seg inn i gamle biler hvertfall. Men kjipt om den har alarm, da drar du ut batteriet først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Noen som har peiling på åssen jeg skal få kommet meg inn i en låst GMC Rally 1987-modell uten nøkler og uten å ødelegge noenting? Tror fattern har med seg nøklene nemlig. Haha, felle? Sier jeg det får jeg jo ferie!... Ikke det at jeg veit åssen da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Surr noe rundt albuen eller knyttneven og slå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Surr noe rundt albuen eller knyttneven og slå Takk, jeg tenkte på en måte der jeg slapp å betale ny rute eller ny lås eller noe. Bare trenger å komme meg inn der for noe. Og fattern kommer ikke hjem før første helga i juni og det er litt lenge til. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 forbanna stygge ekle helvetes edderkopper. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Noen som har peiling på åssen jeg skal få kommet meg inn i en låst GMC Rally 1987-modell uten nøkler og uten å ødelegge noenting? Tror fattern har med seg nøklene nemlig.To skrujern + en kleshenger, eventuelt kjøp deg en Slim Jim. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Om den ikke er veldig mye annerledes enn den så har den mest sannsynlig slike vinduer på siden, de kan du lett skyve opp med nok kraft. Og bakdørene er mye lettere å dirke opp enn de fremste. Letteste er jo å bruke noe ala de tre til venstre der. En kleshenger vil ofte ikke være sterk nok. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 "diskusjon.no, stedet du kan snakke om fiskekaker OG lære om bilinnbrudd." Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Surr noe rundt albuen eller knyttneven og slå Takk, jeg tenkte på en måte der jeg slapp å betale ny rute eller ny lås eller noe. Bare trenger å komme meg inn der for noe. Og fattern kommer ikke hjem før første helga i juni og det er litt lenge til. Hvis det har av den eldre låstypen så bruker man skrujern, klask den inn og vær hard;) Eller ta en metallkleshenger og bøy den til. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 "diskusjon.no, stedet du kan snakke om fiskekaker OG lære om bilinnbrudd." Ja, hva vil du lære i dag da? Hvordan banke noen uten at de får merker? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hmmm. Akkurat en sånn en. Takk. Får se hva jeg får til. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Om man dirker låsen med skrujern ødelegger man den jo, slim jims all the way. Men du vil trenge noe å holde gummien tilbake med, en isskrape kan funke, eller noe du slipper å holde selv. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Man så meg på høydepunktene fra Godset kampen på TV2 Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Noe interessant som skjer hos noen? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Noe interessant som skjer hos noen? Da villle de vel strangt tatt ikke sittet her inne? =P leif Endret 26. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg