Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Jeg skal på teateret imorgen og rigge... Galla på Tirsdag, da laget mitt har TV kamp :(

Haha, blir det som forrige TV-kamp så kan det bli morsomt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Noen som har peiling på åssen jeg skal få kommet meg inn i en låst GMC Rally 1987-modell uten nøkler og uten å ødelegge noenting? Tror fattern har med seg nøklene nemlig.

Haha, felle? Sier jeg det får jeg jo ferie!... Ikke det at jeg veit åssen da :p

Lenke til kommentar
Surr noe rundt albuen eller knyttneven og slå:p

Takk, jeg tenkte på en måte der jeg slapp å betale ny rute eller ny lås eller noe. Bare trenger å komme meg inn der for noe. Og fattern kommer ikke hjem før første helga i juni og det er litt lenge til.

Lenke til kommentar

20236330.jpg

Om den ikke er veldig mye annerledes enn den så har den mest sannsynlig slike vinduer på siden, de kan du lett skyve opp med nok kraft. Og bakdørene er mye lettere å dirke opp enn de fremste.

Letteste er jo å bruke noe ala de tre til venstre der.

AA%20KIT.jpg?osCsid=v8nd6i3krlkn5s17eus3soqft1 En kleshenger vil ofte ikke være sterk nok.

Lenke til kommentar
Surr noe rundt albuen eller knyttneven og slå:p

Takk, jeg tenkte på en måte der jeg slapp å betale ny rute eller ny lås eller noe. Bare trenger å komme meg inn der for noe. Og fattern kommer ikke hjem før første helga i juni og det er litt lenge til.

Hvis det har av den eldre låstypen så bruker man skrujern, klask den inn og vær hard;)

Eller ta en metallkleshenger og bøy den til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...