Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg så deg på TG, HB. Men ville ikke si hei, ville vært for stalkerish :D

Neimen! Det hadde jo bare vært koselig. :)

Du så stressa ut anywayzzz, og det ville endt med awkward silence =P

Noen som har noe å si om serien Mad Men? Setter på 1. ep. nå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grattis! Leie, ikke sant? Har du link til annonse på finn, f.eks?

Takker! :) Leie, ja. Nei, var bare en liten annonse i lokalavisa. Men den er i skogkanten, med veranda og fin utsikt. Ved, strøm, internett, parabol og slikt inngår i leia. Rimelig happy nå merker jeg. :wee: *danse*

Hvor mange her skal på TG 10?

Jeg skal kanskje dit. Spørs om jeg gidder å bygge meg hylle, får kjøpt meg anlegg osv.

Blir en fin blanding med 60/70 rock og slikt, så jeg håper jeg får plassert meg i nærheten av likesinnede.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Haha, når var det? Hvis det var søndag formiddag, var jeg stressa. ^^ Og ja, ser den med awkward silence. Lite gøy.

Var vel søndags morran. Du surra rundt nederst på HW-rekka, mens jeg var en tur innom Eivind og Ida, og hjalp de med å pakke. Du så på meg, jeg så på deg. Så så vi bort =P Det hadde blitt awkward, og da skygger man heller bana.

Skal på TG10, Natrich!

Lenke til kommentar

clvn: Hahaha. Skjønner. Da hadde jeg vært våken hele natta, drukket avsindig mye koffeindrikke og begynte å føle meg ganske klein. Så var jeg i dårlig humør for at TG var over og at det droget jeg har til lillebror nekta å stå opp.

Får hilses neste TG! Jeg gleder meg som en unge allerede, jeg altså. Nesten så jeg begynner å skrive pakkeliste.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
clvn: Hahaha. Skjønner. Da hadde jeg vært våken hele natta, drukket avsindig mye koffeindrikke og begynte å føle meg ganske klein. Så var jeg i dårlig humør for at TG var over og at det droget jeg har til lillebror nekta å stå opp.

Får hilses neste TG! Jeg gleder meg som en unge allerede, jeg altså. Nesten så jeg begynner å skrive pakkeliste.

Oh yes, er circa der jeg óg, mtp. neste års TG. Stikker innom en tur og sier hei da =P (Btw, du fant meg på twitter? Haha =P)

CypheroN: Holder det at dere er lol irl? For det vil jeg tro dere er :)

Lenke til kommentar
Bare slapp av med den svineinfluensa...kan begyne å uroe deg når den kommer til Europa...

Den er kanskje allerede i Europa... De har et par mulige tilfeller i Frankrike som de driver og undersøker nå.

Og uansett sprer slike epidemier seg lynraskt, hvis ikke de klarer å stoppe den ganske snart er det bare et spørsmål om tid før den er i Europa...

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...