j-- Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg så deg på TG, HB. Men ville ikke si hei, ville vært for stalkerish Neimen! Det hadde jo bare vært koselig. Du så stressa ut anywayzzz, og det ville endt med awkward silence =P Noen som har noe å si om serien Mad Men? Setter på 1. ep. nå! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Noen som har noe å si om serien Mad Men? Setter på 1. ep. nå!Ja. Jeg elsker den serien. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Grattis! Leie, ikke sant? Har du link til annonse på finn, f.eks? Takker! Leie, ja. Nei, var bare en liten annonse i lokalavisa. Men den er i skogkanten, med veranda og fin utsikt. Ved, strøm, internett, parabol og slikt inngår i leia. Rimelig happy nå merker jeg. *danse* Hvor mange her skal på TG 10? Jeg skal kanskje dit. Spørs om jeg gidder å bygge meg hylle, får kjøpt meg anlegg osv. Blir en fin blanding med 60/70 rock og slikt, så jeg håper jeg får plassert meg i nærheten av likesinnede. Endret 26. april 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Haha, når var det? Hvis det var søndag formiddag, var jeg stressa. ^^ Og ja, ser den med awkward silence. Lite gøy. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hvor mange her skal på TG 10? 60% at jeg skal okey, jeg skal være med for første gang da :O Det som er planen ihvertfall Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Haha, når var det? Hvis det var søndag formiddag, var jeg stressa. ^^ Og ja, ser den med awkward silence. Lite gøy. Var vel søndags morran. Du surra rundt nederst på HW-rekka, mens jeg var en tur innom Eivind og Ida, og hjalp de med å pakke. Du så på meg, jeg så på deg. Så så vi bort =P Det hadde blitt awkward, og da skygger man heller bana. Skal på TG10, Natrich! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Hvor mange her skal på TG 10? 60% at jeg skal Gikk opp 10% for min del nå pga Prophet skal. Endret 26. april 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) clvn: Hahaha. Skjønner. Da hadde jeg vært våken hele natta, drukket avsindig mye koffeindrikke og begynte å føle meg ganske klein. Så var jeg i dårlig humør for at TG var over og at det droget jeg har til lillebror nekta å stå opp. Får hilses neste TG! Jeg gleder meg som en unge allerede, jeg altså. Nesten så jeg begynner å skrive pakkeliste. Endret 26. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 60% at jeg skal Gikk opp 10% for min del nå pga Prophet skal. Skal du også? Gikk opp til 90% her da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Gikk opp til 90% her da. Koselig! Det hadde sikkert vært gøy. Vi får håpe vi loller like mye irl som @ teh web. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Koselig! Det hadde sikkert vært gøy. Vi får håpe vi loller like mye irl som @ teh web. Heahaeh nei. Og tanken på at jeg skal bli sett av diskusjon-folk OG muligens tatt bilder av (hvem vet?) gjør meg kvalm. Derfor de 10% strider imot. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 clvn: Hahaha. Skjønner. Da hadde jeg vært våken hele natta, drukket avsindig mye koffeindrikke og begynte å føle meg ganske klein. Så var jeg i dårlig humør for at TG var over og at det droget jeg har til lillebror nekta å stå opp. Får hilses neste TG! Jeg gleder meg som en unge allerede, jeg altså. Nesten så jeg begynner å skrive pakkeliste. Oh yes, er circa der jeg óg, mtp. neste års TG. Stikker innom en tur og sier hei da =P (Btw, du fant meg på twitter? Haha =P) CypheroN: Holder det at dere er lol irl? For det vil jeg tro dere er Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hva faen er Twitter? Bzing! Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Svine-influensa.. hmm Ut å kjøpe munnbind... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Se filmen hos Youtube Så awesome. Lenge siden jeg har sett noe så bra som dette Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Så en japaner med munnbind på Gardermoen idag, faktisk. Men de går jo alltid med munnbind ute i Tokyo, så han glemte kanskje å ta det av. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Bare slapp av med den svineinfluensa...kan begyne å uroe deg når den kommer til Europa... Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Bare slapp av med den svineinfluensa...kan begyne å uroe deg når den kommer til Europa... Den er kanskje allerede i Europa... De har et par mulige tilfeller i Frankrike som de driver og undersøker nå. Og uansett sprer slike epidemier seg lynraskt, hvis ikke de klarer å stoppe den ganske snart er det bare et spørsmål om tid før den er i Europa... Endret 26. april 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Bare slapp av med den svineinfluensa...kan begyne å uroe deg når den kommer til Europa... Den er kanskje allerede i Europa... De har et par mulige tilfeller i Frankrike som de driver og undersøker nå. UÆ! ikke si sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg