Gjest Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 ……………………………………………………………………………………………… ………………….._,,-~’’’¯¯¯’’~-,,………………………………………………………… ………………..,-‘’ ; ; ;_,,---,,_ ; ;’’-,…………………………….._,,,---,,_……………… ……………….,’ ; ; ;,-‘ , , , , , ‘-, ; ;’-,,,,---~~’’’’’’~--,,,_…..,,-~’’ ; ; ; ;__;’-,…………… ……………….| ; ; ;,’ , , , _,,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ¯’’~’-,,_ ,,-~’’ , , ‘, ;’, ………… ……………….’, ; ; ‘-, ,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-, , , , , ,’ ; |………… …………………’, ; ;,’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-, , ,-‘ ;,-‘………… ………………….,’-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-‘ ;,,-‘………….. ………………..,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;__ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,’…………….. ………………,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’¯: : ’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; _ ; ; ; ; ;’,…………….. ……………..,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;| : : : : : :| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘’¯: ¯’’-, ; ; ;’,……………. …………….,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,_: : _,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; | : : : : : :| ; ; ; |…………… ……………,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ¯¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,,_ : :,-‘ ; ; ; ;|…………… ………X…..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,,-~’’ , , , , ,,,-~~-, , , , _ ; ; ;¯¯ ; ; ; ; ;|…… …………,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’ , , , , , , ,( : : : : ) , , , ,’’-, ; ; ; ; ; ; ; ;|…………… ……….,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’, , , , , , , , ,’~---~’’ , , , , , ,’ ; ; ; ; ; ; ; ;’,………….. …….,-‘’ ; _, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘’~-,,,,--~~’’’¯’’’~-,,_ , ,_,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,…………. ….,-‘’-~’’,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; | ; ; | . . . . . . ,’; ,’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,_ ; ‘-,……….. ……….,’ ; ;,-, ; ;, ; ; ;, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ;’, . . . . .,’ ;,’ ; ; ; ;, ; ; ;,’-, ; ;,’ ‘’~--‘’’……… ………,’-~’ ,-‘-~’’ ‘, ,-‘ ‘, ,,- ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ; ‘~-,,,-‘’ ; ,’ ; ; ; ; ‘, ;,-‘’ ; ‘, ,-‘,…………….. ……….,-‘’ ; ; ; ; ; ‘’ ; ; ;’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘’-,,_ ; ; ; _,-‘ ; ; ; ; ; ;’-‘’ ; ; ; ‘’ ; ;’-,………….. ……..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;¯¯’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; , ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,………. ……,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; |, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,……. …..,’ ; ; ; ; ; ; ; ;,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;|..’-,_ ; ; ; , ; ; ; ; ; ‘,….. ….,’ ; ; ; ; ; ; ; ; | ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…….’’’,-~’ ; ; ; ; ; ,’….. …,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ;’~-,,,,,--~~’’’’’’~-,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…..,-~’’ ; ; ; ; ; ; ,-‘…… …| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘…….. …’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,’….’, ; ; ; ; _,,-‘’………… ….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…….’’~~’’¯……………… …..’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;_,,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘……………………………. ………’’~-,,_ ; ; ; ; _,,,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘…………………………….. ………..| ; ; ;¯¯’’’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,,-‘………………………………. ………..’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘………………………………… …………| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;|………………………………….. …………’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ~-,,___ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,…………………………………. ………….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘….’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,………………………………… ………..,’ ‘- ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’……….’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,……………………………….. ……….,’ ; ;’ ; ; ; ; ; ; ,,-‘…………….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,………………………………. ………,’ ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’…………………’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; |………………………………. ……..,’ ; ; ; ; ; ; ;,,-‘………………………’’, ; ; ; ; ; ; ; ; |……………………………… ……..| ; ; ; ; ; ; ;,’…………………………,’ ; ; ; ; ; ; ; ;,’………………………………. ……..| ; ; ; ; ; ; ,’………………………..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ,’’……………………………….. ……..| ; ; ; ; ; ;,’……………………….,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ,-‘…………………………………. ……..’,_ , ; , ;,’……………………….,’ ; ; ; ; ; ; ; ,-‘…………………………………… ………’,,’,¯,’,’’|……………………….| ; ; ; ; ; ; ; ; ‘--,,…………………………………. ………….¯…’’………………………..’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’~,,……………………………. ……………………………………………’’-,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’~-,,………………………. ………………………………………………..’’-, ; ; ; ; ; ,,_ ; ;’-,’’-,…………………….. …………………………………………………..’, ; ; ; ; ; ; ‘-,__,--........................... ……………………………………………………’-, ; ; ;,,-~’’’ , ,|, |…………………… ………………………………………………………’’~-‘’_ , , ,,’,_/--‘…………………… …………………………………………………………….’’~-~’…….…….…….……. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Noen som vet gode filmer på tv ikveld? Gjensyn med Alle elsket Mary på en av canal+ kanalene tror jeg Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Virkelig bare jeg som er bekymret for svin/fugl/mennske influensa'n? The end is near! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Virkelig bare jeg som er bekymret for svin/fugl/mennske influensa'n? The end is near! Selvfølgelig er det bare deg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Virkelig bare jeg som er bekymret for svin/fugl/mennske influensa'n? The end is near! Couldn't care less. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Alle kom til og få fugleinfluensa , og så får vi vinger til slutt på grunn av genetisk mutasjon. Så kommer vi til og utnevne en Fuglegud og en Fuglesatan som styrer jorden med en knallhard vinge :!: Eller så blir det en fugle-gjeng, en grise-gjeng og noen som bare er sinnsyke mennesker. Endret 26. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Bango Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Spotify. Masse bra sanger, siste halvdelen er vel den beste. ATM sanger, ganske rotete Bare 60/70 talls (i think) de beste albumene av 60 tallet Masse early reggae Side med mange spillelister Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Tusen takk! Masse bra der. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Virkelig bare jeg som er bekymret for svin/fugl/mennske influensa'n? The end is near! Vi burde vel bekymre oss, med flyktninger og asylsøkere Norge tar inn, er vi mer utsatt en en del andre land(Gardermoen har ikke svineinfluensadetektor). Men med Norges flakks, så finner vi sikkert raskt en kur; Hestehov elns. Endret 26. april 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Yeheey, fikk den leiligheten gitt! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 HEI PÅ DU IKKJEVEL, IKKJESANT? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg kom akkurat hjem fra sjøen. HI HI HI. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ikke tatt med noe svineinfluensa, håper jeg? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg kom akkurat hjem fra sjøen. HI HI HI. Hurr hurr, lillehora mi Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Se filmen hos Youtube Trodde noen stod rett bak meg med en tåkelur, når denne sangen startet opp! Men for å få samme effekt nå, må du nok ha lyden på max+. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Jeg kom akkurat hjem fra sjøen. HI HI HI. Velkømmen heimat Hylo godt og se Eminem har kommet med sin mobbing av artister igjen;) Endret 26. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ikke tatt med noe svineinfluensa, håper jeg?Tja, vet jo aldri, seiler jo i Sør-Amerika og var innom statene (Miami) før jeg kom til Norge, så jeg vet ikke. Hurr hurr, lillehora mi Lillehora? :-( Velkømmen heimat Hylo godt og se Eminem har kommet med sin mobbing av artister igjen;) Danke schøn. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hurr hurr, lillehora mi Lillehora? :-( Er storehora bedre? Jeg vil uansett være en av de to. Men siden du endelig har kommet hjem kan du få velge din rolle Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hva heter den siden (lovlig) hvor du kan se Family Guy online? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg