CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det rister i veggen av musikken nå. I går natt når mamma og pappa gikk tur med bikkja før de skulle legge seg så hørte de MSN-lyden PLINGEPLING nedi gata, så høyt kan man ha... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Dumt spørsmål sikkert, en finnes Band of Brothers i HD? Endret 26. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Dumt spørsmål sikker, en finnes Band of Brothers i HD? Ja men dyrt i Norge.. Kjøp fra amazon.co.uk, hvis du skal ha. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Eggsanking? Wtf? Er det bønder nå plutslig eller? Teit påske-quest på WoW.. Kan ikke kalles eggsanking heller egentlig, kan heller kalles: "Campe i et hjørne og konstant høyreklikke, i håp om at du tar egget et millisekund før de andre jævlene som også står i samme hjørne" at du gidder ? Jeg gleder meg til å starte, skal ha alle achievementene Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Noen som vet hva dette skiltet betyr? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Noen som vet hva dette skiltet betyr? Det er ikke lov å kjøre forbi noen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det er ikke lov å kjøre forbi noen. Aight... takker så mye Bilen til venstre er mest utsatt for skade. Nå ble jeg usikker her, mtp Cyph's post. Men takk til deg, au. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Betyr at bare røde og svarte biler er tilatt......trodde jeg når jeg var barn :!: Skilt som sto avstand på trodde jeg var lyktestolper frem til ditt vi skulle. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Prophet: Er 90% sikker. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Right, jeg har altså å finne dette ut som lekse til trafikalt grunnkurs til i morgen, og jeg skal da svare dette: FRP-Bilen til venstre, med en indianer i, er mest utsatt for skade. Det er ikke lov til å kjøre forbi noen med ville negre og hvis de spør deg om å stoppe, betyr det at røde og svarte biler er tilatt, spesielt da de ble brukt som sosialister i svarte målskiver. Elsker dere, DNFK. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Right, jeg har altså å finne dette ut som lekse til trafikalt grunnkurs til i morgen, og jeg skal da svare dette: FRP-Bilen til venstre, med en indianer i, er mest utsatt for skade. Det er ikke lov til å kjøre forbi noen med ville negre og hvis de spør deg om å stoppe, betyr det at røde og svarte biler er tilatt, spesielt da de ble brukt som sosialister i svarte målskiver. Elsker dere, DNFK. Du får en kake i posten om du gjør det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Dumt spørsmål sikker, en finnes Band of Brothers i HD? Ja men dyrt i Norge.. Kjøp fra amazon.co.uk, hvis du skal ha. Takk Cyph=) Er vel en av de absolutte beste seriene jeg har sett;) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Takk Cyph=)Er vel en av de absolutte beste seriene jeg har sett;) Yeah, det må være det.. Helt sinnsykt bra laget, utrolig realistisk og hjerteskjærende. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Må innrømme at det falt noen tårer ja. nesten 600kr for Blu Ray-pakken ja:S Endret 26. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Må innrømme at det falt noen tårer ja. Siste episode, og spesielt nest siste er veldig.. klump i halsen. De gutta fortjener all ære de kan få. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Må innrømme at det falt noen tårer ja. Siste episode, og spesielt nest siste er veldig.. klump i halsen. De gutta fortjener all ære de kan få. Yupp, det er bare og si ..FUBAR ( elsker den scenen når de diskuterer meningen med fubar) Det er så mange bra scener at det er omtrent umulig og velge en spess. Endret 26. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ingenting er som å sove 14 timer (våkna nå), og vite at jeg skal opp klokka seks i morra tidlig. Haha, dette går dårlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Steinkjer ist fun. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Koteletter, ris og uhm... bernaisesaus(?) til frokost, for zeh win! Lenke til kommentar
SVD Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Koteletter, ris og uhm... bernaisesaus(?) til frokost, for zeh win! Så du lever enda, det var da bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg