Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og å gå med samme undertøy i flere dager er faktisk uhygienisk.

I arbeidsleirene under krigen gikk de som overlevde med samme undertøy hele tida, opptil flere år? Slurp, slurp.

Butikkfolka sier forresten at man ikke skal vaske buksene. Heller legge dem i fryseboksen, har jeg fått høre. :)

Lenke til kommentar

Advarsel! Totalt uinteressant for de fleste

Først kjørte jeg ponni til faren min på eik, så kjørte jeg til byen for å kjøpe mat. Det ble brannøvelse der akkurat når vi skulle betale og ble tilslutt lei av å vente og dro til en mobil-butikk for å titte på mobil. Skal få en av kjæresten min :) Så kjørte vi til tolvsød og handlet mat der, siden vi ikke gadd å handle på menyen på heimdal (den med brannøvelse). Så henta vi lillesøs på råel, bikkja på eik og kjørte hjem for å hente penger samboeren hadde glemt. Så kjørte vi han til byen igjen, før vi dro til Sandefjord for å handle ting til hunden. Når jeg kom hjem måtte jeg kjøre sambo på jobb i Sandefjord og videre til Larvik. På vei hjem må jeg hente en dud i byen og kjøre han ett sted, før jeg kjøpte meg en cola på døgnet og nå sitter jeg her og venter på at samboeren skal ringe og be meg om å hente han i Larvik igjen. Har brukt over en halv tank idag lol.

Lenke til kommentar
HenrikC: Det er faktisk eit stort problem at folk i den rike verda bruker så mykje pengar på klede. det er for eksempel eitt problem.

og eg fårstår ikkje kva som er problemet med at eg føretrekk og bruke brukte klede

Når ble det et problem at folk prioriterer klær fremfor andre ting?

Butikkfolka sier forresten at man ikke skal vaske buksene. Heller legge dem i fryseboksen, har jeg fått høre. :)

Det gjelder bare for rå-denim, ikke for vanlig denim.

Rå-denim skal helst ikke vaskes så mye, for den er helt ubehandlet og vil etter bruk en stund forme seg og så sitte perfekt på din kropp.

Lenke til kommentar
Noen av oss er født litt mer åpne enn du er, andre har sett litt av verden på andre måter enn gjennom turistbrillene.

Du skal faen ikke uttale deg med noe mot meg når du ikke vet om en dritt. Og hva vet du om det forresten? Jeg drar ikke bare til utlandet for sightseeing og shopping. Du kan bare holde kjeft og slutte å motsi meg hele tiden, ok?

Og IKKE kall meg bortskjemt. Jeg er ikke bortskjemt på hvilken som helst måte.

Du bruker 90% av lønna på klær, ser ned på folk som har klær fra Fretex og synes det er uhygienisk å bruke bukser lengre enn det DU synes er ok. Hvis du har reist til alle verdensdelene for å utvide horisonten så har det faenmeg ikke funka

Hvordan vet du at Epletyv bruker 90% av lønnen sin på klær?

Og folk må da få lov til å syns at det ikke er like kult å bruke klær fra Fretex som andre klær?

Og å gå med samme undertøy i flere dager er faktisk uhygienisk.

Å må gi deg! Les diskusjonen før du blander deg inn!

1: hun har sagt at hun bruker 90% av lønna si på klær

2: Ja, de får synes hva de vil, men hvis de synes at noen folk er mindre kule enn andre på grunn av klærne, så er de trangsynte og teite

3: Det er snakk om BUKSER, ikke undertøy!

Lenke til kommentar
HenrikC: Det er faktisk eit stort problem at folk i den rike verda bruker så mykje pengar på klede. det er for eksempel eitt problem.

og eg fårstår ikkje kva som er problemet med at eg føretrekk og bruke brukte klede

Jeg har brukt over 1000 spenn på klær til hunden min den siste uka.

Bare sånn for å irritere deg litt til.

Lenke til kommentar
Advarsel! Totalt uinteressant for de fleste

Først kjørte jeg ponni til faren min på eik, så kjørte jeg til byen for å kjøpe mat. Det ble brannøvelse der akkurat når vi skulle betale og ble tilslutt lei av å vente og dro til en mobil-butikk for å titte på mobil. Skal få en av kjæresten min :) Så kjørte vi til tolvsød og handlet mat der, siden vi ikke gadd å handle på menyen på heimdal (den med brannøvelse). Så henta vi lillesøs på råel, bikkja på eik og kjørte hjem for å hente penger samboeren hadde glemt. Så kjørte vi han til byen igjen, før vi dro til Sandefjord for å handle ting til hunden. Når jeg kom hjem måtte jeg kjøre sambo på jobb i Sandefjord og videre til Larvik. På vei hjem må jeg hente en dud i byen og kjøre han ett sted, før jeg kjøpte meg en cola på døgnet og nå sitter jeg her og venter på at samboeren skal ringe og be meg om å hente han i Larvik igjen. Har brukt over en halv tank idag lol.

Høres slitsomt ut. Du skulle hatt en øl du

Lenke til kommentar
Du er tilgitt om du sier 100 Ave Maria og betaler 50.- kroner til dyrebeskyttelsen

Har aldri helt skjønt dette med Ave Maria? Er det bare å gjenta ordene "Ave Maria"?

tror "Ave Maria" er en bønn...
Korrekt, det er en bønn til "Den hellige moder" eller Jomfru Maria, om du vil, det betyr så mye som "Hill deg, Maria", fordi katolikker ber gjerne heller til Maria enn direkte til Gud. Hun er liksom bindeleddet deres. *vokst opp i katolsk familie*
Aner ikke. Spør en katolikk

Du slår meg som en merkelig person.

Ave Maria, gratia plena. Dominus tecum, benedicta du. In mulieribus (?) et benedictur, fructus ventris tu (?) Jesus. Sancta Maria, Sancta Maria. Maria ora pro nobis, nobis beccatoribus. Nunc et in hore mortis nostra. Amen

*miljøskadd*

Lenke til kommentar
Ave Maria, gratia plena. Dominus tecum, benedicta du. In mulieribus (?) et benedictur, fructus ventris tu (?) Jesus. Sancta Maria, Sancta Maria. Maria ora pro nobis, nobis beccatoribus. Nunc et in hore mortis nostra. Amen

Den der var slitsom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...