kanin333 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Utrolig hvor mye rart man finner i forumkafeen uten å søke på noe som helst... Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Utrolig hva man finner på youtube, bare ved å søke på "Harry potter and the deathly hollows". Jeg sier hold ungene unna youtube til de er minst 5 og 20! Synes Youtube har hvert strenge nok, når de i sin tid krevde brukere på over 18 år å se Eric Prydz sin "call on me" video og Womanizer. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 God morgen! Hva gjør folket på en så fantastisk grådag? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=542389 AHAHAHAHAHAHAAHAAH! Fy faen så idiotiske de er. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Da våkna jeg og må skrive jobbsøknader og kjøre bil. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 *stygg video* Utrolig hva man finner på youtube, bare ved å søke på "Harry potter and the deathly hollows". Jeg sier hold ungene unna youtube til de er minst 5 og 20! HAHAHAHA Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vært våken i litt over en time, men spist og hjulpet mamma. Blitt flink i det siste. Håper jeg får en premie elns. lol Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) *megalol* Utrolig hva man finner på youtube, bare ved å søke på "Harry potter and the deathly hollows". Jeg sier hold ungene unna youtube til de er minst 5 og 20! hahahaha! Endret 26. april 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg fikk telefon fra mamma igår ettermiddag, sånn "hei, vi kommer på besøk til deg imorgen formiddag, vi har vært i danmark på helgetur". Da satt jeg i Oslo med en kompis og drakk pils. Og leiligheta i Drammen så mildt sagt ikke presentabel ut. Så jeg har rydda og vaska siden i går kveld, avbrutt av 7 timer søvn. Det morsomme var at jeg og kompisen satt og snakka om at jeg aldri får besøk av familie så jeg trenger ikke rydde og vaske 2 ggr i mnd. Omtrent når jeg sa det, fikk jeg SMS fra mamma "Ring meg". Snakk om å jinxe seg sjøl... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 *stygg video* Utrolig hva man finner på youtube, bare ved å søke på "Harry potter and the deathly hollows". Jeg sier hold ungene unna youtube til de er minst 5 og 20! HAHAHAHA Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg fikk telefon fra mamma igår ettermiddag, sånn "hei, vi kommer på besøk til deg imorgen formiddag, vi har vært i danmark på helgetur". Da satt jeg i Oslo med en kompis og drakk pils. Og leiligheta i Drammen så mildt sagt ikke presentabel ut. Så jeg har rydda og vaska siden i går kveld, avbrutt av 7 timer søvn. Det morsomme var at jeg og kompisen satt og snakka om at jeg aldri får besøk av familie så jeg trenger ikke rydde og vaske 2 ggr i mnd. Omtrent når jeg sa det, fikk jeg SMS fra mamma "Ring meg". Snakk om å jinxe seg sjøl... Lol, samme skjedde med meg her forleden dag... Mutra ringte og sa hu snart var på Steinkjer og hadde lyst på middag :| Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg fikk telefon fra mamma igår ettermiddag, sånn "hei, vi kommer på besøk til deg imorgen formiddag, vi har vært i danmark på helgetur". Da satt jeg i Oslo med en kompis og drakk pils. Og leiligheta i Drammen så mildt sagt ikke presentabel ut. Så jeg har rydda og vaska siden i går kveld, avbrutt av 7 timer søvn. Det morsomme var at jeg og kompisen satt og snakka om at jeg aldri får besøk av familie så jeg trenger ikke rydde og vaske 2 ggr i mnd. Omtrent når jeg sa det, fikk jeg SMS fra mamma "Ring meg". Snakk om å jinxe seg sjøl... Så de kommer etterpå? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jepp, sitter bare og venter på tlf nå. De bor på Svalbard så det nytter liksom ikke bare dytte dem ut døra heller. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hva skjer med 3 Philips reklamer i samme reklamepause? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hva skjer med 3 Philips reklamer i samme reklamepause? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Sjekk tysk MTV på kvelden, da kjører de fort 5-6 jambareklamer etter hverandre. Gjerne kommer samme reklamen flere ganger i en pause og. Endret 26. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Smart du CypheroN! Philip$ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jepp, sitter bare og venter på tlf nå. De bor på Svalbard så det nytter liksom ikke bare dytte dem ut døra heller. Lykke til ^^ eller noe. Smart du CypheroN! Kan vel diskuteres, men det gidder vi ikke. Fått sett noen av de krigsfilmene eller? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Jepp Mye bra! Kom over en annen krigsfilm også, Hart's War, anbefales! Endret 26. april 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg