Kjøttball Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Da valgte det Vista helvete og slå av pcen min ja, igjen. må vist gjøre en reinstall hvis ingen har en magisk oppskrift eller noe? XP Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Da valgte det Vista helvete og slå av pcen min ja, igjen. må vist gjøre en reinstall hvis ingen har en magisk oppskrift eller noe? Bruk Acronis True Image e.l når du er ferdig så slipper du å gjøre det igjen. Jeg utfører en komplett reinstall av maskinen på ~15 min når jeg gjenoppretter fra image. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Da valgte det Vista helvete og slå av pcen min ja, igjen. må vist gjøre en reinstall hvis ingen har en magisk oppskrift eller noe? Bruk Acronis True Image e.l når du er ferdig så slipper du å gjøre det igjen. Jeg utfører en komplett reinstall av maskinen på ~15 min når jeg gjenoppretter fra image. Vel det lå ikke i mine planer og måtte reinstalle mer enn en gang Jeg håper iallefall det er vista som gjør det, hvis det er et Hardware så sliter jeg litt, ettersom jeg ikke har kviteringer eller noe på det jeg har i pcen, ble hivd i lag med pappen det Edit: @BigBlackUndy Hvis jeg må gå tilbake til Xp er det bare for meg og gå og henge meg, tror i såfall jeg satser på Win 7! Endret 26. april 2009 av SVD Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Edit:@BigBlackUndy Hvis jeg må gå tilbake til Xp er det bare for meg og gå og henge meg, tror i såfall jeg satser på Win 7! Sorry, men xp er for stabilt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 If it ain't broke, don't fix it. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Alle OS er stabile om man virkelig vet hva man holder på med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Alle OS er stabile om man virkelig vet hva man holder på med. Godt mulig det. Men jeg gidder ikke oppgradere stasjonære til vista nå som som windows 7 er like rundt hjørnet uansett. Har liksom vært stabilt med lovlig xp frem til nå og jeg har ikke hatt noen grunner som overbeviser meg til å bytte. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 If it ain't broke, improve it. Fixed Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 En annen variant: If it ain't broke, tweak it 'till it is, then fix it again. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er ikke mye som er bedre musikk en dette? http://www.youtube.com/watch?v=z--FGpVK15E...feature=related Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Which Boo? Please rephrase. Det er ikke riktig måte å svare i en knock knock joke. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Please rephrase. Det er ikke riktig måte å svare i en knock knock joke. Hence the . Men siden du maser og sånn: Boo who? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Boo who? STOP CRYING YOU FUCKING PUSSY! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg