Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen komme med en god grunn til at jeg ikke skal ned og hente meg et par øl?

Du må gå ned trappa

Du er nerd

Du er Lars, du henter ikke ting selv med mindre det virkelig er nødvendig

Ølen kommer til deg, du kommer ikke til den

Du er Gud!

Fordi du er en forumtøs

Lenke til kommentar
Kan noen komme med en god grunn til at jeg ikke skal ned og hente meg et par øl?
Nei, men kombiner gjerne med Dr. Nielsen som lurer i skapet. (Det eneste motargumentet må være at innen du har fått deg en venn i natten begynner fuglene å klapre.) Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Bedre pest? Bedre plage, kanskje svøpe? Bedre nedtur, bedre fiasko? Bedre bedragersk bedervelse?

Bedre troll? Bedre folk, kanskje tøser? Bedre humor, bedre fantasi? Bedre forumbrukere som ikke poster BS?

Nja, jeg likte min bedre. Mest fordi den faktisk gav mening, men også på grunn av bruken av allitterasjon.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Nei, men kombiner gjerne med Dr. Nielsen som lurer i skapet. (Det eneste motargumentet må være at innen du har fått deg en venn i natten begynner fuglene å klapre.)
Jeg er tom for Dr.Nielsen. Litt synd egentlig. Den er nemlig dritgod i små mengder. Kanskje jeg skal ta med litt Black Grouse.
Lenke til kommentar
Nja, jeg likte min bedre. Mest fordi den faktisk gav mening, men også på grunn av bruken allitterasjon.

Ikke kveruler. Det er ikke praktisk i denne sammenhengen, da vi ikke forstår din serie av poster (som tydeligvis skal grunne en forplatetisk inflasjon av radikale synspunkter), så vær vennelig og omgjør beretningen som du legger til for hver enkelt post.

Lenke til kommentar
Ikke kveruler. Det er ikke praktisk i denne sammenhengen, da vi ikke forstår din serie av poster (som tydeligvis skal grunne en forplatetisk inflasjon av radikale synspunkter), så vær vennelig og omgjør beretningen som du legger til for hver enkelt post.

Neimen, har The Prophet kjøpt seg synonymordbok? Nå trenger du bare en norsklærer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...