CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Bedre pest? Bedre plage, kanskje svøpe? Bedre nedtur, bedre fiasko? Bedre bedragersk bedervelse? Bedre troll? Bedre folk, kanskje tøser? Bedre humor, bedre fantasi? Bedre forumbrukere som ikke poster BS? Ze Win. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kan noen komme med en god grunn til at jeg ikke skal ned og hente meg et par øl? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Bedre pest? Bedre plage, kanskje svøpe? Bedre nedtur, bedre fiasko? Bedre bedragersk bedervelse? Bedre troll? Bedre folk, kanskje tøser? Bedre humor, bedre fantasi? Bedre forumbrukere som ikke poster BS? = Saddam Hussein? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kan noen komme med en god grunn til at jeg ikke skal ned og hente meg et par øl? Nei. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det er ingen motargumenter... Gjør det! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kan noen komme med en god grunn til at jeg ikke skal ned og hente meg et par øl? Du må gå ned trappa Du er nerd Du er Lars, du henter ikke ting selv med mindre det virkelig er nødvendig Ølen kommer til deg, du kommer ikke til den Du er Gud! Fordi du er en forumtøs Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 = Saddam Hussein? Nei! Kan noen komme med en god grunn til at jeg ikke skal ned og hente meg et par øl? Nei! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det er den jævla trappa som er det største motargumentet. Men faen heller. Jeg får gidde å flytte på meg. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kan noen komme med en god grunn til at jeg ikke skal ned og hente meg et par øl? For og si det sånn, man trives alltid bedre med litt %.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Kan noen komme med en god grunn til at jeg ikke skal ned og hente meg et par øl?Nei, men kombiner gjerne med Dr. Nielsen som lurer i skapet. (Det eneste motargumentet må være at innen du har fått deg en venn i natten begynner fuglene å klapre.) Endret 26. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kan noen komme med en god grunn til at jeg ikke skal ned og hente meg et par øl? For og si det sånn, man trives alltid bedre med litt %.. YOU PHAIL! Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 YOU PHAIL! Du tar feil, PUNKTUMH! Lenke til kommentar
SVD Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ikke snakk om øl da, så jeg angrer bare mer på at jeg ikke kjøpte øl i dag! har et skap fullt av tommflasker da så får se om det er noen dråper på bunnen av de Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Bedre pest? Bedre plage, kanskje svøpe? Bedre nedtur, bedre fiasko? Bedre bedragersk bedervelse? Bedre troll? Bedre folk, kanskje tøser? Bedre humor, bedre fantasi? Bedre forumbrukere som ikke poster BS? Nja, jeg likte min bedre. Mest fordi den faktisk gav mening, men også på grunn av bruken av allitterasjon. Endret 26. april 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Nei, men kombiner gjerne med Dr. Nielsen som lurer i skapet. (Det eneste motargumentet må være at innen du har fått deg en venn i natten begynner fuglene å klapre.)Jeg er tom for Dr.Nielsen. Litt synd egentlig. Den er nemlig dritgod i små mengder. Kanskje jeg skal ta med litt Black Grouse. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 YOU PHAIL! Du tar feil, PUNKTUMH! Å? Du skrev prosent, da det skulle være promille...ergo PHAIL! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Nja, jeg likte min bedre. Mest fordi den faktisk gav mening, men også på grunn av bruken allitterasjon. Ikke kveruler. Det er ikke praktisk i denne sammenhengen, da vi ikke forstår din serie av poster (som tydeligvis skal grunne en forplatetisk inflasjon av radikale synspunkter), så vær vennelig og omgjør beretningen som du legger til for hver enkelt post. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vi kan vel legge på EPIC Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Å? Du skrev prosent, da det skulle være promille...ergo PHAIL! Haha, at du gidder å bry deg Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ikke kveruler. Det er ikke praktisk i denne sammenhengen, da vi ikke forstår din serie av poster (som tydeligvis skal grunne en forplatetisk inflasjon av radikale synspunkter), så vær vennelig og omgjør beretningen som du legger til for hver enkelt post. Neimen, har The Prophet kjøpt seg synonymordbok? Nå trenger du bare en norsklærer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg