Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk.

Jeg vurderer seriøst å drepe meg selv. :)

Ja, livet er jævlig, sant?

Livet er ca. 50/50.

Samtidig som vi har tortur, pedofili, massemord, skolemasakre og rasisme, så har vi også kjærlighet, venner, internett, god mat og hyggelige stunder med familie og kjente.

Lenke til kommentar

Og så har vi falsk kjærlighet, venner som utgir seg for å være venner, men som egentlig er pedofiler, god mat som forårsaker sykdommer, internettet som bestikker deg for tjente penger og gode stunder med familie og kjente som ender opp i krangel og hat.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Og så har vi falsk kjærlighet, venner som utgir seg for å være venner, men som egentlig er pedofiler, god mat som forårsaker sykdommer, internettet som bestikker deg for tjente penger og gode stunder med familie og kjente som ender opp i krangel og hat.

Ja, jeg kunne nevnt alle de istedenfor de 50% jeg nevnte (pedo, massakre og rasisme osv), men valgte å gjøre det veldig svart-hvitt.

Lenke til kommentar

+ 3,14159265

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
"Bak skyene er himmelen alltid blå, men bak himmelen venter evig mørke".

Det kan du ikke bevise.

Bevisbyrden ligger ikke på meg og du er selvfølgelig velkommen til å falsifisere min påstand.

Ah... The infamous Russell's Teapot-defence.

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...