Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Noen av oss er født litt mer åpne enn du er, andre har sett litt av verden på andre måter enn gjennom turistbrillene.

Du skal faen ikke uttale deg med noe mot meg når du ikke vet om en dritt. Og hva vet du om det forresten? Jeg drar ikke bare til utlandet for sightseeing og shopping. Du kan bare holde kjeft og slutte å motsi meg hele tiden, ok?

Og IKKE kall meg bortskjemt. Jeg er ikke bortskjemt på hvilken som helst måte.

Du bruker 90% av lønna på klær, ser ned på folk som har klær fra Fretex og synes det er uhygienisk å bruke bukser lengre enn det DU synes er ok. Hvis du har reist til alle verdensdelene for å utvide horisonten så har det faenmeg ikke funka

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen av oss er født litt mer åpne enn du er, andre har sett litt av verden på andre måter enn gjennom turistbrillene.

Du skal faen ikke uttale deg med noe mot meg når du ikke vet om en dritt. Og hva vet du om det forresten? Jeg drar ikke bare til utlandet for sightseeing og shopping. Du kan bare holde kjeft og slutte å motsi meg hele tiden, ok?

Og IKKE kall meg bortskjemt. Jeg er ikke bortskjemt på hvilken som helst måte.

Du bruker 90% av lønna på klær, ser ned på folk som har klær fra Fretex og synes det er uhygienisk å bruke bukser lengre enn det DU synes er ok. Hvis du har reist til alle verdensdelene for å utvide horisonten så har det faenmeg ikke funka

Hvordan vet du at Epletyv bruker 90% av lønnen sin på klær?

Og folk må da få lov til å syns at det ikke er like kult å bruke klær fra Fretex som andre klær?

 

Og å gå med samme undertøy i flere dager er faktisk uhygienisk.

Lenke til kommentar
Titan kan muligens ha en effekt? :hmm:

 

Men disse "brødboksene" vil i så fall bli meget ekspansive :hmm:

hehe, det er vanskelig å tenke så langt frem i tid. Tho, er jo bare å tenke tilbake 50 år, det var ikke noe Internet og DVD og SMS den gang.

 

Så kanskje om 50 år?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...