Natrich Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Tror infeksjons faren etter å ha kutta den vekk er større en faren for kreft Ikke SÅ stor infeksjonsfare om det bare gjøres ordentlig vel? Sant nok. Men best å snakke med en hudlege vil jeg tro. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Bah, jeg tror jeg bryter kontakten med eksen min jeg...før jeg blir virkelig sur på henne... Respektløst nok å gå bak ryggen min, og det ble ikke bedre at hun hadde han hun gikk bak ryggen min med etter et døgn, det stiller meg i et dårlig lys lissom :/ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 MHurramh, jevg er 18 år i davg! Gratulerer! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 MHurramh, jevg er 18 år i davg! vbiorklig? dert hade jge aldtri trdd Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Bah, jeg tror jeg bryter kontakten med eksen min jeg...før jeg blir virkelig sur på henne... Respektløst nok å gå bak ryggen min, og det ble ikke bedre at hun hadde han hun gikk bak ryggen min med etter et døgn, det stiller meg i et dårlig lys lissom :/ +1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Fikk du responsen du ville ha, BigBlackUndy? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Bah, jeg tror jeg bryter kontakten med eksen min jeg...før jeg blir virkelig sur på henne... Respektløst nok å gå bak ryggen min, og det ble ikke bedre at hun hadde han hun gikk bak ryggen min med etter et døgn, det stiller meg i et dårlig lys lissom :/ Det du må gjøre nå er å knulle søsteren til eksen din, helst lillesøsteren, og så banke han du ble gått bak ryggen for. Da gjenoppretter du balansen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 +1 +1 -2. +1 post count i DNFK. Rejoice! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Alle er glade i fargoth Innlegg #204722 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Bah, jeg tror jeg bryter kontakten med eksen min jeg...før jeg blir virkelig sur på henne... Respektløst nok å gå bak ryggen min, og det ble ikke bedre at hun hadde han hun gikk bak ryggen min med etter et døgn, det stiller meg i et dårlig lys lissom :/ Det du må gjøre nå er å knulle søsteren til eksen din, helst lillesøsteren, og så banke han du ble gått bak ryggen for. Da gjenoppretter du balansen Hun har kun en lillebror Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 +5,14Hvilken kroppsdel utgjør mr/mrs. 0.14? Eller er dere fire stykk + en litt feit en som går for 1.14? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Bah, jeg tror jeg bryter kontakten med eksen min jeg...før jeg blir virkelig sur på henne... Respektløst nok å gå bak ryggen min, og det ble ikke bedre at hun hadde han hun gikk bak ryggen min med etter et døgn, det stiller meg i et dårlig lys lissom :/ Det du må gjøre nå er å knulle søsteren til eksen din, helst lillesøsteren, og så banke han du ble gått bak ryggen for. Da gjenoppretter du balansen Hun har kun en lillebror Do it. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 +1 +1 -2. +5,14 Partypooper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Bah, jeg tror jeg bryter kontakten med eksen min jeg...før jeg blir virkelig sur på henne... Respektløst nok å gå bak ryggen min, og det ble ikke bedre at hun hadde han hun gikk bak ryggen min med etter et døgn, det stiller meg i et dårlig lys lissom :/ Det du må gjøre nå er å knulle søsteren til eksen din, helst lillesøsteren, og så banke han du ble gått bak ryggen for. Da gjenoppretter du balansen Hun har kun en lillebror Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (...) Hun har kun en lillebror (...) pooper. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hun har kun en lillebror You know you have to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg