Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når vi snakker om Erna Solberg, hun er jo litt sjarmerende til tider. Hun har så absolutt karisma og noe tiltrekkende ved sitt vesen.

Håper virkelig det ikke var seksuelt, men kvinnen har MÅ jo ha karisma og noe som folk liker ved henne ellers kunne hun jo ikke ha fått den posisjonen hun har..

Lenke til kommentar

Ironien med etterbehandling er at ofte vil trekk som i utgangspunktet er lite flatterende i normalt lys og uten sminke ende opp med å se svært bra ut og komme til sin rett etter en skikkelig shoot med påfølgende etterbehandling. En jente som man ville sagt var kjempesøt vil ofte fremstå som kjedelig og "bare normal" i en modell-setting.

Lenke til kommentar
Når vi snakker om Erna Solberg, hun er jo litt sjarmerende til tider. Hun har så absolutt karisma og noe tiltrekkende ved sitt vesen.

jeg følger henne på twitter

Vær glad moderne psykologi har kommet så langt som den har. For bare 40 år siden ville du blitt sperret inne og behandlet med strømsjokk og lobotimering.

Lenke til kommentar

Håper virkelig det ikke var seksuelt, men kvinnen har MÅ jo ha karisma og noe som folk liker ved henne ellers kunne hun jo ikke ha fått den posisjonen hun har..

Selvsagt, men i motsetning til Marit Christensen overgår karismaen hennes noe romslige størrelse. Etter å ha sett lengre intervjuer eller taler med Erna har jeg ofte tenkt at "jøss, det er noe med Erna", bare så synd hun er dypblå.

solberg_1168934522.jpg

Lenke til kommentar
Heihei Nopros.

----

Fun facts: Jeg har nå sår på rompa, etter fylletur i går. Og jeg er rusten i forumhoreri, for jeg klarer ikke formulere noe dugendes til prostitusjonstråden =]

Det kommer clvn, det kommer :D Bare få tilbake teken her i DNFK vet du ^^,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...