Wiciwato Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 De figurene som blir tatt bilde av i magasiner og sånn har som oftest ikke på seg sminke fra starten av. Kan tenke meg at de ikke hopper i dusjen heller før de tar photoshoot Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Når vi snakker om Erna Solberg, hun er jo litt sjarmerende til tider. Hun har så absolutt karisma og noe tiltrekkende ved sitt vesen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Et klask på rompa så har man en sexøkt, lenge leve fysikken:P Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Jeg er ikke helt sikker på hva du mener her fargoth. :/ Endret 25. april 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Når vi snakker om Erna Solberg, hun er jo litt sjarmerende til tider. Hun har så absolutt karisma og noe tiltrekkende ved sitt vesen. jeg følger henne på twitter Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg er ikke helt sikker på hva du mener her fargoth. :/ Hun har store brød Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Når vi snakker om Erna Solberg, hun er jo litt sjarmerende til tider. Hun har så absolutt karisma og noe tiltrekkende ved sitt vesen. Håper virkelig det ikke var seksuelt, men kvinnen har MÅ jo ha karisma og noe som folk liker ved henne ellers kunne hun jo ikke ha fått den posisjonen hun har.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ironien med etterbehandling er at ofte vil trekk som i utgangspunktet er lite flatterende i normalt lys og uten sminke ende opp med å se svært bra ut og komme til sin rett etter en skikkelig shoot med påfølgende etterbehandling. En jente som man ville sagt var kjempesøt vil ofte fremstå som kjedelig og "bare normal" i en modell-setting. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Når vi snakker om Erna Solberg, hun er jo litt sjarmerende til tider. Hun har så absolutt karisma og noe tiltrekkende ved sitt vesen. jeg følger henne på twitter Vær glad moderne psykologi har kommet så langt som den har. For bare 40 år siden ville du blitt sperret inne og behandlet med strømsjokk og lobotimering. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Når vi snakker om Erna Solberg, hun er jo litt sjarmerende til tider. Hun har så absolutt karisma og noe tiltrekkende ved sitt vesen. Håper virkelig det ikke var seksuelt, men kvinnen har MÅ jo ha karisma og noe som folk liker ved henne ellers kunne hun jo ikke ha fått den posisjonen hun har.. Selvsagt, men i motsetning til Marit Christensen overgår karismaen hennes noe romslige størrelse. Etter å ha sett lengre intervjuer eller taler med Erna har jeg ofte tenkt at "jøss, det er noe med Erna", bare så synd hun er dypblå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Heihei Nopros. ---- Fun facts: Jeg har nå sår på rompa, etter fylletur i går. Og jeg er rusten i forumhoreri, for jeg klarer ikke formulere noe dugendes til prostitusjonstråden =] Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Heihei Nopros. ---- Fun facts: Jeg har nå sår på rompa, etter fylletur i går. Og jeg er rusten i forumhoreri, for jeg klarer ikke formulere noe dugendes til prostitusjonstråden =] Det kommer clvn, det kommer Bare få tilbake teken her i DNFK vet du ^^, Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Vær glad moderne psykologi har kommet så langt som den har. For bare 40 år siden ville du blitt sperret inne og behandlet med strømsjokk og lobotimering. Takk til moderne psykologi. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hva prater vi om her? Noen russ i DNFK? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hva prater vi om her? Noen russ i DNFK? Noe om Erna Solberg Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Noen russ i DNFK? Da har de feilet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg