Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med mindre du bor på 60cm² blir det vel litt tungvindt å drasse laptopen rundt for å få støvsugd? :p Jeg har en tilsvarende, men den går på batteri.

Jeg skal da ikke støvsuge annet enn under tastaturet uansett, resten tar naturen av seg, bakterier og slikt. ;)

Lenke til kommentar
Med mindre du bor på 60cm² blir det vel litt tungvindt å drasse laptopen rundt for å få støvsugd? :p Jeg har en tilsvarende, men den går på batteri.

Jeg skal da ikke støvsuge annet enn under tastaturet uansett, resten tar naturen av seg, bakterier og slikt. ;)

Mye måtte du ut med i frakt?

Lenke til kommentar

Den kan vel brukes til å forsvare en 360 graders periferi rundt maskinen. Holde de invaderende hybelkaninene i sjakk fra alle kanter. :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Fy faen, de megafonene de selger på Clas'ern er fete! Gikk i byen og spilte musikk (kobla den på mobilen), GHETTOBLASTED, THE WHITE WAY!

Lenke til kommentar
Husker dere Vivian Sørmeland fra idol? hun var pen hun.

Etter å ha googlet henne så har jeg kommet fram til at hu er pulbar.

Altså du fant et bilde av understellet hennes? :whistle:

Edit:

@fargoth, lol :!:

Endret av SVD
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...