fargoth Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Med mindre du bor på 60cm² blir det vel litt tungvindt å drasse laptopen rundt for å få støvsugd? Jeg har en tilsvarende, men den går på batteri. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Med mindre du bor på 60cm² blir det vel litt tungvindt å drasse laptopen rundt for å få støvsugd? Jeg har en tilsvarende, men den går på batteri. Jeg skal da ikke støvsuge annet enn under tastaturet uansett, resten tar naturen av seg, bakterier og slikt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Med mindre du bor på 60cm² blir det vel litt tungvindt å drasse laptopen rundt for å få støvsugd? Jeg har en tilsvarende, men den går på batteri. Jeg skal da ikke støvsuge annet enn under tastaturet uansett, resten tar naturen av seg, bakterier og slikt. Mye måtte du ut med i frakt? Lenke til kommentar
SVD Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Runt 100kr, men det var også med en slik drikkekjøler da som tok mesteparten av pakken, foresten herli med drikkekjøler! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Med mindre du bor på 60cm² blir det vel litt tungvindt å drasse laptopen rundt for å få støvsugd? Jeg har en tilsvarende, men den går på batteri. Jeg skal da ikke støvsuge annet enn under tastaturet uansett, resten tar naturen av seg, bakterier og slikt. Den kan vel brukes til å forsvare en 360 graders periferi rundt maskinen. Holde de invaderende hybelkaninene i sjakk fra alle kanter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hva er det forumfolket driver på med vedsiden av nerdinga på forumet da ^^,? Lenke til kommentar
SVD Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hva er det forumfolket driver på med vedsiden av nerdinga på forumet da ^^,? Leser andre forum? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hva er det forumfolket driver på med vedsiden av nerdinga på forumet da ^^,?Livets spill. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Nå kom jeg på hva jeg skal prøve Hørte om et nettspill som heter "Uteligger"... Må prøves! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Fy faen, de megafonene de selger på Clas'ern er fete! Gikk i byen og spilte musikk (kobla den på mobilen), GHETTOBLASTED, THE WHITE WAY! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Husker dere Vivian Sørmeland fra idol? hun var pen hun. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Fy faen, de megafonene de selger på Clas'ern er fete! Gikk i byen og spilte musikk (kobla den på mobilen), GHETTOBLASTED, THE WHITE WAY! Wow. Jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Change please? Dessverre var kun tysk språk tilgjengelig... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Husker dere Vivian Sørmeland fra idol? hun var pen hun. Etter å ha googlet henne så har jeg kommet fram til at hu er pulbar. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Etter å ha googlet henne så har jeg kommet fram til at hu er pulbar. Det fant jeg også ut. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Husker dere Vivian Sørmeland fra idol? hun var pen hun. Etter å ha googlet henne så har jeg kommet fram til at hu er pulbar. Altså du fant et bilde av understellet hennes? Edit: @fargoth, lol :!: Endret 25. april 2009 av SVD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg