henbruas Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Schnell, vask munnen din. Scurgify! Nei, vent, nå har jeg lest for mye Harry Potter igjen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 henrikC og epletyv er sotforbrukarar trangsynte frekke fuckar, som har eit problem med kva klede andre bruker. det er skikkelig tragisk ass! Du snakket om at jeg var frekk i kjeften? Uansett, hva vet du om jeg er storforbruker av klær? Og for den saks skyld - hva har det med saken å gjøre? Og hvorfor er jeg trangsynt? Jeg bruker kanskje litt mer penger enn den gjennomsnittlige gutten på klær og slikt, men gjør det meg trangsynt? Jeg syns bare det er ekkelt å kjøpe brukt/arvet undertøy, det er alt. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 ops sorry espen pai, gløymde meg ut eit sek. ja eg meinte storforbrukarar Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Nei, vent, nå har jeg lest for mye Harry Potter igjen. Går det an da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Fordi hun har kjørt siden kl 14? mente mer: "Hvorfor har mushi kjørt siden kl.14?" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Solid har greie klær. Det kan jeg si meg enig i. Dog, litt stivprisede, men ganske greie. Ser ikke så ille ut heller ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Fordi hun har kjørt siden kl 14? mente mer: "Hvorfor har mushi kjørt siden kl.14?" Jeg skjønte det, men det er moro å tulle med folk Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 HenrikC: ingen kjøpar brukt undertøy, eg arvar underbuksene frå broren in Det er ikke så veldig mye bedre. dei vert jo vaskte. har du noke i mot at eg brukar vaskte underbukser?? Neida, jeg har ingenting imot at du bruker brukte, vaska underbukser, men jeg kan da synes at det er ekkelt? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kjøpe brødboks? Hahaha, litt av en skøyer vi har med å gjøre her. Men ah, det er lov å håpe. Brødboks var forøvrig et bra navn på en slik oppfinnelse. © on that Kjøpe brødboks? Hva er det? ALIEN! Det er en boks som du har brød i, altså en brødboks. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Nei, vent, nå har jeg lest for mye Harry Potter igjen. Går det an da? Tja. Jeg har lest hver dag siden jul, da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg skjønte det, men det er moro å tulle med folk Nei man må ikke tulle! Intrawebs are serious buisness! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 henrikC: det er vaska og brukt, altså reint. og viss du har eit problem med det så er du ut i frå mitt syn trangsynt!!! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) ops sorry espen pai, gløymde meg ut eit sek. ja eg meinte storforbrukarar vet du hva... jeg er som du kanskje har merket ikke helt fasinert av deg som bruker, og snart begynner jeg og raportere inneleggene dine som går over streken... SIDE 1024 Endret 23. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg elsker naive mennesker. De er så lett å lyve for.Heh. Heh. Jeg velger så jævlig å holde kjeft. xDDet hadde vært personangrep uansett Jeg hater når du gjør det, jeg hater det, jeg hater det, jeg hater det! Dessuten skjønner jeg det ikke. Er jeg naiv? Følte du deg truffet, kanskje? Altså, jeg gjør jo faktisk ikke annet enn å sette deg i en posisjon du setter andre i med DIN overlegne væremåte. Legg deg på rygg og blott nakke, så kanskje er jeg snill (LES: Gi opp). Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Solid har greie klær. Det kan jeg si meg enig i.Dog, litt stivprisede, men ganske greie. Ser ikke så ille ut heller ^^ Solid er da ikke dyrt? Det er det jeg ville kalt en billig-butikk, ikke en butikk med litt stive priser. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 @ Pusur: Fikk du med deg linken til butikken? (www.tilsammans.no)? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 JIPPIIIII! Side 10000000000 Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Solid har greie klær. Det kan jeg si meg enig i.Dog, litt stivprisede, men ganske greie. Ser ikke så ille ut heller ^^ Har alltid gått forbi Solid av en eller annen grunn. Tror det er pga de skumle utstillingsdukkene deres. Får ta turen dit en dag. Det er en boks som du har brød i, altså en brødboks. Som om det hjelper Nei man må ikke tulle! Intrawebs are serious buisness! Ok, master. I be sorry. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er en boks som du har brød i, altså en brødboks. Og hvilket materiale vi har på jorda skal liksom være egnet til dette, smarten? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 ops sorry espen pai, gløymde meg ut eit sek. ja eg meinte storforbrukarar vet du hva... jeg er som du kanskje har merket ikke helt fasinert av deg som bruker, og snart begynner jeg og raportere inneleggene dine som går over streken... SIDE 1024 Ohhh no vart eg skramt!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg