L4r5 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Honey corn med husholdningsaft anbefales forresten ikke. Husker jeg var sånn 7 år eller noe og stod opp før foreldra mine og så var vi tom for melk. Jeg tenkte som så at saft er godt. Honey corn er godt. Dette kan jo ikke slå feil. Guess what... It did. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 bruker sukker og jordbærsyltetøy på corn flakes selv Honey corn med husholdningsaft anbefales forresten ikke. Husker jeg var sånn 7 år eller noe og stod opp før foreldra mine og så var vi tom for melk. Jeg tenkte som så at saft er godt. Honey corn er godt. Dette kan jo ikke slå feil. Guess what... It did. Det hørtes ille ut Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hørtes feil ut Lars:P Husker noe jeg bodde hos forsterforeldre i Ørsta og de fikk besøk fra USA, de drakk saft ublandet:P De spurte meg hvor saften var og de tok et helt glass med ublandet saft og drakk det på styrten. OG de sa det var dødsgodt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Da jeg var mindre tok jeg alt mulig rart på "gryn". Kunne fint ha både brunostbiter, vaniljesaus, sukker, banan, yoghurt, sjokoladepulver og prim(!) på Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Vil bare ogsi si dette var voksne folk:P Barn og mat kan bli morsomt ja:D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hørtes feil ut Lars:PHusker noe jeg bodde hos forsterforeldre i Ørsta og de fikk besøk fra USA, de drakk saft ublandet:P De spurte meg hvor saften var og de tok et helt glass med ublandet saft og drakk det på styrten. OG de sa det var dødsgodt Amerikanere er merkelige skapninger. Lurer på om de genetisk har tilpasset seg et kosthold bestående av kun fett og sukker. ---------- Unrelated: Female or shemale, can you spot the difference? http://www2.b3ta.com/femaleorshemale/# Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Velkomen tilbake clvn! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Velkomen tilbake clvn! Takk =D *ser på Lost* Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Amerikanere er merkelige skapninger. Lurer på om de genetisk har tilpasset seg et kosthold bestående av kun fett og sukker. De har et helt sykt kosthold der borte O.o Og de har jo også et stort problem med fedme:S Så for og glede andre, her er pupper: ( . )( . ) Endret 25. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Unrelated: Female or shemale, can you spot the difference? http://www2.b3ta.com/femaleorshemale/# You scored 13/16 Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Fuck me fap. Endret 25. april 2009 av Glufsa Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Da jeg var mindre tok jeg alt mulig rart på "gryn". Kunne fint ha både brunostbiter, vaniljesaus, sukker, banan, yoghurt, sjokoladepulver og prim(!) på Tror de hadde funket best av de der ^^, Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvor skal vi møtes da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 You scored 13/16 Bedre enn meg. Fluesopp: Takk for pupper. Trengte det. Får ikke nok på StumbleUpon. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 You scored 13/16 Bedre enn meg. Fluesopp: Takk for pupper. Trengte det. Får ikke nok på StumbleUpon. Hehe... Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hm. Jeg sliter litt med å formulere dette til noe forståelig, men jeg prøver. Er det mulig å sende en link fra en side, som en annen link? Altså at du trykker på linken noen sender deg, så dukker det opp en side. F. eks at youtube.com/blablablaetellerannet får et annet linknavn? Hm. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 The lonely shepherd fra killbill Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) @kvinnedømme: Her på diskusjon.no? [url=http://vg.no]http://dagbladet.no[/url] http://dagbladet.no (sender deg til vg.no) @Mikkel: Ah, den har jeg på vinyl Endret 25. april 2009 av clvn Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hm. Jeg sliter litt med å formulere dette til noe forståelig, men jeg prøver. Er det mulig å sende en link fra en side, som en annen link? Altså at du trykker på linken noen sender deg, så dukker det opp en side. F. eks at youtube.com/blablablaetellerannet får et annet linknavn? Hm. Du kan bruke tinyurl Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Og der kom gjestene! Holdt på på kjøkkenet med fattern i 1,5 time og ordnet okse-kjøtt med flørtegratinerte poteter, lagd peppersaus, kokt grønnsakene og stekt kjøttet. Rydda og er endelig klare. Så kom de nå. Pappa feirer sin 50s i dag, så litt familie her nå. Starte noen torrents og deretter go and be social Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg