Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Sååå... Skal jeg legge meg eller fortsette å hore pc? Har ikke lagt meg før fem denne uka

Tror vi deler døgnrytme, du og jeg.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Sånn, jeg fjernet alle innlegg pga. visse kålhuer går inn for og være høflig spydig og ikke ta for det tingene er.

Så den dagen folk kan få inn i kålen at og dele erfaringer IKKE er det samme som og få masse "stakkars deg" og det pisset der.

Der har du noe og lære Danielzu.

For selv om du ser på det livet som patetisk så er det en del av samfunnet!!

Nå tror jeg skal holde kjeft før jeg får ferie.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Siden du ikke klarte og svare på det Daniel, så forklar meg hva som kan snakkes om uten at man skal få masse flåesete komentarer?

Hvis du ikke har noe og si så klapp igjen den fine munnen din.

Faen som er poenget med og dele erfaringer når man skal høre komentarer som er direkte på trynet. Kanskje det ble opfattet helt feil i huet ditt, men da sier man det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Du redigerer da innlegget ditt konstant, vanskelig og følge med.

''Flåsete'' kommentarer er forventet klokken 04.33.

Var virkelig ikke ment som ''ryggstryking''

Og ja,min munn er fin.

Edit: Igjen: godnatt.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Jeg er irritert fordi jeg glemte å dra ned persienna. Masse sol midt i trynet. Da var jeg våken. :mad:

Ingen som liker å sove med sola i trynet nei. Rister på hodet hver gang jeg ser noen som kan sove i sollys...

Jeg spiste nettop 150 gram med bacon og fire speilegg :love: Satan det var godt.

Lenke til kommentar
Oh, damn. Det hørtes digg ut. Skulle ned å mekke meg frokost, det eneste jeg fant var gammalt kneipbrød. (For meg er nemmelig brød gammalt om det har ligget mer enn to dager).

Sukk. Jeg må gå i butikken.

Stakkar da :( Om du hadde hatt brødrister fikser det saken :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...