Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hater og gå inn i disse ny motens klesbutikkene. Du går inn også kommr det noen ungdommer som er helt inn i moten. Gir meg en bukse og sier at jeg skal prøve den. Jeg kommer ut og blir møtt med den rakkeren av en kommentar: " Oi, du og du den var du gøy i" også spør han om vi skal gjøre noe "Crazy" og kjøpe en blanding av en ull kaps og lue til meg

Huff og huff.

Jeg er så absolutt enig med deg.

Klesbutikker er hat :|

Lenge leve internett :D

Også lukter det alltid en vond lukt også er det en hjernedød radio i bakgrunnen. Jeg tar alltid og suger inn luft før jeg går inn :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Meh, nå dukka gufne bilder opp i hode, og nysmurt primskive er ikke lengre like fristende. :(

Joooda, spis, og bli stor og sterk! *trykke primskive inn i* =D

Ser for meg blågrønt pelsbrød jeg fant i brødboksen hos ei venninne. Nei! :ph34r:

Klær på salg er ofte billigere enn på Fretex. Fikk ei fin bukse til 140,- for ei uke siden.

Men gjenbruk er lurt, så hurra for Fretex.

Lenke til kommentar
Må si at jeg syns jack and jones hører til i 14-18 års alderen. De har en del "lame"klær der, med rare merker som ikke betyr noe (nei mener ikke lacoste-merker, men det står så mye piss på genserne de selger blandt annet.._) Sorry.. don't get offended

Handler kun sokker på J&J. Har vel forresten en kul stripete jakke derfra og, den står det ingenting på. Så den liker jeg.

Synes ellers Cubus er verre, en jeg kjenner har fortsatt denim-bukser med ting som "07 drag racing" og sånt skrevet på buksebenene :(

Vil du et værre eksempel? En bekjent av meg går enda i Buffalo sko. Jepp. Buffalo sko. Han er gutt også.

clvn: OK, skal bare komme hjem fra jobb først! :)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
henrikC og epletyv er sotforbrukarar trangsynte frekke fuckar, som har eit problem med kva klede andre bruker. det er skikkelig tragisk ass!

Ordet 'sotforbrukarar' finst ikkje i Nynorskordboka. Jeg klarte ikke ta essensen av den setningen der. Care to explain?

Lenke til kommentar

Folk som har sin egen stil er jo best da :)

Jeg foretrekker klær som sitter penere, som er litt mer voksne enn de utgavene som man oftest finner på J&J. MEn jeg har jo sett pene klær der også da. Bare syns det meste der er teit. Bertoni, Carlings, Urban, H&M, Solid har jo også fine klær for "eldre" gutter ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...