Batnobbit Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hater og gå inn i disse ny motens klesbutikkene. Du går inn også kommr det noen ungdommer som er helt inn i moten. Gir meg en bukse og sier at jeg skal prøve den. Jeg kommer ut og blir møtt med den rakkeren av en kommentar: " Oi, du og du den var du gøy i" også spør han om vi skal gjøre noe "Crazy" og kjøpe en blanding av en ull kaps og lue til megHuff og huff. Jeg er så absolutt enig med deg. Klesbutikker er hat :| Lenge leve internett Også lukter det alltid en vond lukt også er det en hjernedød radio i bakgrunnen. Jeg tar alltid og suger inn luft før jeg går inn Lenke til kommentar
.sere Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Meh, nå dukka gufne bilder opp i hode, og nysmurt primskive er ikke lengre like fristende. Joooda, spis, og bli stor og sterk! *trykke primskive inn i* =D Ser for meg blågrønt pelsbrød jeg fant i brødboksen hos ei venninne. Nei! Klær på salg er ofte billigere enn på Fretex. Fikk ei fin bukse til 140,- for ei uke siden. Men gjenbruk er lurt, så hurra for Fretex. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Stakar Schnell. Han kan ikke gjøre NOE rett i følge folk han Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kjøpte meg en bukse på leatherman forrige uke. Min nye favoritt! Sitter som støpt og jeg får fin æs i den! PIX! ... Eller bare ikke (: Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kjøpe brødboks? Hva er det? ALIEN! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Tilsammans (www.tilsamans.no) er en av dem hvertfall. Ligger i Kong Oscars-gate. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 henrik c: nej det jøj hun ikke kan du slutte og være så frekk i kjeften?? Kan du? Nå stikker jeg. Blir lei meg av å lese det som står her .. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Må si at jeg syns jack and jones hører til i 14-18 års alderen. De har en del "lame"klær der, med rare merker som ikke betyr noe (nei mener ikke lacoste-merker, men det står så mye piss på genserne de selger blandt annet.._) Sorry.. don't get offended Handler kun sokker på J&J. Har vel forresten en kul stripete jakke derfra og, den står det ingenting på. Så den liker jeg. Synes ellers Cubus er verre, en jeg kjenner har fortsatt denim-bukser med ting som "07 drag racing" og sånt skrevet på buksebenene Vil du et værre eksempel? En bekjent av meg går enda i Buffalo sko. Jepp. Buffalo sko. Han er gutt også. clvn: OK, skal bare komme hjem fra jobb først! Endret 23. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 HenrikC: ingen kjøpar brukt undertøy, eg arvar underbuksene frå broren in Det er ikke så veldig mye bedre. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Bjørn Borg-boksere? Pøh, jeg hamstrer boksere på Cappahl (sikkert feilskrevet), jeg. De er kjempegode. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Vil du et værre eksempel? En bekjent av meg går enda i Buffalo sko. Jepp. Buffalo sko. Han er gutt også. Åh, herregud :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Bjørn Borg-boksere? Pøh, jeg hamstrer boksere på Cappahl (sikkert feilskrevet), jeg. De er kjempegode. Bjørn Borg boksere vinner tross prisen. De er så digg å gå med Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 HenrikC: ingen kjøpar brukt undertøy, eg arvar underbuksene frå broren in Det er ikke så veldig mye bedre. dei vert jo vaskte. har du noke i mot at eg brukar vaskte underbukser?? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg skal ta sånn helbilde av meg selv når jeg kommer hjem! Sånn som jeg går kledd. Men nå skal jeg ut, snakkes om et par timer forumvenner! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 henrikC og epletyv er sotforbrukarar trangsynte frekke fuckar, som har eit problem med kva klede andre bruker. det er skikkelig tragisk ass! Ordet 'sotforbrukarar' finst ikkje i Nynorskordboka. Jeg klarte ikke ta essensen av den setningen der. Care to explain? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 henrikC og epletyv er sotforbrukarar trangsynte frekke fuckar, som har eit problem med kva klede andre bruker. det er skikkelig tragisk ass! hva snakket vi om angående ordbruken din? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Folk som har sin egen stil er jo best da Jeg foretrekker klær som sitter penere, som er litt mer voksne enn de utgavene som man oftest finner på J&J. MEn jeg har jo sett pene klær der også da. Bare syns det meste der er teit. Bertoni, Carlings, Urban, H&M, Solid har jo også fine klær for "eldre" gutter Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har vært ute å kjørt konstant siden kl 14. Er litt sliten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har vært ute å kjørt konstant siden kl 14. Er litt sliten. Hvorfor det da? Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har vært ute å kjørt konstant siden kl 14. Er litt sliten. Hvorfor det da? Fordi hun har kjørt siden kl 14? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg