Joakim Skurk Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Noen som har hørt noe om jordskjelv? Rista smått i huset her i sta. Hos en kompis også, som bor et stykke unna. Mora di som satte seg. Hu er på Kypros. Edit: Oh... Wait! Endret 24. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) En forbanna trend, det er det store som er inn nå. Ikke lenge til jenter begynner og lære seg det for og stoppe "PUA"-gutter:P Jeg setter det veldig på spissen nå, men det går ut på og bygge opp selvtilliten sin og kunne spille med følelsene. Endret 24. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noen som har hørt noe om jordskjelv? Rista smått i huset her i sta. Hos en kompis også, som bor et stykke unna. Mora di som satte seg. Hu er på Kypros. Fat girls make a lot of noise. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noen som har hørt noe om jordskjelv? Rista smått i huset her i sta. Hos en kompis også, som bor et stykke unna. Mora di som satte seg. Hu er på Kypros. Edit: Oh... Wait! Nettopp ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 alle har sine mål, det er ikke sånn at alle gjør det for å få pulings Lars. Noen gjør det for å bygge nettverk, mens andre gjør det for å bygge selvtillitt! Men ja, sjekking er en vesentlig del av det hele jaDet der har ingen sammenheng med hva jeg skrev. Han leste jo hva han ville og overså poenget. Var jo det du sa. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ok, hva er PUA? http://tinyurl.com/cos5dy Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 og jo yngre man starter, jo mer positivt er det kan være en mester rundt 24-27 år gammel og det er ungt! og det jeg vil mest er å lære det bort til folk som trenger det i fremtida Jeg er 13 og begynner nå, har rett og slett bestemt meg for og bli en god PUA vet ikke om du har verdens beste sjans i felten enda, men det kommer når du blir rundt 16 år. Jenter leter etter eldre eller mer modne gutter, så du kan få jenter fra 11-14 nå. Men du er 13 år, du er enda ikke ferdig utviklet og det kan vise seg at du ikke trenger PUA når du er ferdigutvikla Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mornings, Forumkafeen. ;o Aften. Jeg er 13 og begynner nå, har rett og slett bestemt meg for og bli en god PUA Get awaay. Hu er på Kypros. Edit: Oh... Wait! Haha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Spør du meg så er det like lame(sjelden jeg bruker ordet,men nå passer det) at en 13råing joiner PUA som en 17-åring. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 En forbanna trend, det er det store som er inn nå.Ikkel enge til jenter begynner og lære seg det for og stoppe "PUA"-gutter:P Jeg vet om mange jenter som sier de lett kan skille mellom normale og PUA-gutter på byen. Personlig synes jeg hele PUA-greia er latterlig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg er 13 og begynner nå, har rett og slett bestemt meg for og bli en god PUA Get awaay. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hitch (film) er vel en slags PUA? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg vet om mange jenter som sier de lett kan skille mellom normale og PUA-gutter på byen. Personlig synes jeg hele PUA-greia er latterlig. Det virker som om det er den allmenne oppfatningen, ja, men hva man rent faktisk observerer kan jo tyde på annet. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 alle har sine meninger, jeg kan ikke si at folk skal være for PUA. Noen mener det er manipulering, og noen mener det er pleie! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 vet ikke om du har verdens beste sjans i felten enda, men det kommer når du blir rundt 16 år. Jenter leter etter eldre eller mer modne gutter, så du kan få jenter fra 11-14 nå. Men du er 13 år, du er enda ikke ferdig utviklet og det kan vise seg at du ikke trenger PUA når du er ferdigutvikla I know, men leser endel teori også får jeg vel prøvd meg ute i "felten" om et par år Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Jeg vet om mange jenter som sier de lett kan skille mellom normale og PUA-gutter på byen. Personlig synes jeg hele PUA-greia er latterlig. Det virker som om det er den allmenne oppfatningen, ja, men hva man rent faktisk observerer kan jo tyde på annet. Det er sant, men dette er da jenter som faktisk har satt seg inn i PUA, nettopp for å unngå det. Endret 24. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hitch (film) er vel en slags PUA? den filmen er vel litt PUA-relatert, men ikke ta seriøst.selv om det som virker som god PUA-teori der er det Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) En forbanna trend, det er det store som er inn nå.Ikkel enge til jenter begynner og lære seg det for og stoppe "PUA"-gutter:P Jeg vet om mange jenter som sier de lett kan skille mellom normale og PUA-gutter på byen. Personlig synes jeg hele PUA-greia er latterlig. Hvis man vil få bedre selvtillit ser jeg ikke problemet, men manipulering liker jeg ikke.( og jeg vil påstå at jeg vet hva det er, så og nekte på at det er det blir for dumt. ) Men igjen...det spørs hva slags person man er. Jeg har alltid vært av den typen at jenter får sjekke meg opp, for jeg klarer det ikke pga. er dritredd for og være frekk, påtrengende osv. Hva mener du med pleie, Samebror? Endret 24. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det er sant, men dette er da jenter som faktisk har satt seg inn i PUA, nettop for å unngå det. Ah, da så. Det var bare bruken av "mange" som fikk det til å virke som om du snakket om en betydelig majoritet. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 En forbanna trend, det er det store som er inn nå.Ikkel enge til jenter begynner og lære seg det for og stoppe "PUA"-gutter:P Jeg vet om mange jenter som sier de lett kan skille mellom normale og PUA-gutter på byen. Personlig synes jeg hele PUA-greia er latterlig. Hvis man vil få bedre selvtillit ser jeg ikke problemet, men manipulering liker jeg ikke. Vel, nå er vel ikke akkurat PUA hovedfokus på selvtillit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg