Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Vet ikke om det er mange forumsbrukere som var på Forumsfesten i Trondheim her akkurat nå. Men vi hadde en intresangt samtale angående Pua. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noen andre som har hørt rykter om at det skal bli meteorregn fra klokka 00:00 og utover i natt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 PUA er det beste som har hendt meg!Har ikke hatt så god selvtillitt som jeg har nå på flere ÅR! bleie-perioden var tøff? Har du ikke lest L. Ron Hubbard? Pottetreningen er ren ondskap. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 PUA er det beste som har hendt meg!Har ikke hatt så god selvtillitt som jeg har nå på flere ÅR! Du er 17 år... og jo yngre man starter, jo mer positivt er det kan være en mester rundt 24-27 år gammel og det er ungt! og det jeg vil mest er å lære det bort til folk som trenger det i fremtida Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 og jo yngre man starter, jo mer positivt er det kan være en mester rundt 24-27 år gammel og det er ungt! og det jeg vil mest er å lære det bort til folk som trenger det i fremtidaAh. Så DET er hemmeligheten med PUA. Man overser poenget og leser det man vil. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noen andre som har hørt rykter om at det skal bli meteorregn fra klokka 00:00 og utover i natt? Nei, antageligvis noen som feila. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mornings, Forumkafeen. ;o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mornings, Forumkafeen. ;o Ja takk. Men det er litt sent med mornings nå. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Vet ikke om det er mange forumsbrukere som var på Forumsfesten i Trondheim her akkurat nå. Men vi hadde en intresangt samtale angående Pua. Jeg kjenner en kar i Trondheim som har drevet en del med det. Han bruker det for deg meste til å kødde med PUA-er på byen. np: Slow Hands by Interpol from Antics. Endret 24. april 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Men uansett så er du 17 år og du kommer til og oppleve bedre og større ting enn og lære deg og få deg et nummer ( satt veldig på spissen ) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mornings, Forumkafeen. ;o Ja takk. Men det er litt sent med mornings nå. Neshda. ;P Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noen som har hørt noe om jordskjelv? Rista smått i huset her i sta. Hos en kompis også, som bor et stykke unna. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noen som har hørt noe om jordskjelv? Rista smått i huset her i sta. Hos en kompis også, som bor et stykke unna. Mora di som satte seg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 og jo yngre man starter, jo mer positivt er det kan være en mester rundt 24-27 år gammel og det er ungt! og det jeg vil mest er å lære det bort til folk som trenger det i fremtida Jeg er 13 og begynner nå, har rett og slett bestemt meg for og bli en god PUA Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 og jo yngre man starter, jo mer positivt er det kan være en mester rundt 24-27 år gammel og det er ungt! og det jeg vil mest er å lære det bort til folk som trenger det i fremtidaAh. Så DET er hemmeligheten med PUA. Man overser poenget og leser det man vil. alle har sine mål, det er ikke sånn at alle gjør det for å få pulings Lars. Noen gjør det for å bygge nettverk, mens andre gjør det for å bygge selvtillitt! Men ja, sjekking er en vesentlig del av det hele ja Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det er ikke ofte man opplever i Norge, har opplevd det 2 ganger. Men det er mange år siden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 alle har sine mål, det er ikke sånn at alle gjør det for å få pulings Lars. Noen gjør det for å bygge nettverk, mens andre gjør det for å bygge selvtillitt! Men ja, sjekking er en vesentlig del av det hele jaDet der har ingen sammenheng med hva jeg skrev. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 "Hvordan bli den perfekte sjekkeren" ting... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Ok, hva er PUA? Pickup Artist http://www.pickupartist.no/Forum/index.php?showforum=5 Endret 24. april 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg