Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vet ikke om det er mange forumsbrukere som var på Forumsfesten i Trondheim her akkurat nå. Men vi hadde en intresangt samtale angående Pua.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og jo yngre man starter, jo mer positivt er det ;) kan være en mester rundt 24-27 år gammel og det er ungt! og det jeg vil mest er å lære det bort til folk som trenger det i fremtida
Ah. Så DET er hemmeligheten med PUA. Man overser poenget og leser det man vil.
Lenke til kommentar
Vet ikke om det er mange forumsbrukere som var på Forumsfesten i Trondheim her akkurat nå. Men vi hadde en intresangt samtale angående Pua.

Jeg kjenner en kar i Trondheim som har drevet en del med det. Han bruker det for deg meste til å kødde med PUA-er på byen. :wee:

np: Slow Hands by Interpol from Antics. :love:

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
og jo yngre man starter, jo mer positivt er det ;) kan være en mester rundt 24-27 år gammel og det er ungt! og det jeg vil mest er å lære det bort til folk som trenger det i fremtida

Jeg er 13 og begynner nå, har rett og slett bestemt meg for og bli en god PUA :)

Lenke til kommentar
Ah. Så DET er hemmeligheten med PUA. Man overser poenget og leser det man vil.

alle har sine mål, det er ikke sånn at alle gjør det for å få pulings Lars. Noen gjør det for å bygge nettverk, mens andre gjør det for å bygge selvtillitt! Men ja, sjekking er en vesentlig del av det hele ja

Lenke til kommentar
alle har sine mål, det er ikke sånn at alle gjør det for å få pulings Lars. Noen gjør det for å bygge nettverk, mens andre gjør det for å bygge selvtillitt! Men ja, sjekking er en vesentlig del av det hele ja
Det der har ingen sammenheng med hva jeg skrev.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...