L4r5 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 b-real: Dakar... Komme og få smågodt? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Uff:S Noen dager er dømt til og feile...desverre. "hiver over hjemmelaget eplekake" Endret 24. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 b-real: Dakar... Komme og få smågodt?WiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiNeh, jeg vil heller ha et surt eple hvis du har Uff:S Noen dager er dømt til og feile...desverre.Jau, får håpe jeg har hatt min for en stund nå.- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Uff:S Noen dager er dømt til og feile...desverre. Slike dager kaller jeg "ikke-dager". Da sitter jeg som regel og teller timene til den er over sånn at jeg kan starte på en ny en. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Og grunnen er?Bare for at du ikke liker stilen min:P Kladden er tøff. Stilen din er vel digg den. (hvor står det at jeg ikke liker den?) Ikke du, Luedotten:P Han sa "bytt, ikke vondt ment", ja jeg oversetter:) Stilen? Jeg liker ikke uklare avatarer, med uklare ansikter(f.eks). Ei heller ikkekvadratiske avatarer. Derfor! Du ser ut som en kul kar, du. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 synes stilen din fluesopp var litt for mye, blir liksom at du maser for oppmerksomhet! mest pga håret ditt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 WiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiNeh, jeg vil heller ha et surt eple hvis du har Sorry, det har jeg ikke. Men jeg har Heineken, litt forskjellig whisky, et par cognac, eb flaske gin og diverse vin. Du kan komme og drikke til du glemmer at det er en dårlig dag. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) <---------godkjent profil bilde?Profilbildet er fint, men avataren er amatørish. Forferdelig skalering og alt for liten crop. Skal det der bli en god avatar så må utsnittet være langt tettere. Edit: Kvaliteten er for dårlig også, komprimeringsartefaktene er påfallende. Endret 24. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) synes stilen din fluesopp var litt for mye, blir liksom at du maser for oppmerksomhet! mest pga håret ditt Er nok ikke av den typen, går mest med lue ute siden jeg venter på at dreadsa skal bli lange. Så...feil konklusjon;) Og jeg trenger ikke og gjøre ting med kroppen for og så oppmerksomhet er litt for gammel til det. Jeg VET hvem jeg er. Og dette er den første hårsveisen jeg faktisk har følt meg kombfortabel i, bruker og skalle meg. Luedotten: Ja, jeg klarte og bevise at jeg har mye og lære når det gjelder bilde :!: Fargoth: Suger på det med bilde. Finnes det noen gode guider og lese når det gjelder det og ta bilder osv.? Så jeg fjerner det=) Endret 24. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Få noen i avatartråden til å diske opp en skikkelig avatar for deg. Du er ganske definert med tanke på dredsa og skjegget, så en avatar i form av et stensil tror jeg kunne blitt noe. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Skjegget mitt er jeg ikke fornøyd med ennå, har lyst på viking-stil. En 10 cm flette på hver side av skjegget. Har en følelse av at det kan kanskje bli litt for mye=) Men skal ta og høre i avatar-tråden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Dagens rett: Nachos. Med Snorring, ikke kjøttdeig. Salsa(sefferuni) smeltet og usmeltet fetaost, tomater,oregano og revet cheese. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Det hadde nok vært en pen avatar. EDIT: Glem det. Jeg resiza den til 80x80 i Paint, og det ble ikke særlig bra. Endret 24. april 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Dagens rett: Nachos. Med Snorring, ikke kjøttdeig. Salsa(sefferuni) smeltet og usmeltet fetaost, tomater,oregano, noen skiver Taffelost og revet cheese. Prøvd noe lignende Lars? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Profeten: Likte det bildet der:) Hørtes godt ut det der Daniel, men sliter med matlysten. Men den der bør jeg kanskje skrive ned. Endret 24. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Prøvd noe lignende Lars?Nope. Fluesopp: En avatar som hadde passa deg måtte vært en variant av den røde mario-soppen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Prøvd noe lignende Lars?Nope. Fluesopp: En avatar som hadde passa deg måtte vært en variant av den røde mario-soppen. Han som kaller seg fluesoppen på forumet her som mener han hadde den før meg:P Ble medlem leeenge før han og har brukt mushroom i mail-adressen i mange år. Så hvis du leser dette så er det jeg som er den orginale soppen. Han har tatt den:( Wici: Han der er så rååå Endret 24. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Profeten: Likte det bildet der:) Hørtes godt ut det der Daniel, men sliter med matlysten. Men den der bør jeg kanskje skrive ned. Ville vente med å hente pen og papir før jeg har testet det. Lager det as we speak. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Vil gjerne høre hvordan det smaker:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg