Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

espen pai: sannheten: tastaturet er drittdårleg, men eg skal innrømme at eg kanskje trukkar litt feil når eg skriv ja:

 

loveless: men det handlar ikkje berre om prisen, dei er alle laga for underbetalte borneabeidare i asia og afrika og sånn, og dessutan er det miljøforureinande og kjøpe opg kaste så mykje kleder.

 

fattar foresten ikkje korleis folk likar og gå i butikkar og handle klede, det er så gørr, eg fåe berre mor til å kjøpe dei for meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men et tips til de som sliter med gammalt brød. Skjær brødet i to når det er nytt, legg halvparten i frysen. Når det begynner å bli lite igjen av den ene halvdelen tar du ut den andre. Forutsetter at du har fryser tilgjengelig da.
Forøvrig, om du fortsatt vil ty til vanlig brød, så kan du jo skjære brødet i to og fryse halve slik at det ikke blir så guffent.

Dette har gått meg hus forbi. Skal testes.

 

Så enig, så enig. :)
Vi, dagens unge, må stimulere samfunnet slik at de kan skape denne "boksen" til brødet.

 

Why, thank you!
You are very welcome. ^^,
Lenke til kommentar
Studentbrød? :wee:
Yeis. :wee: Imorgen blir det nytt brøød. Damn. De burde finne opp en eller annen innretning en kunne ha brødet i på benken. Noe med en slags luke som brødet kunne ligge i slik at det ikke ble så tørt. Ah. Det ligger der fremme i fremtiden vil jeg tro, så om våre barn ikke får oppleve det så kanskje våre barnebarns barn. :)

Så enig, så enig. :)

 

Kjøpe brødboks? :p

Lenke til kommentar
Hater og gå inn i disse ny motens klesbutikkene. Du går inn også kommr det noen ungdommer som er helt inn i moten. Gir meg en bukse og sier at jeg skal prøve den. Jeg kommer ut og blir møtt med den rakkeren av en kommentar: " Oi, du og du den var du gøy i" også spør han om vi skal gjøre noe "Crazy" og kjøpe en blanding av en ull kaps og lue til meg

Huff og huff.

Hvor handler du?

Vet ikke navnet men det er jo gøy når jeg ser min gamle tante sin bror jobber der. Han bruker rosa t-skjorte og lyseblå bukser. Har helt lyst hår og en svær diamant i øret..

Vet ikke hve det heter men tror jeg har noe fra Jack and Jones.

Lenke til kommentar
Hater og gå inn i disse ny motens klesbutikkene. Du går inn også kommr det noen ungdommer som er helt inn i moten. Gir meg en bukse og sier at jeg skal prøve den. Jeg kommer ut og blir møtt med den rakkeren av en kommentar: " Oi, du og du den var du gøy i" også spør han om vi skal gjøre noe "Crazy" og kjøpe en blanding av en ull kaps og lue til meg

Huff og huff.

Jeg er så absolutt enig med deg.

 

Klesbutikker er hat :|

Lenge leve internett :D

Lenke til kommentar
Må si at jeg syns jack and jones hører til i 14-18 års alderen. De har en del "lame"klær der, med rare merker som ikke betyr noe (nei mener ikke lacoste-merker, men det står så mye piss på genserne de selger blandt annet.._) Sorry.. don't get offended

Kanskje derfor jeg går mer å mer ifra J&J? Men man finner mye nøytralt der da.

 

Kjøpte meg en bukse på leatherman forrige uke. Min nye favoritt! Sitter som støpt og jeg får fin æs i den! ;)

Lenke til kommentar
Må si at jeg syns jack and jones hører til i 14-18 års alderen. De har en del "lame"klær der, med rare merker som ikke betyr noe (nei mener ikke lacoste-merker, men det står så mye piss på genserne de selger blandt annet.._) Sorry.. don't get offended

Handler kun sokker på J&J. Har vel forresten en kul stripete jakke derfra og, den står det ingenting på. Så den liker jeg.

 

Synes ellers Cubus er verre, en jeg kjenner har fortsatt denim-bukser med ting som "07 drag racing" og sånt skrevet på buksebenene :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...