CypheroN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg har spilt Puzzle Quest på 360 i så mange timer at det begynte å gjøre vondt i beina og ryggen uansett hvordan jeg satt..må vel en tur ut, trøtt også. Ta deg en tur ut Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jau, ser gule blå og grønne og røde gems når jeg lukker øynene Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg har kjørt meg fast i Donkey Kong. Trodde faen ikke det var mulig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Heihei gutter og jenter Clvn er tilbake!! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Heihei gutter og jenter Clvn er tilbake!! Jupp =D Må nesten vaske rommet og badet i leiligheten. Huseier kommer med nye persienner i dag, og det er greit at det er litt ryddig og rent da. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg tygger på en doc (grønn) mens jeg leste på et annet forum, så tittet jeg inn her og så at clvn spurte om hva jeg gjør. Nå er docen borte. Tygge doc? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg tygger på en doc (grønn) mens jeg leste på et annet forum, så tittet jeg inn her og så at clvn spurte om hva jeg gjør. Nå er docen borte. Tygge doc? Suge da. whatever. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Må nesten vaske rommet og badet i leiligheten. Huseier kommer med nye persienner i dag, og det er greit at det er litt ryddig og rent da. Nettopp gjort det jeg, deilig å være ferdig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Heihei gutter og jenter Clvn er tilbake!! Jupp =D Må nesten vaske rommet og badet i leiligheten. Huseier kommer med nye persienner i dag, og det er greit at det er litt ryddig og rent da. Godt å ha deg tilbake Men oppfør deg denne gangen da ^^, Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Nettopp gjort det jeg, deilig å være ferdig Vaska gulv i går et par timer i går, og hadde helt glemt hvor mye jeg egentlig hater det =P Godt å ha deg tilbake Men oppfør deg denne gangen da ^^, Jepp, blir ikke noe mer drittposting fra meg =P Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Nettopp gjort det jeg, deilig å være ferdig Vaska gulv i går et par timer i går, og hadde helt glemt hvor mye jeg egentlig hater det =P Godt å ha deg tilbake Men oppfør deg denne gangen da ^^, Jepp, blir ikke noe mer drittposting fra meg =P Regner med at du glir rett inn i mengden igjen ^^, Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hva skjedde sist, clvn? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hva skjedde sist, clvn? Det er ikke så viktig. Det som er tingen er ihvertfall at jeg er tilbake etter en lengere utestengelse. np: Black Sun Empire - The Sun VIP (BSE vs Concord Dawn) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hva skjedde sist, clvn? Tror det er like greit at vi ikke begir oss utpå det...stikk ord er RPP...Ikke noe mer skal nevnes Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ok. Alltid greit å få noen tilbake. Hvor lenge har du vært utestengt da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ok. Alltid greit å få noen tilbake. Hvor lenge har du vært utestengt da? LENGE! PEWPEW LAZORZ-spennende? clvn siste innlegg før han ble bannet! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Over et år altså.. Kjipt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Over et år altså.. Kjipt. wOw, lenge før min tid og greier jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg