j-- Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Heihei Natrich, Aalton og Ida! .. Det er vel kult å være tilbake, også, i guess =] Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Fylla Jeg er i russeklær, hører på Yelp og pakker vin og sprit i vesker Post et bilde da. Har du alt for korte ermer? Akkurat som Mubutu Muqeke i skolegården? harn harle bertaarlt verltu! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Omg, kjøpte sånn kylling i aliminumsform og den skal steke i 60 minutter. Omg 40 igjen og jeg sulter ihjel snart. Se filmen hos Youtube Sånn. Det går ikke an å være irritabel så lenge lenge den låta spiller. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Heihei gutter og jenter Og intetkjønn Hei foresten Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jaja, noen av oss må vel være det, Nopros =P Finne gammel avatar, eller lage meg en ny en? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Eyyh, HB si ifra nå du poster da, skal ha lik postcount som deg Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 For en herlig dag: sola skinner, skoleoppgavene er gjort, og det er helg! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvilken sang er dette fra: Daratada-daratada- daratada (en tone ned)- daradadaaa-daradadaaa-daradaradaDAAAA Hvis dere greier det, får dere en gratis spåelse (?). Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 For en herlig dag: sola skinner, skoleoppgavene er gjort, og det er helg! Sola skinner; Checked Helg; Checked Skoleoppgavene gjort; Erhhm Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvilken sang er dette fra: Daratada-daratada- daratada (en tone ned)- daradadaaa-daradadaaa-daradaradaDAAAA Hvis dere greier det, får dere en gratis spåelse (?). Idris Muhammad - Could Heaven Ever Be Like This? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Skal hilse fra Hylo, som befinner seg ved Trinidad. Han er snart på et fly til Miami, for så å ha et lite stopp i London før han ankommer Gardermoen =) @HB: Jeg så deg på TG, men ville ikke vise hvor stalker jeg er =] Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 The Simpsons? Siden ingen av dere har rett, men jeg liker The simpsons, så vinner du denne gang. Jeg spår at jeg skal gå ut med hunden min. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Siden ingen av dere har rett, men jeg liker The simpsons, så vinner du denne gang. Jeg spår at jeg skal gå ut med hunden min. Lame. Mitt forslag var så utvilsomt best. np: Guy Dalton - Night People (New York Club Mix) Endret 24. april 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 The Simpsons? Siden ingen av dere har rett, men jeg liker The simpsons, så vinner du denne gang. Jeg spår at jeg skal gå ut med hunden min. JEG VET JEG VET!!! det ligger i vedlegg. revelje.zip Stå opp din gris stå opp din gris nå har du sovi lenge! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvilken kategori går skygge under? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Nå har jeg snakket med en 22 år gammel kinesisk student i en halvtime.. Han er interessert i kultur og alt som ikke har med Kina og gjøre. Fotball og. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvilken sang er dette fra: Daratada-daratada- daratada (en tone ned)- daradadaaa-daradadaaa-daradaradaDAAAA Hvis dere greier det, får dere en gratis spåelse (?). Se filmen hos Youtube Den? Første jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Sangen jeg tenkte på var egentlig Muse - Knights of Cydonia, men men. Hvilken kategori går skygge under? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Nå har jeg snakket med en 22 år gammel kinesisk student i en halvtime.. Han er interessert i kultur og alt som ikke har med Kina og gjøre. Fotball og. Han jeg snakket med i går det sikkert På Omegle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg