Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faens naboer. De MÅ lage mat med alt av vinduer vidåpent. Kan faen ikke gå på terrasen en gang uten at jeg omtrent får pusteproblemer av stanken.

Hva lager de a? Pancakes?

Aner ikke hva de lager. Pancakes er det ikke. Det stinker ikke sånn av pancakes.

Lenke til kommentar
Faens naboer. De MÅ lage mat med alt av vinduer vidåpent. Kan faen ikke gå på terrasen en gang uten at jeg omtrent får pusteproblemer av stanken.

Jeg liker vanligvis det, for middag pleier å lukte godt. Hva tror du de lager? Jeg fikk med meg at canpakes er utelukket.

Lenke til kommentar
Jeg vil hjem. Alle med bil i Fredrikstad bes hente meg på skolen.

Jeg holder på å få spader. Haha.

Vent litt da, så skal jeg løpe å ta lappen :p

Er ikke så langt fra Moss til Fr.stad ^^

Og gaaaaaaaaaah! Kirkeparken er verdens mest kjedeligste skole >< xD

Haha, jeg svarte deg akkurat på last.fm.

Dette forsterker mine spekulasjoner i det jeg nyss spurte deg om der inne :D

Verden er så liiiiten.

Lenke til kommentar
Jeg liker vanligvis det, for middag pleier å lukte godt. Hva tror du de lager? Jeg fikk med meg at canpakes er utelukket.
Jeg gjetter på at jeg ikke en gang klarer å uttale navnet på retten de lager. Noe med masse hvitløk, karri og krydder eller noe.
Lenke til kommentar
Jeg gjetter på at jeg ikke en gang klarer å uttale navnet på retten de lager. Noe med masse hvitløk, karri og krydder eller noe.

Jeg gjetter på at naboene dine er indere eller noe som ligner? :p

Lenke til kommentar
Jeg gjetter på at naboene dine er indere eller noe som ligner? :p
Somaliere. Bråkete somaliere. Den typen som mener det er greit å sparke ball i skilleveggen mellom terrasene rett utenfor vinduet mitt klokka halv ni om morran i helgene og sånn.

Altså, problemet er i og for seg ikke at de er somaliere. Det er bråket og lukta jeg ikke takler. Men jeg kan liksom ikke klage på at de lager mat heller. De må nesten få lov til det. Nå er de heldigvis ferdig med å lage mat for nå lukter det ikke like sterkt her. Den lukta trenger seg inn med EN gang og gjennomborer alt. Noen ganger så er den så sterk at jeg har problemer med å sove.

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...