Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har løst hele brødproblemet ved å starte med knekkebrød.
Du er dyktig. Forbanna dyktig.

Meh, nå dukka gufne bilder opp i hode, og nysmurt primskive er ikke lengre like fristende. :(
There there! Trikset er å undersøke det grundig og ta alderen til brødet i betraktning. Noe jeg ikke gjorde, lol I suck!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med knekkebrød er at det ikke metter i det hele tatt. Selv ikke de grove knekkebrødene metter. Og siden de ikke metter må man lesse på med en halv pakke postei på det ene knekkebrødet og en kvart kilo hvitost på det andre. Nei, jeg holder meg til brød så lenge jeg bor hjemme hvertfall. Men et tips til de som sliter med gammalt brød. Skjær brødet i to når det er nytt, legg halvparten i frysen. Når det begynner å bli lite igjen av den ene halvdelen tar du ut den andre. Forutsetter at du har fryser tilgjengelig da.

Lenke til kommentar
Studentbrød? :wee:
Yeis. :wee: Imorgen blir det nytt brøød. Damn. De burde finne opp en eller annen innretning en kunne ha brødet i på benken. Noe med en slags luke som brødet kunne ligge i slik at det ikke ble så tørt. Ah. Det ligger der fremme i fremtiden vil jeg tro, så om våre barn ikke får oppleve det så kanskje våre barnebarns barn. :)

Så enig, så enig. :)

Lenke til kommentar

Hater og gå inn i disse ny motens klesbutikkene. Du går inn også kommr det noen ungdommer som er helt inn i moten. Gir meg en bukse og sier at jeg skal prøve den. Jeg kommer ut og blir møtt med den rakkeren av en kommentar: " Oi, du og du den var du gøy i" også spør han om vi skal gjøre noe "Crazy" og kjøpe en blanding av en ull kaps og lue til meg

Huff og huff.

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar
Hater og gå inn i disse ny motens klesbutikkene. Du går inn også kommr det noen ungdommer som er helt inn i moten. Gir meg en bukse og sier at jeg skal prøve den. Jeg kommer ut og blir møtt med den rakkeren av en kommentar: " Oi, du og du den var du gøy i" også spør han om vi skal gjøre noe "Crazy" og kjøpe en blanding av en ull kaps og lue til meg

Huff og huff.

Hvor handler du?

Lenke til kommentar
Forøvrig har de noen nisjebutikker for kule klær i Bergen sentrum, men disse er litt dyrere da siden de ikke har fordelen av å være i kjede. Men da finner man klær ikke alle går i.

Navn på de butikkene, er du snill, og, har de klær i S?

Har handlet der de siste 4 årene vil jeg tro. Tingen er at de bruker veldig mye parfyme i lærne, noe som ikke er så ille egentlig.

Men størrelsene? Hvem bruker de som mål der? Bjaferbarn? XL er noen ganger for liten, og jeg er ganske tynn.

Det passer meg fint. :wee:

Butikker som Jack & Jones, JC, Blend og lignende har ofte fine klær, og holder man utkikk etter salg og tilbud kan det være ganske rimelig også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...