dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Minstemann har for ordens skyld begynt å mase om at han ønsker seg en lillesøster. Jeg tror jeg hadde blitt nervevrak om jeg skulle oppdra en jente, da måtte balltre annskaffes for å jage vekk beilerne de første 25-30 årene.... Jeg ser for meg scenen fra Bad Boys II der datteren til Marcus skal på date. ^^ Haha, legendarisk! "How old are you?" "I'm 15, sir." "Motherfucker, you're atleast 30" Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Whatever floats your boat. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 100 sider på omkring et døgn. Jeg er offisielt imponert. Jeg trodde ikke du var så lett å imponere... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vel, må si meg enig i at et cognac-glass er litt drøyt. Koster ikke så jævlig mye for en bolle så vidt jeg vet. Eller, kanskje det gjør det. Jeg har ærlig talt ikke peiling. Evt. bare bøff en glassbolle av dine foreldre. Funker sikkert som surrogat til du får tak i en ekte bolle, evt. et akvarium. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oppdateres innlegg nummeret? med meg er det låst på 457!! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Selvfølgelig ikke. Nå er du slem .. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gullfisk er for tards. De kan ikke koses med, man må vaske vann etter dem, og vel. Det er ikke logisk å vaske vann! x) Mus! =D Jeg hadde en mus her. Den var ikke min, men den var veldig søt. Likte pupper veldig godt, likte seg i både min og Eplefes kløft. Det kilte. Jeg vil ha mus igjen. Vi skal ha mus igjen. TO stykker denne gangen. Og da kan du få den ene, så kan den være samboer med min og Carina sin. Mhm. IKKE en jente og en gutt. Bare nevner det. Det skal være et homsepar, deal? x) Nie, jeg er fornøyd med å være tard jeg, så.Liker gullfisk. De er flotte å snakke med, særlig siden de ikke svarer tilbake, før man har vært ensom for lenge og fantasien tar overhånd. Oi. Fantasien min hadde visst overtaket fra første stund. Jeg førte samtaler med fiskene mine, helt fra begynnelsen. o_O Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har mange gode minner fra gullfisken, på flere måter var han som en skikkelig god venn. Man misshandler ikke vennene sine. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Oi. Fantasien min hadde visst overtaket fra første stund. Jeg førte samtaler med fiskene mine, helt fra begynnelsen. o_O Sa de noe fornuftig? edit: Man misshandler ikke vennene sine. Kommer an på vennene det... Endret 8. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 De jævla apene ville ikke ta imot Portaproen min heller og en gang nekta de meg å kjøpe gavekort Dra til Metro da. Der er det i hvert fall stort (?) De har ikke akkurat det settet der, og da nekter de å ta det imot. Ja, jeg har prøvd! Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vel, må si meg enig i at et cognac-glass er litt drøyt.Koster ikke så jævlig mye for en bolle så vidt jeg vet. Eller, kanskje det gjør det. Jeg har ærlig talt ikke peiling. Evt. bare bøff en glassbolle av dine foreldre. Funker sikkert som surrogat til du får tak i en ekte bolle, evt. et akvarium. Har bolle!! Menn litt meir harry med cognac glass Takk for info om skrive måte Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Haha, legendarisk! "How old are you?" "I'm 15, sir." "Motherfucker, you're atleast 30" Du må ikke gjøre sånt med meg. Jeg sitter her og ler høyt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oppdateres innlegg nummeret? med meg er det låst på 457!! Det er fordi du poster i Off-Topic. Det telles ikke på postcounten Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 De har ikke akkurat det settet der, og da nekter de å ta det imot. Ja, jeg har prøvd! Hørt om å være STA? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nie: Hmm, jeg snakka bare til den jeg, fikk sjeldent svar, og som sagt, bare da fantasien tok overhånd og jeg hadde vært ensom med ham og kosedyr i for lang tid. mushi: Vil ikke si at jeg mishandla ham heller. Ikke det jeg vet i alle fall. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fant nettopp ut at Vintermåne bor faretruende nærme meg. *flytte* Hvor?!11 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oi. Fantasien min hadde visst overtaket fra første stund. Jeg førte samtaler med fiskene mine, helt fra begynnelsen. o_O Sa de noe fornuftig? Mja. Ikke egentlig. Ene av dem minna litt om deg, når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oppdateres innlegg nummeret? med meg er det låst på 457!! Postcounten øker ikke når du poster i Off Topic. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Rart, den Daim twisten jeg spiste nå smakte lakris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg