Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Bah, går å kjøper mat jeg! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ny rekord: Connecting to server... You're now chatting with a random stranger. Say hi! Your conversational partner has disconnected. or save this log or send us feedback. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ny rekord: Connecting to server... You're now chatting with a random stranger. Say hi! Your conversational partner has disconnected. or save this log or send us feedback. Stranger tenker: OMG! Han bruker over 0.2 sek på å skrive "hi!" Sånne noober prater jeg ikke med *disconnecte* Tror du skal være glad du slapp å prate med han jeg Glufsa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ha ha, moroklumpen.Jeg skrev om det på forrige side eller sida før der også Spillet heter "The Dishwasher: Dead Samurai" Så blodig ut da Ganske, og det er herlig. Har savna noe sånt. Simpel sidescroller med masse blod og sverd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Yeah, gå og gjør noe produktivt. Som å les dikt-bloggen min og kommenter http://sosjojuror.blogg.no/depresjon_og_dd.html Har bare å orka legge ut dikt i den kategorien til nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Yeah, gå og gjør noe produktivt.Som å les dikt-bloggen min og kommenter http://sosjojuror.blogg.no/depresjon_og_dd.html Har bare å orka legge ut dikt i den kategorien til nå. Datasmurf = Emo poet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Meh, ikke akkurat. Jeg skriver egentlig mer om kjærlighet, diverse og vær og årstider og sånn. Og filosofiske dikt, men som sagt, har ikke lagt ut de enda. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Meh, ikke akkurat.Jeg skriver egentlig mer om kjærlighet, diverse og vær og årstider og sånn. Og filosofiske dikt, men som sagt, har ikke lagt ut de enda. Ja, du har droppet alt...bortsett fra emo diktene! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 *pungslap* De ække emo. De er hovedsaklig skrevet om folk som har stått meg nær som har dødd. Alle unntatt "Død". Det er bare et dikt om død. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 *pungslap* De ække emo. jo et av diktene het til og med "I want to be an emo" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 *pungslap* De ække emo. jo et av diktene het til og med "I want to be an emo" Kjeften. Blir ikke emo av å skrive om død, tard. Eller av å skrive at jeg vil være emo. Det var uansett bare den første og beste tittelen jeg kom opp med og da jeg leverte diktet, klarte lærerinna å lese det som "I want to be a nemo" og trodde det handla om den jævla fisken og gav meg dårlig karakter. Så jeg måtte forklare henne hva det var, og fikk enda dårligere karakter -_- Diktet er forøvrig skrevet om ei jente jeg kjenner, hu derimot, er emo. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 *pungslap* De ække emo. jo et av diktene het til og med "I want to be an emo" Kjeften. Blir ikke emo av å skrive om død, tard. Eller av å skrive at jeg vil være emo. Det var uansett bare den første og beste tittelen jeg kom opp med og da jeg leverte diktet, klarte lærerinna å lese det som "I want to be a nemo" og trodde det handla om den jævla fisken og gav meg dårlig karakter. Så jeg måtte forklare henne hva det var, og fikk enda dårligere karakter -_- Diktet er forøvrig skrevet om ei jente jeg kjenner, hu derimot, er emo. I lol'd Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Faen. Jeg har lyst til å ta en joggetur. Jeg har lyst til å løfte litt vekter. Men her sitter jeg. Skjelver fordi jeg har spist for lite, 0 matlyst, mest lyst til å gi faen og springe til jeg faller om, evt. drikke øl, helt til jeg slokner. Verden, gå og heng deg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Verden, gå og heng deg. Verden er vakker i dag. lol Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Verden er treig i dag. Jeg vil på fylla med venna mine i russeklær ... NÅ! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Da var det helg. Været er fint, trampolina er ute, skolen er ferdig og brystene hopper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg