Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må være litt åpnere for alt som finnes der ute, n4w.

Eller høre mer på P4.

Det er bare det at jeg har hørt FOR mye på sånt, og syntes det er for kjedelig.

Trenger noe med trøkk i som Heavy Rock eller Metall.

Men nå er jeg sær da. ;)

@Wheel, såååå sant.

Rock greier jeg...men no sånn skriking, og masse bulder og bråk funker ikke :nei:

Og jeg som for det meste bare hører på death metal og grindcore :roll:

I tillegg er jeg growling vokalist, så da blir det enda bedre x)

God morgen, solstråler!

God morgen, søta x)

Lenke til kommentar

IKKE LES DETTE!

Hvorfor begynte du å lese? Så du ikke overskriften? Skjønte du den ikke? Ikke les denne teksten! Stans her! Leser du fremdeles? Du holder på å kaste bort verdifull tid! Slutt nå, skjønner du det? SLUTT Å LESE! Nå har du snart lest halve teksten. Du leser fremdeles, eller hva? Ikke klarer du å slutte heller? Eller? Nei, jeg har rett! Du klarer ikke å slutte. Hva får du ut av det, egentlig? Ingenting! Du er hypnotisert! Nå er det bare noen ord igjen. Dette er din siste sjanse til og slutte å lese, men du er alt for nysgjerrig til og gi deg. Jeg vedder på at du kommer til og lese til siste ord. Jeg hadde rett! Hadde jeg ikke? Jo da, jeg hadde rett...

Lenke til kommentar
Tror ikke Ghraag er gammel nok til å karakteriseres som pedo. Da skal man være over 30 og kikke på 13-åringer på PC'n.

Må jeg? :roll:

Anyways, jeg er 19^^

Fyller 20 12.juli. Skal bli så utrolig deilig.

Det vil dog føre til at jeg blir fortere blakk da jeg endelig har mulighet til å kjøpe whiskey selv :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
God morgen, solstråler!

Hei!

Gah, det er alltid like irriterende med selgere som skal selge deg alt mulig. Denne gangen en kinesisk dame som på gebrokkent engelsk skulle selge meg servere og masse annet drit..

Lenke til kommentar
Hehe. Det er vel mer det å finne ut hva jeg skal ha av bilder på posen som er problemet. Har småvurdert og ha noe små lyrics eller lignende på posen, men det er grenser for hva som gjør seg på en sukkerpose :( I need helpz.

Du sa at de snakket over en kopp med te...da blir det bilde av en hvit te kopp med te i... Også kan du ha bilde av en gjeng med indie nerder, og en kul font på posen ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...