n4w Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Kan vi ikke snakke om noe annet, som har et bedre tema folkens 200g hamburger med ost? God morgen HB. Endret 24. april 2009 av n4w Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Skole -> Komme meg hjem -> chris kommer -> ha vill buttsecks Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Du må være litt åpnere for alt som finnes der ute, n4w.Eller høre mer på P4. Det er bare det at jeg har hørt FOR mye på sånt, og syntes det er for kjedelig. Trenger noe med trøkk i som Heavy Rock eller Metall. Men nå er jeg sær da. @Wheel, såååå sant. Rock greier jeg...men no sånn skriking, og masse bulder og bråk funker ikke Og jeg som for det meste bare hører på death metal og grindcore I tillegg er jeg growling vokalist, så da blir det enda bedre x) God morgen, solstråler! God morgen, søta x) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 God morgen, solstråler! Morndu Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 God morgen, solstråler! God morgen HB Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Og jeg som for det meste bare hører på death metal og grindcore I tillegg er jeg growling vokalist, så da blir det enda bedre x) Men du er jo en pedo da. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I make no sense! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg advarer, for guds skyld... ikke se i spoiler!! Jeg advarer deg! You just lost the game! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Og jeg som for det meste bare hører på death metal og grindcore I tillegg er jeg growling vokalist, så da blir det enda bedre x) Men du er jo en pedo da. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I make no sense! Shhh, du må ikke avsølre meg for eventuelle jailbaits her Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tror ikke Ghraag er gammel nok til å karakteriseres som pedo. Da skal man være over 30 og kikke på 13-åringer på PC'n. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 IKKE LES DETTE! Hvorfor begynte du å lese? Så du ikke overskriften? Skjønte du den ikke? Ikke les denne teksten! Stans her! Leser du fremdeles? Du holder på å kaste bort verdifull tid! Slutt nå, skjønner du det? SLUTT Å LESE! Nå har du snart lest halve teksten. Du leser fremdeles, eller hva? Ikke klarer du å slutte heller? Eller? Nei, jeg har rett! Du klarer ikke å slutte. Hva får du ut av det, egentlig? Ingenting! Du er hypnotisert! Nå er det bare noen ord igjen. Dette er din siste sjanse til og slutte å lese, men du er alt for nysgjerrig til og gi deg. Jeg vedder på at du kommer til og lese til siste ord. Jeg hadde rett! Hadde jeg ikke? Jo da, jeg hadde rett... Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noen som har en idé til ett sukkerpose design? Haha, fytti helvete. Passe elendig oppgave. Jeg er iallefall blank. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noen som har en idé til ett sukkerpose design?Haha, fytti helvete. Passe elendig oppgave. Jeg er iallefall blank. Tja...hvilken målgruppe vil du nå da? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Indie-nerder som liker å diskturere politikk over en kopp hvit te, kanskje? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tror ikke Ghraag er gammel nok til å karakteriseres som pedo. Da skal man være over 30 og kikke på 13-åringer på PC'n. Må jeg? Anyways, jeg er 19^^ Fyller 20 12.juli. Skal bli så utrolig deilig. Det vil dog føre til at jeg blir fortere blakk da jeg endelig har mulighet til å kjøpe whiskey selv Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Indie-nerder som liker å diskturere politikk over en kopp hvit te, kanskje? ok, altså litt tradisjonelt, men fortsatt fett altså Hadde vært mye lettere å hjelpe hadde jeg vært hos deg men Hvit pose ihvertfall... Kanskje to tre bilder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 God morgen, solstråler! Hei! Gah, det er alltid like irriterende med selgere som skal selge deg alt mulig. Denne gangen en kinesisk dame som på gebrokkent engelsk skulle selge meg servere og masse annet drit.. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Hehe. Det er vel mer det å finne ut hva jeg skal ha av bilder på posen som er problemet. Har småvurdert og ha noe små lyrics eller lignende på posen, men det er grenser for hva som gjør seg på en sukkerpose I need helpz. Endret 24. april 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hehe. Det er vel mer det å finne ut hva jeg skal ha av bilder på posen som er problemet. Har småvurdert og ha noe små lyrics eller lignende på posen, men det er grenser for hva som gjør seg på en sukkerpose I need helpz. Du sa at de snakket over en kopp med te...da blir det bilde av en hvit te kopp med te i... Også kan du ha bilde av en gjeng med indie nerder, og en kul font på posen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tror ikke Ghraag er gammel nok til å karakteriseres som pedo. Da skal man være over 30 og kikke på 13-åringer på PC'n. Får håpe du ikke gjør sistenevnte, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg