Datasmurf Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ah, deilig å sove lenge, tror jeg stupte rundt halv elleve i går kveld. Drømte at jeg var i Paris i ei hytte like ved elva som holdt på å rase ut i elva for jordvollen "kalva" oO Og så var jeg i Fredrikstad and made love to a hawt gal ;D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ah, deilig å sove lenge, tror jeg stupte rundt halv elleve i går kveld.Drømte at jeg var i Paris i ei hytte like ved elva som holdt på å rase ut i elva for jordvollen "kalva" oO Og så var jeg i Fredrikstad and made love to a hawt gal ;D Hva i all verden er det med deg og Fredrikstad? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Det er masse hawt gals i Fredrikstad for å si det sånn. Hehe. I iz one. Nei. Egentlig er det mye White Trash her i by'n, for å si det sånn. Håper du fant deg noe brukanes (Ja, fikk med meg at det var en drøm) Endret 24. april 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg fant noe brukbart i Fredrikstad for 3 år siden og hu er der enda, så ... Oh yeah Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det er masse hawt gals i Fredrikstad for å si det sånn. Hehe. I iz one. Nei. Egentlig er det mye White Trash her i by'n, for å si det sånn. Håper du fant deg noe brukanes Er du hawt altså ? RPP NAO! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg liker å drømme om elskov, bare synd jeg alltid våkner når jeg kommer så langt at penetrering er med i bildet Dog, veldig lange forspill da Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg er så hawt as can be. Tsktsk. Hadde jeg hatt bilder og ikke sitti på PC på skolen, så, maybe. Om Neko drar seg opp av senga og kommer seg på skolen så kan vi by på snaxy studiobilder Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Same, det finnes da et nesten ok profilbilde av henne på last.fmen hennes Litt lite, men Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hæhæ, nesten ok. Jeg tolker det som størrelse og oppløsning og nothing further. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Yeah, det er det som gjør det nesten ok ja Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hæhæ, nesten ok. Jeg tolker det som størrelse og oppløsning og nothing further. Det var et lite bilde med pixler som lagde et bilde av en ok dame akkurat der! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Also, folk må lære seg å ha noen tusen bilder av seg liggende på nett allerede Jeg vil ikke vite hvor mange tusen bilder JEG har liggende av MEG SELV på nettet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Also, folk må lære seg å ha noen tusen bilder av seg liggende på nett allerede Jeg vil ikke vite hvor mange tusen bilder JEG har liggende av MEG SELV på nettet Du har mer enn nok Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Haha, har vel plenty av bilder liggende. Men nå er håret 60 cm lenger enn på alle bilder som ligger ute, så da får jeg heller skaffe noe nytt. Ellers er det jo ikke helt RP. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 True, men det kan da ikke være så vanskelig å ta en photoshoot med seg selv en gang i uke og få tatt 30-40 brukbare bilder? Det er RPP, ikke et modellbyrå Jeg tror hovedgrunnen til at mange bilder blir forkasta, er at folk bryr seg om hvordan de ser ut. Det er en uting, folk gjør best i å slutte med det. Verden blir mindre stressfullt da, og jobben for oss festfotografer blir enklere da vi kan legge ut så og si alt vi vil uten å måtte spørre og mase på et par hundre mennesker. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Heh. Nei, jeg får begynne med en photoshoot i uka. Jeg kunne gått å henta nok av usjarmerende fyllebilder på Face eller lignende. Men, hurra for sperra skolenett og null fungerende proxy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 God idé ^^ Skolenett er en tåpelig idé. Både for vanlige folk og IKT-elever. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Om mulig den dummeste idéen noensinne. Man får ta ansvar for egen læring, som de sier. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noen som vet om den siden der du kan styren bil og kjøre på et slikt kart. Det er ikke noe avansert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg