Jann - Ove Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hmm. Mat + LEXX, eller søvn? Kansje jeg orker å spise litt nå, men gjør jeg det så får jeg ikke sove på en stund... Hvorfor skal alt være så vanskelig? Tullete døgnrytme er gøy... Det fins vel ikke noe mirakelsovepille som gir drømmeløs søvn nei? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det fins vel ikke noe mirakelsovepille som gir drømmeløs søvn nei?Prøv Nozinan. Men da er du helt ape det neste døgnet etterpå i tilleg Makan til møkkapreparat ska ldu lete lenge etter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hmm...ny bruker, men jeg oppdaget noe merkelig: BigBlackUndy BigBundy is he back? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 For tidlig for morgen. *hente en kopp te* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) www.start.no\erdetfredag God morgen herr kafé! Endret 24. april 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Gratulerer med dagen Nero Burningwr00m! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 God morgen *slurpe i seg Urge intense* Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mornings. Flere som har hatt problemer med å sove i natt ja? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Har vel ikke hatt problemer med å sove vil jeg si. Værre med det å faktisk legge seg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mornings. Flere som har hatt problemer med å sove i natt ja? Jeg sov godt jeg ihvertfall ^^, Ghraag! Vi må møtes i Drammen snart ;D Ta en snakkis på Picasso elns. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 God morgen! Våknet tidlig og rakk en episode av The Wire. Bra start på dagen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg håper dette blir en bra dag! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mornings. Flere som har hatt problemer med å sove i natt ja? Jeg sov godt jeg ihvertfall ^^, Ghraag! Vi må møtes i Drammen snart ;D Ta en snakkis på Picasso elns. Jau! Må snart få tatt meg en tur ^^ Akkurat nå er jeg litt vel short på cash pga betalte regninger og fordi jeg ikke tjener all verden som lærling =( Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mornings. Flere som har hatt problemer med å sove i natt ja? Jeg sov godt jeg ihvertfall ^^, Ghraag! Vi må møtes i Drammen snart ;D Ta en snakkis på Picasso elns. Jau! Må snart få tatt meg en tur ^^ Akkurat nå er jeg litt vel short på cash pga betalte regninger og fordi jeg ikke tjener all verden som lærling =( Bugger Men jeg kommer meg til Drammen når som helst uansett, samt at jeg er short på cash selv for tida Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mornings. Flere som har hatt problemer med å sove i natt ja? Jeg sov godt jeg ihvertfall ^^, Ghraag! Vi må møtes i Drammen snart ;D Ta en snakkis på Picasso elns. Jau! Må snart få tatt meg en tur ^^ Akkurat nå er jeg litt vel short på cash pga betalte regninger og fordi jeg ikke tjener all verden som lærling =( Bugger Men jeg kommer meg til Drammen når som helst uansett, samt at jeg er short på cash selv for tida Jeg bor et stykke unna jeg vettu^^ Hvor mye koster det for toget fra oslo og ut? ^^ Herfra til Oslo koster ihvertfall 121kroner. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mornings. Flere som har hatt problemer med å sove i natt ja? Jeg sov godt jeg ihvertfall ^^, Ghraag! Vi må møtes i Drammen snart ;D Ta en snakkis på Picasso elns. Jau! Må snart få tatt meg en tur ^^ Akkurat nå er jeg litt vel short på cash pga betalte regninger og fordi jeg ikke tjener all verden som lærling =( Bugger Men jeg kommer meg til Drammen når som helst uansett, samt at jeg er short på cash selv for tida Jeg bor et stykke unna jeg vettu^^ Hvor mye koster det for toget fra oslo og ut? ^^ Herfra til Oslo koster ihvertfall 121kroner. Jeg bor i Vikersund jeg, så 270 i måneden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg