Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Espen pai: Ja eg misforsto deg ,eg trudde du berre kritiserte tastaturet mitt som ein slags metafor liksom.

Epletyv: og allikavel har du noke i mot at eg kjøpar klede på fretex og arvar underbukser?

då skulle ein nesten ikkje tru du hadde vore i vietnam og sett folka utan armar og bein.

edge: sure man :D

Lenke til kommentar
Fretexklær fungerer da utmerket de! Så lenge de ikke lukter (etter vask) og han trives i de er det da ingen grunn til at han ikke skal gå i de? Skal Schnell måtte gå i dyre merkeklær fra Lacoste, Armani, Tiger og lignende bare fordi alle andre gjør det? I think not! Selvfølgelig er det lov å kjøpe eget undertøy å egne klær. Jeg kunne ikke taklet tanken på å arve undertøy fordi jeg vet at det har vært i kontakt med andre kjønnsorganer. Men for all del, om noen ikke har slike motforestillinger er det deres sak. Selv liker jeg å handle passelig rimelige klær. T-skjortene mine koster sjeldent mer enn 300 kroner, og buksene mine koster aldri over 1000-lappen. Gensre varierer det med etter type, men prøver å ikke overstige 1000 her heller. Helst nede på 500-kronersnivået eller mindre. Handler gjerne på Jack and Jones, eller andre rimelige klesbutikker og trives med det. Ser rett og slett ikke hva jeg skal med overprisede Tiger-, Lacoste-, og Lindbergh-gensere og t-skjorter. Kvaliteten på merker som er halvparten så dyre og finere (tenker på motiv og farger her) er jo like slitesterke ofte. Så da velger jeg heller det alternativet.

*Said Snorre, and brought seriousness in to Forumkafeen to everybodys big frustration*

Jeg for min del tenkte at schnell skulle få en makeover siden han kanskje innerst inne ville ønsket det, men det virker som om han liker ting sånn som det er, og han vil ikke oppleve mere innblanding på den måten fra meg! :)

Det er jo ikke å legge under en stol at de fleste liker nye ting, spesielt hvis du er litt sånn som schnell som har det vanskelig og kanskje trenger en trøst i ny og ne.

Lenke til kommentar
Studentbrød? :wee:
Yeis. :wee: Imorgen blir det nytt brøød. Damn. De burde finne opp en eller annen innretning en kunne ha brødet i på benken. Noe med en slags luke som brødet kunne ligge i slik at det ikke ble så tørt. Ah. Det ligger der fremme i fremtiden vil jeg tro, så om våre barn ikke får oppleve det så kanskje våre barnebarns barn. :)
Lenke til kommentar
Hvis du hadde vært litt rundt i verden på en annen måte enn som turist, så hadde du sannsynligvis ikke vært litt mer åpen

Hva vet vel du om det?

Ikke frekt ment, men det er ganske åpenbart.

Jack & Jones er en fin butikk. Spesielt nå som jeg er blitt høy nok til å handle der.

Lenke til kommentar
Yeis. :wee: Imorgen blir det nytt brøød. Damn. De burde finne opp en eller annen innretning en kunne ha brødet i på benken. Noe med en slags luke som brødet kunne ligge i slik at det ikke ble så tørt. Ah. Det ligger der fremme i fremtiden vil jeg tro, så om våre barn ikke får oppleve det så kanskje våre barnebarns barn. :)

Jeg har løst hele brødproblemet ved å starte med knekkebrød.

Lenke til kommentar
Epletyv: og allikavel har du noke i mot at eg kjøpar klede på fretex og arvar underbukser?

då skulle ein nesten ikkje tru du hadde vore i vietnam og sett folka utan armar og bein.

Jeg har ikke sagt noe imot fretex/vintage. har kjøpt masse brukte vesker og sånn. men brukte underbukser ble for drøyt.

Noen av oss er født litt mer åpne enn du er, andre har sett litt av verden på andre måter enn gjennom turistbrillene.

Du skal faen ikke uttale deg med noe mot meg når du ikke vet om en dritt. Og hva vet du om det forresten? Jeg drar ikke bare til utlandet for sightseeing og shopping. Du kan bare holde kjeft og slutte å motsi meg hele tiden, ok?

Og IKKE kall meg bortskjemt. Jeg er ikke bortskjemt på hvilken som helst måte.

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Lenke til kommentar
Hvis du hadde vært litt rundt i verden på en annen måte enn som turist, så hadde du sannsynligvis ikke vært litt mer åpen

Hva vet vel du om det?

Ikke frekt ment, men det er ganske åpenbart.

Jack & Jones er en fin butikk. Spesielt nå som jeg er blitt høy nok til å handle der.

Har handlet der de siste 4 årene vil jeg tro. Tingen er at de bruker veldig mye parfyme i lærne, noe som ikke er så ille egentlig.

Men størrelsene? Hvem bruker de som mål der? Bjaferbarn? XL er noen ganger for liten, og jeg er ganske tynn.

Eplefe: LOL. ''slutte å motsi meg'' hahahahah

Schnell: ja det var det jeg tenkte, det kan være enklere å ha noen med seg da! :)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...