Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er et fantastisk forum. Så utrolig mange flotte mennesker her. Og det er godt moderert. Ikke for nazi og ikke fritt vilt. En av de beste avgjørelsen jeg har gjort å regge meg her. Du kan få hjelp til alt mulig.

Ja, jeg ble utrolig imponert for rundt 2 uker siden, når jeg oppdaget fenomenet "forumz", hittil har jeg bare søkt på alt og funnet svar fra før av, sluppet å registrere meg, drakk mye og dro tidlig hjem i dag, loka rundt for å fikse språket på tastaturet mitt, fant ut det var en slags chat her og meldte meg inn og masse stress :p

Lenke til kommentar
Ja, jeg ble utrolig imponert for rundt 2 uker siden, når jeg oppdaget fenomenet "forumz", hittil har jeg bare søkt på alt og funnet svar fra før av, sluppet å registrere meg, drakk mye og dro tidlig hjem i dag, loka rundt for å fikse språket på tastaturet mitt, fant ut det var en slags chat her og meldte meg inn og masse stress :p
Ikke la deg skremme om du får en litt "rar" velkomst her i denne tråden den første tiden du poster her. Du må liksom gjennom en ilddåp. Mange som har slutta å poste her etter under ti innlegg av den grunn. Er liksom en tradisjon. Men bare hold ut og lat som du hører til her så blir du fort akseptert. Og svar med samme mynt når noen er "frekke". Vi har alle vært gjennom det.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Ville ikke levd for masse på denne tråden. Ivertfall ikke før på litt senere på kvelden.

Sant nok. På dagtid er det veldig mye 4chan-fags her :p

For mye for min smak. Nærmer meg sjelden innom kafen før 6-7tiden

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Venter på vaskemarskinern og ''chatter''.

Samt X-files på tv3.

Und du?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Thank Allah! Der var'n ferdig.

Da gjenstår det bare å

-henge opp tøy og klær

-lage nattmat. (spanish ham and Taffelost)

-se en episode Oz

-sove

Lenke til kommentar
Nja... Merker det på nervene om jeg får for lite søvn over tid.

Merker ikke noe særlig forskjell av mye søvn og lite, så jeg holder meg til lite, får gjort mye mer.

Jeg så hva du skrev før du redigerte :ph34r:

Ikke vært borti det du nevnte selv. Gode erfaringer?

Lenke til kommentar
Jeg spurte legen om Melatonin jeg. For jeg ville ikke ha noe vanedannende. Han gav meg Zopiklone i stedet. Men er tom nå. Har ikke lyst til å ringe å mase i tide og utide heller liksom.

Ja, jeg spurte om no digg, og fikk melatonin etter jeg hadde fått vallergan, for noe søppel :p

Men sitter jeg her særlig lengre så kommer jeg bare til å loke og ikke huske noe og få 0 søvn, bai.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...