CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Lars: sorry, visste ikke at den var bytta vekk. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Zlatz! Joda, rimelig klar for senga nå igrunn. Snart helg, så kan jeg sove litt lenger. Hva med deg? Bra her ja. Ekskursjon i morra, så blir det helg. Volley i morra også, alt for lenge siden sist. @avatar: Pek meg gjerne til diskusjonen når du bruker den Lars. PM sendt. Endret 23. april 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 @avatar:Pek meg gjerne til diskusjonen når du bruker den Lars. PM sendt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1083170&hl= Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Andre her som har problemer å logge inn hos DNBNor nettbank? Får jo ikke sjekket om lønnen har kommet! =( Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 "18" innlegg er flyttet, til "Omegle chat med fremmede!". Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Andre her som har problemer å logge inn hos DNBNor nettbank? Får jo ikke sjekket om lønnen har kommet! =( Det er ikke bare deg. Problemer her også. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Den er skikkelig lei. Skulle likt å vite om lønnen har kommet, slik at jeg kan ordne med ting og tang. Grr, DNB har et altfor ustabilt system. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Believe me, finnes en del hotte same jenter også Pics or it didn't happen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Den er skikkelig lei. Skulle likt å vite om lønnen har kommet, slik at jeg kan ordne med ting og tang. Grr, DNB har et altfor ustabilt system. Kontofonen er nede også Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Believe me, finnes en del hotte same jenter også Pics or it didn't happen! Hadde du hatt Nettby, hadde jeg sendt deg nick Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Believe me, finnes en del hotte same jenter også Pics or it didn't happen! Hadde du hatt Nettby, hadde jeg sendt deg nick Jeg kan sende et nick jeg også da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Believe me, finnes en del hotte same jenter også Pics or it didn't happen! Hadde du hatt Nettby, hadde jeg sendt deg nick jeg har nettby! Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Så nettopp reklame for "Heelys". Bare jeg som ikke skjønner hvordan "annerledes" og "trendy" passer sammen om et produkt? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Believe me, finnes en del hotte same jenter også Pics or it didn't happen! Hadde du hatt Nettby, hadde jeg sendt deg nick Det kan vi da alltids trylle fram i mårra en gang Btw, quote til signaturen din: Laughing at your mistakes can lengthen your life. Laughing at somebody else's can shorten it. Nei, nå skal jeg legge meg, lese litt i Engler og Demoner av Dan Brown, slukke lyset, dra til drømmeland, og håpe at jeg har vondt i magan i mårra tidlig også, slik at jeg kan være hjemme fra skolen sånn som i dag ^^ Natta! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 ____________░▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▓▒░_____________________________________________ ______________▒▓▓▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓____________________________________________ _____________▓▓▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░______________________________░▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒_________ ____________▒▓▒▒▓▓▓░░░░░░░░▒▓▒▒▓▓▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒░____▒▓▓▓▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▒_______ ____________▓▓▒▒▓▓░░░░░░▒▓▓▓▓▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓______ ____________▓▓▒▒▓▓░░░▒▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓░░░░░░░░▒▓▒_____ ____________▒▓▒▒▒▓▓▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒░░░░░░░▓▒_____ _____________▓▓▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓░░░░░▒▓______ ______________▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒░░▒▓░______ ______________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓________ _____________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒_________ ____________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒_________ ____________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░________ ___________▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▓▒________ ___________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▓________ __________▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▓________ __________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓░_______ _________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░░▒▒▒░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓░_______ _________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▒░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░_______ ________▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒░░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▒░░░░░▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒_______ _______▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░░░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▒░░░░░░░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓_______ _____░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒░░░░░░░░░▒▓▓▒░░░░░░░░▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░______ ____░▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▓▓▒▒░░░▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓______ ___▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▓▓░░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓_____ ___░░░▒▓▓▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓▓░░░░░░░░▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓____ ______▓▓▓▓▓▓▓▒▓▓▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▓▓░░░░░░░▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▒▓▓________ _____░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓▓▒░░░░▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓▓▓▓▒▓▓░________ ______░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▓▓▓▓▓▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▒▓▓▓▓▓▓░_______ ______▒▓▓▓▓▓▒▒▓▓▓▓▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░_____ ____░▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓____ ___░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░__ ___▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒_ __▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓░ _░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓__▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Den er skikkelig lei. Skulle likt å vite om lønnen har kommet, slik at jeg kan ordne med ting og tang. Grr, DNB har et altfor ustabilt system. Kontofonen er nede også Tuller du? Makan til... helvete! Kanskje jeg overreagerer, men spent på lønningen nå. Lønning kommer i morgen, men det er flere som har fått lønning allerede, fra arbeidsplassen min. Jaja, får vel vente. Det var slik i går også, sier min far. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Natta kafé. Natta Kanin33 =) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Natta Kanin=) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 God natt kanin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg