Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ingen som VIL til Fredrikstad vel? Jo, jeg. Åh, gud i helvete som jeg vil :| Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Wow. Sånt gjør litt inntrykk. Å møte noen det klaffer med, og så at dere kanskje aldri snakkes igjen. Minner meg litt om Before Sunrise. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Wow. Sånt gjør litt inntrykk. Å møte noen det klaffer med, og så at dere kanskje aldri snakkes igjen. Minner meg litt om Before Sunrise. Det er litt sykt, egentlig. Hvis det skjer igjen skal jeg ha MSN'en. Endret 23. april 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ja. Jeg liker tanken, men blir samtidig litt vemodig av det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ja. Jeg liker tanken, men blir samtidig litt vemodig av det. Nå snakker jeg med en jente som er (???) 19 år. Hun sier jeg kan stole på henne, men det er jo bare helt absurd. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg fikk en spennende samtale. Personen jeg snakka med sine første ord var: Random person: 1 + 1 = ?, and can you prove your answer? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Snakka nettopp med en sinnsykt grei fyr! Snakka vel i 10 min kanskje, så plutselig stakk han. får ALDRI snakka med han mer! litt sykt. Jeg snakker med en kar fra sveits atm. Så gull for meg at kjenner godt til stedet jeg skal på ferie i sommer, slik at jeg kan få info koslig kar. Stranger: hello hunnyYou: hi sugarpie Stranger: what are you waering? You: just a bra and underwear. u? Stranger: oh, ure a she ;( Your conversational partner has disconnected. Faen, der dret jeg meg ut eid. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Snakka nettopp med en sinnsykt grei fyr! Snakka vel i 10 min kanskje, så plutselig stakk han. får ALDRI snakka med han mer! litt sykt. Jeg snakket i halvannen time med ei fra Amsterdam. Så presterer jeg å trykke enter istedenfor "send" og dermed disconectet jeg. Det var småkjipt, for vi hadde en herlig tone. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg fikk en spennende samtale. Personen jeg snakka med sine første ord var:Random person: 1 + 1 = ?, and can you prove your answer? 1+1=10 svarte du da eller? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tenker jeg prøver lykken der. Vurderer å gi meg ut for å være gutt så jeg slipper "r u horny lil bitch" igjen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Wake me up, before you go go! Litt koselig sang i grunn Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Snakka nettopp med en sinnsykt grei fyr! Snakka vel i 10 min kanskje, så plutselig stakk han. får ALDRI snakka med han mer! litt sykt. Jeg snakket i halvannen time med ei fra Amsterdam. Så presterer jeg å trykke enter istedenfor "send" og dermed disconectet jeg. Det var småkjipt, for vi hadde en herlig tone. Ahw, så kjipt.. Og det verste er at du kan ikke forklare hun hva som skjedde, for du kommer jo aldri til å se hun igjen noe sted. Endret 23. april 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg lærte han hva aksiomer er. Nuff said. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Snakka nettopp med en sinnsykt grei fyr! Snakka vel i 10 min kanskje, så plutselig stakk han. får ALDRI snakka med han mer! litt sykt. Samme her, snakka med en voksen finne (sa han var 24 år, og snakka som det også). Han jobba på Nokia sa han, og var en koselig fyr. Plutselig sa han "Bye!" og så var samtalen over og han forsvant i historien for meg. EDIT: Varte i ca 30 min Endret 23. april 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg fikk en spennende samtale. Personen jeg snakka med sine første ord var:Random person: 1 + 1 = ?, and can you prove your answer? nice! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg lærte han hva aksiomer er. Nuff said. Hva pokker er det? Jeg har filla peil på matematikk Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Snakka nettopp med en sinnsykt grei fyr! Snakka vel i 10 min kanskje, så plutselig stakk han. får ALDRI snakka med han mer! litt sykt. Samme her, snakka med en voksen finne (sa han var 24 år, og snakka som det også). Han jobba på Nokia sa han, og var en koselig fyr. Plutselig sa han "Bye!" og så var samtalen over og han forsvant i historien for meg. EDIT: Varte i ca 30 min Ja, trist. Aldri mer. ALDRI! Snakka med finsk jente 19 nå (angivelig). Hun har svart hår og farger det blondt nå. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Noe vi aksepterer som sant uten bevis og bygger videre på. 1 + 1 = 2 er et typisk eksempel. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Tror jeg snakka i en time med ei jente fra Sveits noen dager tilbake. Nå ligger hos på msn og vi har fått en koslig tone sammen. Ganske stilig egentlig, hvordan to personer plutselig kan begynne å "like" hverandre bare ved å se hva den andre skriver. For alt hun vet, kan jeg være en kåt 50-åring som venter på sengekos. You're now chatting with a random stranger. Say hi! Stranger: hey You: hey Stranger: girl or boy? You: Boy Your conversational partner has disconnected. Endret 23. april 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tror jeg snakka i en time med ei jente fra Sveits noen dager tilbake. Nå ligger hos på msn og vi har fått en koslig tone sammen. Ganske stilig egentlig, hvordan to personer plutselig kan begynne å "like" hverandre bare ved å se hva den andre skriver. For alt hun vet, kan jeg være en kåt 50-åring som venter på sengekos. Eller en kåt 50 årig mann som er så diger at fettet velter utover stolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg