Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Da var det slutt mellom meg og Linda :/ Det er tydligvis sesong for samlivsbrudd. Og utroskap Endret 23. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kondolerer, Sameboe. Ingen fortjener å bli doubletima. I will survive.. Mange fisk i havet vet du Da var det slutt mellom meg og Linda :/ Det er tydligvis sesong for samlivsbrudd. Og utroskap våren vet du... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Våren er jo tiden hvor man skal debutere seksuelt, eller eventuelt bare ha seg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kondolerer, Sameboe. Ingen fortjener å bli doubletima. I will survive.. Mange fisk i havet vet du Ikke for å ta pokalen her, men jeg vet akkurat hvordan det føles. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Våren er jo tiden hvor man skal debutere seksuelt, eller eventuelt bare ha seg. Snart russesesong . Always fun. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Våren er jo tiden hvor man skal debutere seksuelt, eller eventuelt bare ha seg. Snart russesesong . Always fun. Ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 To hirr us human, to arrr is pirate. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Våren er jo tiden hvor man skal debutere seksuelt, eller eventuelt bare ha seg. Snart russesesong . Always fun. I know! Russeslipp for oss x-russ i helga nå og så starter småbarna neste uke ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 A'Heh a'Heh a'Heh Våren er jo tiden hvor man skal debutere seksuelt, eller eventuelt bare ha seg. Snart russesesong . Always fun. I know! Russeslipp for oss x-russ i helga nå og så starter småbarna neste uke ^^ Moholt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Våren er jo tiden hvor man skal debutere seksuelt, eller eventuelt bare ha seg. Snart russesesong . Always fun. I know! Russeslipp for oss x-russ i helga nå og så starter småbarna neste uke ^^ Du kjenner deg igjen eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Feiringa i Tr.hjem er vel strupa halvt i hjel, takke meg til den på Steinkjer, riktignok mindre skala, men du og du, jeg gleder meg sånn at jeg nesten ikke klarer sitte stille ^^ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hva er greia med å gå med to jeans, den ene utenpå den andre? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hva er greia med å gå med to jeans, den ene utenpå den andre? Du liker å være svett? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er det liksom populært nå? Visste ikke at folk gjorde sånt engang jeg. *riste på hodet* Nå er jeg skikkelig, skikkelig møkkete. Dirty, vil noen si. Hopper i dusjen jeg. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hva er greia med å gå med to jeans, den ene utenpå den andre? Man liker kanskje å ha det ukomfortabelt? Man vet aldri, mange rare folk ute å går. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Wat. Aldri sett. Middagstid her i Chez Oda. Kyllinglår, ris, ferdigsalat(!), overprisa kirsebærtomater og saus. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvis dere fikk valget... Vil dere se sideboob eller underboob? Sett kryss: [ ] Sideboob [ ] Underboob Selv så tror jeg at jeg foretrekker sideboob. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg