Herr Brun Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Tror Epletyv kunne trengt seg en lengre tur til den tredje verden mer enn Schnell trenger en makeover. (det med nytt tastatur støtter jeg) Har nok vært i alle verdensdeler (bortsett fra Oseania) hvis det var det du rettet til? Så rart. Du virker nemlig til å være veldig trangsynt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Det finnes en GRENSE. Og den går ved å bruke annenhånds undertøy fordi ...? Endret 23. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ovenfor søss derimot, er jeg lettere overbeskyttende og liker å ha kontroll på hvor mange gutter hu er med, informasjon om alle og jeg har overvåka rommet hennes i årevis og har full kontroll på hva hu gjør om natta. Det du forteller nå er skremmende og ekkelt i mine øyne =/ Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Espen pai: åja, nei det er tastaturet trur eg. når eg trukkar på "f" for eksempel så kjem av og til "g" og sån, så det er tastaturet ja, eg berre fatta ikkje kordan du kunne vite det Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg elsker naive mennesker. De er så lett å lyve for.Heh. Heh. Jeg velger så jævlig å holde kjeft. xDDet hadde vært personangrep uansett Jeg hater når du gjør det, jeg hater det, jeg hater det, jeg hater det! Dessuten skjønner jeg det ikke. Er jeg naiv? FIN HUND! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Så rart. Du virker nemlig til å være veldig trangsynt Og? Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Yay, er Schnell tilbake? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Yay, er Schnell tilbake? Schnell er tilbake, og han er i storform! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Turist gjelder ikke. Du har sikkert bare vært i de finere deler. Men nå skal ike jeg snakke, jeg har aldri vært i en slum og utrettet noe stort. (synes det er feil å være der å gå rundt ''stakkaaaar'' ''åneeii'' osv) Du, ikke tro jeg har vært i Vietnam og vandret rundt i gaten blant mennesker som ikke har hender og ben. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Så rart. Du virker nemlig til å være veldig trangsynt Og? Hvis du hadde vært litt rundt i verden på en annen måte enn som turist, så hadde du sannsynligvis ikke vært litt mer åpen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Espen pai: åja, nei det er tastaturet trur eg. når eg trukkar på "f" for eksempel så kjem av og til "g" og sån, så det er tastaturet ja, eg berre fatta ikkje kordan du kunne vite det tenkte jeg skulle være snill, og ikke angripe skriveferdighetene dine for en gangs skyld (selv om jeg burde) derfor tenkte jeg på tastaturet... men sa ikke du nettop at du hadde ett fint tastatur? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Så rart. Du virker nemlig til å være veldig trangsynt Folk fra midten av sentrum som ikke har sett annet en det foreldrene og butikkene vil at de skal se blir sånn Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvis du hadde vært litt rundt i verden på en annen måte enn som turist, så hadde du sannsynligvis ikke vært litt mer åpen Hva vet vel du om det? Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Schnell er tilbake, og han er i storform! Fun! *bla tilbake* Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Fretexklær fungerer da utmerket de! Så lenge de ikke lukter (etter vask) og om han trives i de er det da ingen grunn til at han ikke skal gå i de? Skal Schnell måtte gå i dyre merkeklær fra Lacoste, Armani, Tiger og lignende bare fordi alle andre gjør det? I think not! Selvfølgelig er det lov å kjøpe eget undertøy å egne klær. Jeg kunne ikke taklet tanken på å arve undertøy fordi jeg vet at det har vært i kontakt med andre kjønnsorganer. Men for all del, om noen ikke har slike motforestillinger er det deres sak. Selv liker jeg å handle passelig rimelige klær. T-skjortene mine koster sjeldent mer enn 300 kroner, og buksene mine koster aldri over 1000-lappen. Gensre varierer det med etter type, men prøver å ikke overstige 1000 her heller. Helst nede på 500-kronersnivået eller mindre. Handler gjerne på Jack and Jones, eller andre rimelige klesbutikker og trives med det. Ser rett og slett ikke hva jeg skal med overprisede Tiger-, Lacoste-, og Lindbergh-gensere og t-skjorter. Kvaliteten på merker som er halvparten så dyre og finere (tenker på motiv og farger her) er jo like slitesterke ofte. Så da velger jeg heller det alternativet. *Said Snorre, and brought seriousness in to Forumkafeen to everybodys big frustration* Endret 23. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Ovenfor søss derimot, er jeg lettere overbeskyttende og liker å ha kontroll på hvor mange gutter hu er med, informasjon om alle og jeg har overvåka rommet hennes i årevis og har full kontroll på hva hu gjør om natta. Det du forteller nå er skremmende og ekkelt i mine øyne =/ Og det ville vært skikkelig ille om det var sant. Nei, stort sett gir jeg faen Det eneste jeg blander meg i, er hva enn hu spør meg om når hu trenger hjelp med typen og prøver å forstå seg på gutter. edit: Fretex er Fant en skikkelig nice kjole der, men den var ikke min størrelse Endret 23. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 mmmm brødet smakte funky på slutten. Tror det hadde litt pels. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 FIN HUND! snart min =) Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 mmmm brødet smakte funky på slutten. Tror det hadde litt pels. Studentbrød? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvis du hadde vært litt rundt i verden på en annen måte enn som turist, så hadde du sannsynligvis ikke vært litt mer åpen Hva vet vel du om det? Noen av oss er født litt mer åpne enn du er, andre har sett litt av verden på andre måter enn gjennom turistbrillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg