kanin333 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 La oss avle selektivt på folk som er i kafeen... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fy søren så herlig vær. Sitti ute i sola nå, sku bare ta en sigg, men når den var ferdig ble jeg sittende å kose meg med musikk i solsteika og prøve å få sol på de vinterbleike leggene ^^ Shortsvær, oh yeah! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det er jo kun i denne tråden man kan si det da! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 La oss avle selektivt på folk som er i kafeen... Å faen. Ikke retroaktivt håper jeg? Må jeg gjemme guttungen fra dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fy søren så herlig vær.Sitti ute i sola nå, sku bare ta en sigg, men når den var ferdig ble jeg sittende å kose meg med musikk i solsteika og prøve å få sol på de vinterbleike leggene ^^ Shortsvær, oh yeah! PIC? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fy søren så herlig vær.Sitti ute i sola nå, sku bare ta en sigg, men når den var ferdig ble jeg sittende å kose meg med musikk i solsteika og prøve å få sol på de vinterbleike leggene ^^ Shortsvær, oh yeah! Mens andre sitter inne og nerder Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det er jo kun i denne tråden man kan si det da! Fordi de ikke skjønner hva vi snakker om? Det synes jeg var en noe frekk vinkling, Steffengd! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Rundt 18 grader i skyggen istad. Om ikke temperaturmåleren stod i sola da... :) :) :) :) :) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Pic av de vinterbleike leggene? Okay, men skyld ikke på meg om du blir sneblind. Nopros, ja, dere om det. Jeg klarer ikke sitte inne foran skjermen når det er en 10-12 grader ute, da er det på med shortsen og ut og kose seg. Hadde ikke headsettet gått tom for batteri, hadde jeg sitti lenger Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Sant. Burde nesten sterilisert folk som ikke hadde egnete egenskaper. Jøss. Jeg ville ikke sagt det høyt. I denne tråden. Jeg skal gjøre det for deg siden du insisterer på å ikke gjøre det selv. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Fancy rød kork greie, men halvlitere med skrukork er jo best da Edit: 30 grader viste greia her Endret 23. april 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg skjønner i alle fall at jeg ikke burde få avkom, i alle fall ikke om jeg endelig får napp hos en av jentene som er like speisa som meg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du har noen poeng. Mulig du har bedre peiling på dette enn meg, men jeg ser ikke hvorfor selektiv avl på mennesker ikke bør fungere når det helt åpenbart har fungert på husdyrene våre. Dette med sykdommer tenkte jeg på. Derfor jeg vil ha en så stor koloni som 50 000 i stedet for en liten gruppe som kanskje er lettere å kontrollere. Mest mulig genetisk mangfold i utgangspunktet bør vel minske sannsynligheten for innavlsproblematikk og de helsemessige problemer det medfører. Det med genetisk testing av fostre var en god ide. Det må jeg ta med i planen den dagen jeg blir enehersker og kan sette min onde plan ut i livet. Det største problemet med å forsøke å fremme egenskaper som "IQ", "Psykisk helse" og styrke er at man ikke kjenner til den nøyaktige sammenhengen mellom egenskap og gen. Det blir i beste fall spekulativt og sjansene for at man samtidig forsterker uønskede egenskaper i det man prøver å kvitte seg med andre uønskede egenskaper eller forsterke ønskede er stor. Man tar litt større sjanser når det er menneskepopulasjoner man eksperimenterer med, og når man i tillegg ikke har full kjennskap til fagfeltene eugenetikk bygger på, og har forgreninger til, oppstår det en hel mengde usikkerhetsmomenter og etiske problemstillinger. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 weey, jeg skal vist danse på aulasamlingen ja Jeg hadde ikke lyst, men sa at det ikke skulle mye press til at for jeg ble med Jaja, Soulja boy-Crank That er ikke akk min stil, men det får gå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Steffen, for deg: Jeg har da ikke bett om det bildet der Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvorfor quoter du bildet? Jeg vil ikke se beina til Smurf! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg har da ikke bett om det bildet der PIC? Lenke til kommentar
SVD Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg har da ikke bett om det bildet der Now you just ordered a 1000 liters of milk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg