Lemon Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Flogging Molly er gode. Så dem på Hove i fjor sommer. Jeeeg bør vel pelle meg hjemover, tenker jeg. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Selektiv avl på mennesker ville fungert, men ikke i praksis. Man kan jo ikke nekte folk å få barn (selv om det burde gjøres til tider..). Selektiv arv er jo alt normen. "Problemet" er bare det at resultatet av det er en polarisering snarere enn en homogenisering. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Alle Billig du Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Flogging Molly er rått! Bedre en rått Eksepsjonelt Var kun en sang av dem på Spotify Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Flogging Molly er gode. Så dem på Hove i fjor sommer. Jeeeg bør vel pelle meg hjemover, tenker jeg. Pelle deg hjem til meg. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Selektiv avl på mennesker ville fungert, men ikke i praksis. Man kan jo ikke nekte folk å få barn (selv om det burde gjøres til tider..). Selektiv arv er jo alt normen. "Problemet" er bare det at resultatet av det er en polarisering snarere enn en homogenisering. Kan du forklare nermere? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Flogging Molly er rått! Bedre en rått Eksepsjonelt Var kun en sang av dem på Spotify Ja, jeg merka det jeg og Men Youtube Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Selektiv avl på mennesker ville fungert, men ikke i praksis. Man kan jo ikke nekte folk å få barn (selv om det burde gjøres til tider..). Selektiv arv er jo alt normen. "Problemet" er bare det at resultatet av det er en polarisering snarere enn en homogenisering. Det er fordi den er så ukontrollert. Med selektiv avl på mennesker bassert på et sett med ønskede egenskaper så kunne vi fremmet vår genetiske utvikling med 10 ganger så stor fart. (spekulasjon) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Flogging Molly er gode. Så dem på Hove i fjor sommer. Jeeeg bør vel pelle meg hjemover, tenker jeg. Pelle deg hjem til meg. Du får holde utkikk, da. Ha det fint, sukkerbiter! Lenke til kommentar
SVD Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Alle Husk Josef Fritzl også er en av alle Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Selektiv avl på mennesker ville fungert, men ikke i praksis. Man kan jo ikke nekte folk å få barn (selv om det burde gjøres til tider..). Selektiv arv er jo alt normen. "Problemet" er bare det at resultatet av det er en polarisering snarere enn en homogenisering. Det er fordi den er så ukontrollert. Med selektiv avl på mennesker bassert på et sett med ønskede egenskaper så kunne vi fremmet vår genetiske utvikling med 10 ganger så stor fart. (spekulasjon) Sant. Burde nesten sterilisert folk som ikke hadde egnete egenskaper. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Alle Husk Josef Fritzl også er en av alle Alle har en god egenskap. Fritzl var flink til å holde på hemmeligheter. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Alle Husk Josef Fritzl også er en av alle Nesten alle da.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Alle Husk Josef Fritzl også er en av alle Alle har en god egenskap. Fritzl var flink til å holde på hemmeligheter. Han var god på lyd isolering og kjellerbygging også...samt utrolig god potens Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 HB Og jeg har lik postcount, high five! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Sant. Burde nesten sterilisert folk som ikke hadde egnete egenskaper.Har vi ikke allerede gjort det? The term "romani-folket" springs to mind Han var god på lyd isolering og kjellerbygging også...samt utrolig god potens Han kunne antagelig fått jobb som konsulent i en rekke bransjer når jeg tenker meg om. Alt fra familieplanlegging til etterisolering, byggeprosjekter. En skikkelig jack of all trades den fyren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Redbull smaker piss. Da må jeg begynne å drikke piss. Ikke gjør det, det smaker, ja netopp, piss! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Føler at engelsk kunnskapene mine svikter; Jonas aka Nopros sier; Are u looking for some elskbar music? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Sant. Burde nesten sterilisert folk som ikke hadde egnete egenskaper. Jøss. Jeg ville ikke sagt det høyt. I denne tråden. Endret 23. april 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Gapwick: Jeg må innrømme dette. I lol'd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg