kanin333 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Redbull smaker piss. Har du smakt piss? Jeg syns ikke Redbull smaker piss, hvertfall ikke kattepiss Smakt kattepiss? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Redbull lovlig i Norge! :) Old, har da vært kjent siden i morges, popper opp overalt i dag. Det er bare Red Bull. Hadde Dark Dog kommet tilbake, hadde det vært større grunn til å juble. Spesielt om de kom på både boks og sånn funky, gul flaske ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Jeg tråkka i kattebæsj en gang. Barbeint. Skikkelig creamy konsistens og. Endret 23. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Redbull smaker piss. Har du smakt piss? Jeg syns ikke Redbull smaker piss, hvertfall ikke kattepiss Smakt kattepiss? You read my mind! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Smakt kattepiss? Det er naturlig å være nysgjerrig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Redbull smaker piss. Har du smakt piss? Jeg syns ikke Redbull smaker piss, hvertfall ikke kattepiss Smakt kattepiss? Ja... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Jeg har ligget i samme sovepose som en katt også. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Jeg har hatt en katt under dyna. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Driter i om det er postet før, her er dagens gladmelding! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Jeg har hatt en katt under dyna. I've had a pussy in my bed too Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Smakt kattepiss? Ja... Do tell. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Det er det mange år siden jeg har hatt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Red bull er oppskrytt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Syns heller ikke det er noe godt. Bare fjortiser som syns det er tøft å drikke koffein, istedet for å bare ta seg en kopp kaffe og ferdig med det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Holder meg til Urge jeg, og mana pots Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Det er det mange år siden jeg har hatt. Burde prøves. Hjemmekamper slår bortekamper. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Dette er en av de beste fra monty python! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Syns heller ikke det er noe godt. Bare fjortiser som syns det er tøft å drikke koffein, istedet for å bare ta seg en kopp kaffe og ferdig med det. Haha, du har jo ett rart syn på ting. Muligens jeg går under det du kaller fjortiss, vet ikke hvor høyt du legger terskelen for å bli kalt fjortiss, men ikke alle som syns kaffe er like godt vet du. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Jeg har tenkt på et annet eksperiment. Isoler 50 000 mennesker og start selektiv forplantning på bakgrunn av "ønskede egenskaper" som IQ, psykisk helse, fysisk styrke og lignende. Hvordan vil denne kolonien se ut etter 5, 10, 15, 50 og 100 generasjoner? Selvsagt moralsk feil og umulig å gjennomføre i praksis (noen vil alltids snike seg unna og ha seg på egenhånd), men morsomt å tenke på.De vil mest sannsynlig ha tilsvarende lik genetisk oppbygning ettersom man ved å fokusere på egenskap og trekk ikke vil ta høyde for den dominante og recessive arven. Dersom man tar høyde for dette i alle homozygote individer vil man ved å prøve å eliminere den dominante allelen samtidig ogå redusere den genetiske variasjonen i populasjonen. Avhengig av hvor langt man går og hvor mange egenskaper og/eller totale eliminasjoner av genvarianter man gjør vil populasjonen stå tilbake som mindre resistante mot sykdommer og med lavere muligheter til å tilpasse seg forandringer i miljøet. Jeg har tenkt på noe liknende, men da med det formål å undertrykke genetisk betinget sykdom. Problemet er at man har såpass lite kjennskap både i forhold til genetikk, men også i forhold til sykdom, at man per i dag bare bare ville kunnet utryddet de sykdommene som er dominante, resten (som er majoriteten) ville man bare kunnet redusere omfanget av. Begge deler ville selvsagt ført til redusert genetisk variasjon. Et annet problem er at mange sykdommer oppstår spontant som følge av blant annet genetisk mutasjon, slik at selv om man skulle klare å utrydde en sykdom 100% ville den kunne komme tilbake helt spontant og uten forvarsel. Derfor måtte man innført et system der alle fostre ble genetisk testet hvorpå man forkastet dem hvor den genetiske variasjonen ble for stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg