Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Sameboe: Hva med jenta da? Får håpe det bare er tull da.

Vis det er sant, så må jeg nok gjøre det slutt... og gutten får smake min vrede... Håper det er tull!

 

hmm, det er vel best og ta det helt seriøst og ikke som tull, så du er sikker mersom :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et sosialt eksperiment jeg har tenkt på av og til. Hva med å få et barn, og isolere det helt fra andre enn familien til det har lært å snakke, men man har lært barnet feil ord for alt mulig. Så sende det i barnehagen med de andre barna.

 

"Juling, du skal på do?" sier han istedet for "Hei, hva heter du?"

Lenke til kommentar
Det er et sosialt eksperiment jeg har tenkt på av og til. Hva med å få et barn, og isolere det helt fra andre enn familien til det har lært å snakke, men man har lært barnet feil ord for alt mulig. Så sende det i barnehagen med de andre barna.

har faktisk tenkt på det samme, men dog ta en litt anderledes og få han/hun til å ha et fast trenings prog. fra de er små og bli super mennesker super smarte og i meget god fysisk form

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt på et annet eksperiment. Isoler 50 000 mennesker og start selektiv forplantning på bakgrunn av "ønskede egenskaper" som IQ, psykisk helse, fysisk styrke og lignende. Hvordan vil denne kolonien se ut etter 5, 10, 15, 50 og 100 generasjoner? Selvsagt moralsk feil og umulig å gjennomføre i praksis (noen vil alltids snike seg unna og ha seg på egenhånd), men morsomt å tenke på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...