Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
når eg vert over 18 skal eg slutte og gå på sjekk til tannlege, fattar ikkje kvifor noken gidd å betle masse pengar til å gå til tannlegen for så å få vite at tennene er fine og ingenting blir gjort

I ditt tilfelle så tror jeg ikke at det blir utfallet... bare vær obs på at gebisser er dyre!

Lenke til kommentar
når eg vert over 18 skal eg slutte og gå på sjekk til tannlege, fattar ikkje kvifor noken gidd å betle masse pengar til å gå til tannlegen for så å få vite at tennene er fine og ingenting blir gjort

I ditt tilfelle så tror jeg ikke at det blir utfallet... bare vær obs på at gebisser er dyre!

nei, bestmoren min får det gratis

Lenke til kommentar
Du får ikke pix, men hun skal vist være fin når hun er pakket inn i store svarte tykke søppelsekker. 180 høy, og piercing på tunga. Lydkort neow plox?
Får jeg med isbiter? tungepiercing og isbiter is teh shit! :dribble:

Om jeg får nytt lydkort nå så får du med både isbiter óg bikkja. ITT NICE!

spot.jpg

Lenke til kommentar

Nie, det er ovenfor minstesøss - altså hu som jaga meg med øks og skulle drepe meg.

Dvs. hu jeg har gitt opp.

Ovenfor søss derimot, er jeg lettere overbeskyttende og liker å ha kontroll på hvor mange gutter hu er med, informasjon om alle og jeg har overvåka rommet hennes i årevis og har full kontroll på hva hu gjør om natta.

Lenke til kommentar

nei, bestmoren min får det gratis

Det er bestemoren din, hun er ikke 17..

Lenke til kommentar
Tror Epletyv kunne trengt seg en lengre tur til den tredje verden mer enn Schnell trenger en makeover. (det med nytt tastatur støtter jeg)

Har nok vært i alle verdensdeler hvis det var det du rettet til?

Turist gjelder ikke. Du har sikkert bare vært i de finere deler. Men nå skal ike jeg snakke, jeg har aldri vært i en slum og utrettet noe stort. (synes det er feil å være der å gå rundt ''stakkaaaar'' ''åneeii'' osv)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...