CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Swastikaer er flotte tegn. Men det minner kanskje folk om en viss hendelse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 http://www.framtidinord.no/nyheter/article252182.ece Ha ha! Swastikaer er flotte tegn. Men det minner kanskje folk om en viss hendelse. Folk som ser en swastika og automatisk tenker nazisme er ignorante. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Swastikaer er flotte tegn. Men det minner kanskje folk om en viss hendelse. Folk som ser en swastika og automatisk tenker nazisme er ignorante. Nei, det er ganske vanlig og de personene kan godt være oppegående. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Dæven, ikke sett de swastika'ene før nå gitt. Hva er vitsen? Inspirere folk til å sjekke ut Bihar. Linker til turistinfo i signatur og har regionens segl som avatar. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 <a href="http://www.framtidinord.no/nyheter/article252182.ece" target="_blank" rel="nofollow">http://www.framtidinord.no/nyheter/article252182.ece</a> Ha ha! Huff jeg får vondt langt inn i hjerteroten, bra han fikk avslag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Men etter den medieomtalen han har fått nå, så får han sikkert lov til å legge til Sonic som mellomnavn, av ren sympati tenker jeg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Synes det var tåpelig av moren til gutten og faktisk la han sende brev til kongen. tullete og gi gutten forhåpninger om å faktisk kunne få hete det.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Vel, jeg mener de fleste folk er ignorante uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) "Hei, jeg heter Sonic X" ..unnskyld, kan du stave det? "Sånni Keks?" Han lærte i det minste at Kongen ikke bestemmer alt i Norge. Endret 23. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Synes det var tåpelig av moren til gutten og faktisk la han sende brev til kongen. tullete og gi gutten forhåpninger om å faktisk kunne få hete det.. Nei det er ikke tåpelig. Det er en livslærdom. Hva er viktigst? At gutten aldri skal oppleve skuffelse og motgang eller at han skal forberedes til livet som voksen? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Synes det var tåpelig av moren til gutten og faktisk la han sende brev til kongen. tullete og gi gutten forhåpninger om å faktisk kunne få hete det.. Nei det er ikke tåpelig. Det er en livslærdom. Hva er viktigst? At gutten aldri skal oppleve skuffelse og motgang eller at han skal forberedes til livet som voksen? Du har et poeng, men det er fortsatt en tåpelig måte å lære på... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ja, monarkiet har gått til helvete. Vi trenger en eventyrkonge som sitter på trona si og har hermelinkappe og stor og fin krone på hodet, og holder septer og sånn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du har et poeng, men det er fortsatt en tåpelig måte å lære på...Overhodet ikke. Han lærer gjennom erfaring. Hvordan skulle han ellers gjort det? Man kan ikke beskytte barna mot alt som ikke er gøy eller lett. Det eneste man kan gjøre er å sørge for at de har best forutsetninger for å takle det senere i livet og det får man gjennom nettopp slik erfaring. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 "Hei, jeg heter Sonic X" ..unnskyld, kan du stave det? "Sånni Keks?"Han lærte i det minste at Kongen ikke bestemmer alt i Norge. Hvis vi får en skikkelig vrangpåle av en konge en gang, kan han gjøre mye rart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Ja, monarkiet har gått til helvete.Vi trenger en eventyrkonge som sitter på trona si og har hermelinkappe og stor og fin krone på hodet, og holder septer og deler babyer i to og sånn. Endret 23. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg skal bytte navn til CypheroN irl. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg skal bytte navn til CypheroN irl. Jeg skal bytte navn til nicket mitt irl jeg også. Oh wait... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du har et poeng, men det er fortsatt en tåpelig måte å lære på...Overhodet ikke. Han lærer gjennom erfaring. Hvordan skulle han ellers gjort det? Man kan ikke beskytte barna mot alt som ikke er gøy eller lett. Det eneste man kan gjøre er å sørge for at de har best forutsetninger for å takle det senere i livet og det får man gjennom nettopp slik erfaring. Fortsatt enig, men jeg synes at moren kunne stoppet det istede for å komme med tåpelige forslag som at: Du kan jo sende brev til kongen. da synes jeg heller at hun kunne fortalt at det faktisk ikke er mulig og bytte navn når man er under 18 og at SonicX 99% sikkert aldri ville bli godkjent av det statelige organet som bestemmer om man kan bytte navn eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg