Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 De stikker dem inn i kroppen din. Det er ikke naturlig. Den bare brøyter seg vei gjennom hud og kjøtt og tenk om den kommer borti noe? Nei, fysj! I likhet med svært så brutale kuker. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Jeg er i ferd med å overvinne sprøyteskrekken min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Eneste gangen jeg misliker sprøyter, er hos tannlegen. Ekkel smak på greiene så det er lett for å skvette til for å så brekke sprøytespissen inne i tannkjøttet, er jeg livredd for. Ellers går det greit. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 I likhet med svært så brutale kuker. Jeg er i ferd med å overvinne sprøyteskrekken min. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Eneste gangen jeg misliker sprøyter, er hos tannlegen. Ekkel smak på greiene så det er lett for å skvette til for å så brekke sprøytespissen inne i tannkjøttet, er jeg livredd for. Ellers går det greit. Enig, å bli stukket med sprøyte i tannkjøttet gjør jævlig vondt og er sinnsykt ekkelt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 So egil, ferdig med boka enda? Har flere på lager, vettu. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 I likhet med svært så brutale kuker. Jeg er i ferd med å overvinne sprøyteskrekken min. Fnis. Vær på utkikk etter en PM fra meg i nærmeste framtid, forresten. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Vær på utkikk etter en PM fra meg i nærmeste framtid, forresten. Spennende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 @Bytex: Har ikke hatt noe særlig tid til å lese enda. Men har lest litt og bookmarka den, så tar vel sin tid. Men bare å kjør på med bøker, så har jeg å lese på videre også Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Du har sikkert hørt om filmen Johnny Mnemonic? Det er også Gibson-bok, men bare en kort novelle. Den er også på den nettsida (et par hakk bakover). Også svært bra. Filmen sugde såklart, med Keanu Reeves som kureren som har minnebrikker implantert i hodet sitt, og frakter informasjon mellom oppdragsgivere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Vær på utkikk etter en PM fra meg i nærmeste framtid, forresten. meg og meg og meg og! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Jeg er overrasket over at avataren din lever enda Zlatzman. Jeg har vel ikke postet nok. Burde vel ta turen innom politikk eller religion Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Herlig vær i dag. Sommeren har kommet. \o/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Oh yeah. Det er på dager som dette jeg sku ønske jeg hadde skateboard, og balansen til å bruke et ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Verdens beste FPS-spill med kjemperoboter i! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Jeg er overrasket over at avataren din lever enda Zlatzman. Jeg har vel ikke postet nok. Burde vel ta turen innom politikk eller religion Dæven, ikke sett de swastika'ene før nå gitt. Hva er vitsen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Swastikaer er flotte tegn. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Swastikaer er flotte tegn. Nope Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Swastikaer er flotte tegn. Nope Ser ikke hva som er så galt med dem. Annet enn at en østeriker med mindreverdighetskomplekser misbrukte en av formene for swastikaer en gang for ørten år siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Ja, opprinnelig så er de det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg