Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
De stikker dem inn i kroppen din. Det er ikke naturlig. Den bare brøyter seg vei gjennom hud og kjøtt og tenk om den kommer borti noe? Nei, fysj!

I likhet med svært så brutale kuker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Eneste gangen jeg misliker sprøyter, er hos tannlegen. Ekkel smak på greiene så det er lett for å skvette til for å så brekke sprøytespissen inne i tannkjøttet, er jeg livredd for.

Ellers går det greit.

Lenke til kommentar
Eneste gangen jeg misliker sprøyter, er hos tannlegen. Ekkel smak på greiene så det er lett for å skvette til for å så brekke sprøytespissen inne i tannkjøttet, er jeg livredd for.

Ellers går det greit.

Enig, å bli stukket med sprøyte i tannkjøttet gjør jævlig vondt og er sinnsykt ekkelt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

@Bytex:

Har ikke hatt noe særlig tid til å lese enda. Men har lest litt og bookmarka den, så tar vel sin tid. :p

Men bare å kjør på med bøker, så har jeg å lese på videre også ;)

Lenke til kommentar

Du har sikkert hørt om filmen Johnny Mnemonic? Det er også Gibson-bok, men bare en kort novelle. Den er også på den nettsida (et par hakk bakover). Også svært bra. Filmen sugde såklart, med Keanu Reeves som kureren som har minnebrikker implantert i hodet sitt, og frakter informasjon mellom oppdragsgivere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...