Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
CypheroN :love:

yooo egil :D:love: åssen går det?

Sitter på jobb, småsuper kaffe og venter på at elevene skal bli ferdig på skolen, slik at jeg kan skru ned en projektor som det skal byttes pære på bare :p

Rolig med andre ord.

Lenke til kommentar
Takk Wiciwato. Nu vet jeg hva jeg vil ha til middag i dag. Tenkte å invitere Cinque på skinkebiff med wokgrønnsaker og ris, men siden hu ikke svarer meg, så blir det Pizza heller.

^^,

Hvis dere er skikkelig sulten, så tenker jeg det er ekstra digg. Har ikke spist lunsj idag og jeg kjenner at det kommer til å smake saftig godt.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Jaha? Det høres kjedelig ut, glad vi ikke har noen regler sånn sett :p

Bortsett fra at fløytene er forbudt inne på utestedene.

http://www.adressa.no/student/article1313835.ece

Det vil også være åpent for grilling på uteområdene i studentbyen mellom klokken 18 og 20.

- Vi har leid inn Securitas-vakter for å holde orden, og det er selvsagt ikke tillatt å nye alkohol utendørs, sier Toreskås.

-> Den tradisjonelle grillingen på Moholt blir sterkt begrenset.

I tillegg blir det mye kontroll på festningen, så funker sannsynligvis ikke å være der heller.

Samfundet arrangerer ikke russefest i år og risikoen er høy for utestengning resten av kvelden dersom en møter opp i russetøy og ikke oppfører seg eksemplarisk.
Lenke til kommentar
Sprøyter er aldri kos. Sprøyter er djevelens verk.

Begge deler. Sprøtyer redder jo liv like mye som de dreper, kan jeg tenke meg.

Tror de redder flere liv en de tar, det er ikke så mange Mengele fyrer ute og går?

Lenke til kommentar
Sprøyter er aldri kos. Sprøyter er djevelens verk.

Begge deler. Sprøtyer redder jo liv like mye som de dreper, kan jeg tenke meg.

Har ikke noe å si om de redder femten fantasillioner. Sprøyter er skumle. De stikker dem inn i kroppen din. Det er ikke naturlig. Den bare brøyter seg vei gjennom hud og kjøtt og tenk om den kommer borti noe? Nei, fysj!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...