Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg har spist is! Deilig vær. Jeg har spist smågodt. Du er smågodt, Lars Rommet mitt er litt for varmt det også.Sikkert 20 grader her -_- Beste temp er 21C, det er fakta og ingen kan ta det fra meg Pff, beste temp er et sted mellom 15 og 17 grader! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 CypheroN yooo egil åssen går det? Sitter på jobb, småsuper kaffe og venter på at elevene skal bli ferdig på skolen, slik at jeg kan skru ned en projektor som det skal byttes pære på bare Rolig med andre ord. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du er smågodt, Lars Du har tydeligvis ikke sett meg naken. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 CypheroN yooo egil åssen går det? Sitter på jobb, småsuper kaffe og venter på at elevene skal bli ferdig på skolen, slik at jeg kan skru ned en projektor som det skal byttes pære på bare Rolig med andre ord. Nice! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nei, du er jo alt for sjenert : < Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Takk Wiciwato. Nu vet jeg hva jeg vil ha til middag i dag. Tenkte å invitere Cinque på skinkebiff med wokgrønnsaker og ris, men siden hu ikke svarer meg, så blir det Pizza heller. ^^, Hvis dere er skikkelig sulten, så tenker jeg det er ekstra digg. Har ikke spist lunsj idag og jeg kjenner at det kommer til å smake saftig godt. Endret 23. april 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
SVD Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du er smågodt, Lars Du har tydeligvis ikke sett meg naken. Jeg har, men vil ikke snakke om det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nam. ALLE PUZER Jasså, du utelater meg ja.. *furte* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jaha? Det høres kjedelig ut, glad vi ikke har noen regler sånn sett Bortsett fra at fløytene er forbudt inne på utestedene. http://www.adressa.no/student/article1313835.ece Det vil også være åpent for grilling på uteområdene i studentbyen mellom klokken 18 og 20. - Vi har leid inn Securitas-vakter for å holde orden, og det er selvsagt ikke tillatt å nye alkohol utendørs, sier Toreskås. -> Den tradisjonelle grillingen på Moholt blir sterkt begrenset. I tillegg blir det mye kontroll på festningen, så funker sannsynligvis ikke å være der heller. Samfundet arrangerer ikke russefest i år og risikoen er høy for utestengning resten av kvelden dersom en møter opp i russetøy og ikke oppfører seg eksemplarisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det er jo bare idiotisk. Nok en gang er jeg glad for at jeg ikke er på NTNU Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Egilanso Tøseguri Ghraag :love Natrich TanTheMan SVD Er det nå jeg skal føle meg snytt? --------- ANYWAYS AWESOME! Jeg var hos legen og tok sprøyte i stumpen nå. Det var kos. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Sprøyter er aldri kos. Sprøyter er djevelens verk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg er overrasket over at avataren din lever enda Zlatzman. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Egilanso Tøseguri Ghraag :love Natrich TanTheMan SVD Er det nå jeg skal føle meg snytt? HAHAHA in your face! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Wow, skjer med alle pedobear avatarene Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Sprøyter er aldri kos. Sprøyter er djevelens verk. Begge deler. Sprøtyer redder jo liv like mye som de dreper, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tok sprøyte i rævva når jeg var i syden desember 07. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Sprøyter er aldri kos. Sprøyter er djevelens verk. Begge deler. Sprøtyer redder jo liv like mye som de dreper, kan jeg tenke meg. Tror de redder flere liv en de tar, det er ikke så mange Mengele fyrer ute og går? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Sprøyter er aldri kos. Sprøyter er djevelens verk. Begge deler. Sprøtyer redder jo liv like mye som de dreper, kan jeg tenke meg. Har ikke noe å si om de redder femten fantasillioner. Sprøyter er skumle. De stikker dem inn i kroppen din. Det er ikke naturlig. Den bare brøyter seg vei gjennom hud og kjøtt og tenk om den kommer borti noe? Nei, fysj! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg