Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Egilanso: Screw your avatar, DETTE er cyberpunk-bibelen: *bilde* Uuu.. Tempting.. Finnes den i norsk utgave mon tro? edit: Ich fant. Endret 23. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Sa faktisk het til deg på msn klokka 3 i natt, fikk jeg svar av min kjære Smurf...nei:P Kanskje litt med tidspunktet Eller så liker han ikke Amanita Smurfen la seg rundt midnatt i går Amanita er bare paranoid pga. 1 og 1\2 uke med dårlig søvn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 RAGE OVER POSTEN! *furten* Hva har skjedd nå? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Norsk? Kan du ikke engelsk, gutt? Sa faktisk het til deg på msn klokka 3 i natt, fikk jeg svar av min kjære Smurf...nei:P Kanskje litt med tidspunktet Eller så liker han ikke Amanita Smurfen la seg rundt midnatt i går Amanita er bare paranoid pga. 1 og 1\2 uke med dårlig søvn Dakar : < Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 RAGE OVER POSTEN! *furten* Hva har skjedd nå? JEg betalte masse ifrakt for å få en 25 kilo pakke jeg vet jeg ikke klarer å bære til å komme til døra mi, og vips så har Posten plutselig avtalt med meg at den ikke skal kjøres ut iom at jeg ikke har blitt informert om at jeg bor rett utenfor grensen for "Hjem på døren" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Egil: tror ikke det. Fra wiki Neuromancer is a 1984 novel by William Gibson, notable for being the most famous early cyberpunk novel and winner of the science-fiction "triple crown"—the Nebula Award, the Philip K. Dick Award, and the Hugo Award.[1] It was Gibson's first novel and the beginning of the Sprawl trilogy. The novel tells the story of a washed-up computer hacker hired by a mysterious employer to work on the ultimate hack. Gibson explores artificial intelligence, virtual reality, genetic engineering, and multinational corporations overpowering the traditional nation-state long before these ideas entered popular culture. Han coina ordet "cyberspace" bl.a. En absolutt glimrende bok. Trinity i Matrix-filmene er basert på Molly (asiatisk kvinnelig leiemorder) i Sprawl-bøkene bla.a Det geniale er at man føler ikke alt er bare nostalgi om gamle IBM-PC'r, rett og slett fordi han har funnet opp sine egne maskinvare-merker og teknologi som ikke har noe sidestykke fremdeles. Endret 23. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Usj. Er sliten uansett hvor mye jeg sover, klarer jo ikke konse meg om noe, vil bare hjem å sove mere og håpe jeg blir uthvilt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ble ikke så veldig fristet ut ifra en leseranmeldelse da: Da jeg leste denne boka og dens forord, skjønte jeg at jeg satt med noe som i sin tid hadde gjort stort inntrykk på sci-fi sjangeren. Nyskapende, og til de grader epokegjørende, visstnok. Problemet for meg, er at alt dette har blitt gjort veldig mange ganger siden boka kom ut, og i tillegg har det blitt gjort bedre. Resultatet er en bok som det vanskelig å sette pris på. Hadde en kunne verdsatt originaliteten den skal besitte, hadde det kanskje blitt noe annet, men med en så forvirrende historie og tåkeleggende disposisjon og språk, ble det til tider en lidelse å lese. Boka burde kanskje vært utstyrt med en holdbarhetsdato. Meeen nå pleier jeg ikke akkurat å henge meg så alt for mye opp i slike enkeltpersoners erfaringer. Så kanskje jeg skal dedikere litt tid nå i sommer som jeg ikke gidder å sitte like mye med pcn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Tullball..Det geniale er at man føler ikke alt er bare nostalgi om gamle IBM-PC'r, rett og slett fordi han har funnet opp sine egne maskinvare-merker og teknologi som ikke har noe sidestykke fremdeles. Folk kan kjøpe ulovlige chips (implants) man putter inn bak øret for å få enhancements. "internett" er en levende greie man setter på et spesiellt neuro-interface som gjennomsyrer synsnerven med inntrykk og data. Det er så far out at det ikke kan sammenlignes med dagens datamaskiner uansett. Folk som har brukt det for mye har en sykdom som gjør at de ikke klarer å skille mellom virtual reality og ekte reality pga hjerneskade. Ikke heng deg opp i en surmaga anmeldelse av en bok som er universellt hyllet. Endret 23. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 God morgen folkens Go morra Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Norsk? Kan du ikke engelsk, gutt? Sa faktisk het til deg på msn klokka 3 i natt, fikk jeg svar av min kjære Smurf...nei:P Kanskje litt med tidspunktet Eller så liker han ikke Amanita Smurfen la seg rundt midnatt i går Amanita er bare paranoid pga. 1 og 1\2 uke med dårlig søvn Dakar : < Har bedt om det så er bare og holde ut, heldigvis har jeg gode mennesker på msn;) God morgen folkens Go morra Morra snuskebasken=) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 RAGE OVER POSTEN! *furten* Jeg fikk ikke noe i dag jeg heller Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Aww.. skal vi lage støttegruppe, Aalton? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Egilanso: Denne har hjulpet meg gjennom mang et kjedelig nattskift: http://project.cyberpunk.ru/lib/neuromancer/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Uuu. Hele boka? Thanks Bytex ^^, Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Wohoo, fiksa litt på signaturen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 I stedet for å skrive: Har du lyst til å føle deg dum? kan du prøve: Hvordan lure en idiot. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Aww.. skal vi lage støttegruppe, Aalton? Jeg tror vi nesten må gjøre det, tror du ikke? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) I stedet for å skrive:Har du lyst til å føle deg dum? kan du prøve: Hvordan lure en idiot. Og faktisk legge ved en link eller noe Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor eheeheheh.. eller ikke Aww.. skal vi lage støttegruppe, Aalton? Jeg tror vi nesten må gjøre det, tror du ikke? Jo, jeg tror det Endret 23. april 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 RESPECT TO THE MAN IN THE ICECREAM VAN! Åh, jeg savner russetida ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg