b-real Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Hva er best?Dawgs eller Pedobears? Du leker med skjebnen her ser jeg Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Sitter å nyter Justice - † på et nydelig annlegg =D Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Jeg har begynt på Pokémon Blue på emulator nå. Genialt. En liten gutt sa "I came down here to show off to girls." Youngster? Eller noe lignende? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Jeg har begynt på Pokémon Blue på emulator nå. Genialt. En liten gutt sa "I came down here to show off to girls." "Runda det", gul, crystal, gold og muligens silver i påska ^^ På emulator, så jeg har jo ikke alle jeg kan få siden jeg ikke kan trade, men alle jeg kan fange, kjøpe og ellers har jeg ^^ Also, jeg fikk russeklærne mine i dag Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Hva er best?Dawgs eller Pedobears? Kenneth, ikke vær dum. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Pedobears OFC! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Joda, for verken Torg3r eller jeg er dawgs. Derfor er bears best! ^^ Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Pedobears pwns! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Pff, er jo smurfer som er best. Datasmurfer og Pyrosmurfer, unite! *legge fra seg PCen sin og hente lighteren og jerrykanna* Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Jeg har begynt på Pokémon Blue på emulator nå. Genialt. En liten gutt sa "I came down here to show off to girls." Youngster? Eller noe lignende? Tror det. @Datasmurf: Jeg lurer på om det er mulig å få alle med emulator, enten ved litt juksing eller andre metoder. Tror ikke jeg gidder det uansett, men ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Selvsagt er det mulig. Finner både emulatorer og spill overalt med google. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Vel, du kan bruke GameShark, men det virker som om flere av kodene er fucka eller noe. Så jeg gav opp etter å ha skaffa meg Mew og en surfende Pikachu Men faen, jeg har russeklærne mine på meg og blåser i fløyta og alt er plutselig våren 07 igjen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 God morgen folkens Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Egilanso: Screw your avatar, DETTE er cyberpunk-bibelen: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 God dag, Amanita ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Sa faktisk het til deg på msn klokka 3 i natt, fikk jeg svar av min kjære Smurf...nei:P Kanskje litt med tidspunktet Eller så liker han ikke Amanita Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 RAGE OVER POSTEN! *furten* Lenke til kommentar
Latskap-info Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Har visst sannsynlighets regning på skolen. Så jeg sitter å surfer, gleder meg til jeg kommer meg hjem og kan teste mine nye høytalere Bynner å bli lei av å bare sitte på skolen å late som om jeg gjør noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Sa faktisk het til deg på msn klokka 3 i natt, fikk jeg svar av min kjære Smurf...nei:P Kanskje litt med tidspunktet Eller så liker han ikke Amanita Smurfen la seg rundt midnatt i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg