Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bytter nypiercet blond høy søster på 16 mot et Onkyo-lydkort! Any1?
Jeg er interessert!! pix? piercet hvor? hvor høy?

Du får ikke pix, men hun skal vist være fin når hun er pakket inn i store svarte tykke søppelsekker. 180 høy, og piercing på tunga. Lydkort neow plox?

Jeg bytter nypiercet blond høy søster på 16 mot et Onkyo-lydkort! Any1?

Er hun testet for diverse sykdommer? Har fått høre diverse om henne, nemlig.

Om hun ikke har noen stygge virus så er jeg game.

Jeg kan garantere at jeg ikke kan garantere at hun er sykdomsfri :)

Lenke til kommentar
epltyu: har du eit problem med at EG gjer det?? greitt, eg skal ikkje tvinge DEG til å gjere det, men kvifor i helvete har du eit problem med at eg føretrekk og bruke brukte 8men vaskte) underburkseR??

Er det noe feil med tastaturet ditt, eller? :green:

:green: er min nye favoritt-smily, etter :new_woot: ...

Endret av KexxY
Lenke til kommentar
mikkel slaks: eg arvar underbuksane til broren min ja, skulle liksom dei berer blitt kasta når han ikkje vil ha dei lengeR? eg får fullt brukbare underbukser, og slepp og kaste vekk tid på å gå og kjøpe dei, dessutan sparar eg miljøet

Jeg berømmer deg. Tenk om alle hadde hatt like lavt klesforbruk. Verden hadde blitt et bedre sted tror jeg. Eneste problemet er at alle de små kinesiske barna hadde mistet jobben på klesfabrikken, og familiene hadde måttet finne på noe annet. Men en slik forandring kommer nok før eller senere.

Lenke til kommentar

Epletyv: ja, og du burde tenkje litt på andre enn deg sjølve, det verker som du er bortskjemt og alt for godt vant. tenk på alle dei underbuksene du kasatr som kunne blitt brukt omigjen, hadde du gjort det hadde det kanskje vert nok underbukser i verda til alle.

Lenke til kommentar
Jeg har lyst til å ta med Schnell en tur til tannlegen, så en tur å skaffe han klær fra en ordinær klesbutikk! :) Det hadde vært min gode gjerning i år.

spleise?

Slenger meg på!

Okay, skal vi starte fond til han? Schnell makeover.

XL neste gang ja. Håper å tror at de utvider seg etter hvert. Knallgode boksere da!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Jeg har lyst til å ta med Schnell en tur til tannlegen, så en tur å skaffe han klær fra en ordinær klesbutikk! :) Det hadde vært min gode gjerning i år.

spleise?

Slenger meg på!

slenge med ett nytt tastatur også? tror ikke det han har er helt i orden :(

Lenke til kommentar
Okay, skal vi starte fond til han? Schnell makeover.

XL neste gang ja. Håper å tror at de utvider seg etter hvert. Knallgode boksere da!

Ja!

Epletyv: ja, og du burde tenkje litt på andre enn deg sjølve, det verker som du er bortskjemt og alt for godt vant. tenk på alle dei underbuksene du kasatr som kunne blitt brukt omigjen, hadde du gjort det hadde det kanskje vert nok underbukser i verda til alle.

Jeg er nok ikke bortskjemt. Det er mamma som er bare veldig glad i meg (selv om vi krangler ganske ofte), og hun tenker nok på sin datters beste at hun skal få nytt undertøy stadig vekk slik at hun slipper å bli et mobbeoffer på skolen og arbeidsmiljøet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...