Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Uavhengig av om noen i det hele tatt er interessert i å faktisk vite det, så informerer jeg at jeg kjører vei og henter Cinque. Tuddelu peeps =) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Rockyfilmene har jeg egentlig aldri følt noe særlig sterk dragning mot, noe som har resultert i at jeg aldri har sett noen av dem desverre. Får finne meg en samlepakke på blu-ray når jeg får råd kanskje De anbefales...Jeg digger dem, og er nærme å gråte hver gang han vinner en kamp Føler med deg. Føler emd deg også, han vinner jo mot Drago også... (Som BTW er den beste filmen av dem i mine øyne) Uavhengig av om noen i det hele tatt er interessert i å faktisk vite det, så informerer jeg at jeg kjører vei og henter Cinque.Tuddelu peeps =) Hils fruen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Hot cup of coffee and new Fringe episode. Edit: Og selfølgelig en liten sur godte fra Lars. Endret 22. april 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Justice er grisefett, er veldig glad i Phantom Part II for tiden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Cyph, helt og holdent enig! Selv er jeg veldig glad i "Waters of Nazareth (Erol Alkan Remix)" sånn generelt og "DVNO" for tiden. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hurra! Jeg har fin postcount. Justice er grisefett, er veldig glad i Phantom Part II for tiden. Den og Genesis for min del. Er noe med basslinjene i de låtene. Fy fasan! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hurra! Jeg har fin postcount. Så jævlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Okei, Vil ha frokost-knekkebrød med nugatti på, men skal jeg ha ett knekkebrød med nugatti på, eller to knekkebrød med nugatti i midten ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Okei, Vil ha frokost-knekkebrød med nugatti på, men skal jeg ha ett knekkebrød med nugatti på, eller to knekkebrød med nugatti i midten ? Brødskive med nugatti Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg satt og las og sovna jeg flere ganger med boka på magen nå. Grusomt å være så inni helsike trøtt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Et med nugatti, to blir så mye smuler. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Hurra! Jeg har fin postcount. Så jævlig. Du og da : D Den og Genesis for min del. Er noe med basslinjene i de låtene. Fy fasan! Yeah! Liker DANCE og Let there be light også, men enig i hva du sier. Og DVNO! Endret 22. april 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Du og da : D Ja jeg har binær postcount på tjueåtte. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg satt og las og sovna jeg flere ganger med boka på magen nå. Grusomt å være så inni helsike trøtt. Sove? Hvorfor ny avatar? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Du og da : D Ja jeg har binær postcount på tjueåtte. Skriv elleve innlegg nå så blir det nice. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg satt og las og sovna jeg flere ganger med boka på magen nå. Grusomt å være så inni helsike trøtt. Sove? Hvorfor ny avatar? Har sovet 8 timer denne uka, og vært på skolen 24. Noe svikter et eller annet sted snart. Fordi jeg ville. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Edit: Det skylles forøvrig støy og varmeproblemer. Jeg har en slik på vei, som det skal bli morro å teste ut. Jeg har en sekundærmaksin jeg har tenkt å putte en TB-disk fra samsung i som skal stå som server. Og så logge på remote på utorrent og legge til nedlasinger remote. Den kommer nok til å få god statistikk med tanke på antall oppstarter vs. timer kjørt. Jeg går også rundt med slike planer. Jeg har en liten P3 print server liggende å slenge i boden et sted som jeg fikk av it-ansvarlig på videregående for noen år tilbake. Problemet er at den bare støtter ATA133 så jeg må finne en smekker løsning på å få integrert et pci-kort med en sata-inngang inn i det lille kabinettet. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Etter all sjokolade sankkingen gikk jeg på butikken, men jeg endte opp med en sixpack øl Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Etter all sjokolade sankkingen gikk jeg på butikken, men jeg endte opp med en sixpack øl Likheten er der altså BTW: Sanka du sjokolade? Kult Fra trær da eller? Endret 22. april 2009 av Nopros Lenke til kommentar
SVD Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Etter all sjokolade sankkingen gikk jeg på butikken, men jeg endte opp med en sixpack øl Likheten er der altså BTW: Sanka du sjokolade? Kult Fra trær da eller? Jepp, har du ikke sett alle de nye sjokoladetrerne som har kommet over svenskegrensen, ulovlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg