Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Uavhengig av om noen i det hele tatt er interessert i å faktisk vite det, så informerer jeg at jeg kjører vei og henter Cinque.

Tuddelu peeps =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rockyfilmene har jeg egentlig aldri følt noe særlig sterk dragning mot, noe som har resultert i at jeg aldri har sett noen av dem desverre. Får finne meg en samlepakke på blu-ray når jeg får råd kanskje :hmm:

De anbefales...Jeg digger dem, og er nærme å gråte hver gang han vinner en kamp :cry:

Føler med deg.

Føler emd deg også, han vinner jo mot Drago også... (Som BTW er den beste filmen av dem i mine øyne)

Uavhengig av om noen i det hele tatt er interessert i å faktisk vite det, så informerer jeg at jeg kjører vei og henter Cinque.

Tuddelu peeps =)

Hils fruen ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hot cup of coffee and new Fringe episode.

Edit: Og selfølgelig en liten sur godte fra Lars.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Okei,

Vil ha frokost-knekkebrød med nugatti på, men skal jeg ha ett knekkebrød med nugatti på, eller to knekkebrød med nugatti i midten ?

Lenke til kommentar
Edit: Det skylles forøvrig støy og varmeproblemer. Jeg har en slik på vei, som det skal bli morro å teste ut.

Jeg har en sekundærmaksin jeg har tenkt å putte en TB-disk fra samsung i som skal stå som server. Og så logge på remote på utorrent og legge til nedlasinger remote. Den kommer nok til å få god statistikk med tanke på antall oppstarter vs. timer kjørt.

Jeg går også rundt med slike planer. Jeg har en liten P3 print server liggende å slenge i boden et sted som jeg fikk av it-ansvarlig på videregående for noen år tilbake. Problemet er at den bare støtter ATA133 så jeg må finne en smekker løsning på å få integrert et pci-kort med en sata-inngang inn i det lille kabinettet.
Lenke til kommentar
Etter all sjokolade sankkingen gikk jeg på butikken, men jeg endte opp med en sixpack øl :p

Likheten er der altså :)

BTW: Sanka du sjokolade? Kult :) Fra trær da eller?

Jepp, har du ikke sett alle de nye sjokoladetrerne som har kommet over svenskegrensen, ulovlig :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...